לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

הסטרוקס "מנסים את מזלם" בBBC 1


 

הערוץ של האינדי בלוג "Ripcord News" ביוטיוב העלה כבר אינספור פנינים ורייריטיז של הסטרוקס תחת הכותרת "טריט סטרוקס אחד בשבוע עד שהאלבום הרביעי של הסטרוקס יוצא". כמובן שזה קרה לפני ש"Angles" המצויין יצא לחנויות, למעשה, הרבה לפני שג'וליאן והחבר'ה פיזרו רסיסי אינפורמציה עליו. מהדמו של "You Only Live Once" ועד ביצועים אקוסטים לאלבום סולו של קאזאבלנקס, הערוץ הזה מושלם לדיי-הארד פאנז. מן הסתם, בשלב מסויים כבר נגמר להם מה להעלות. הופתעתי לגלות היום העלאה חדשה בסבסקריפשן מהם, ומדובר בביצוע ל-"Trying Your Luck" (מתוך סשן בBBC Radio 1) המדוייק והמרגש מאלבום הבכורה של הפאב פייב "Is This It" מ01'. הסשן הזה ככל הנראה בוצע עוד לפני שהאלבום יצא או נכנס בכלל לשלבי הדפסה, וכאמור בסרטון השיר נקרא עדיין "This Life". את הרומן שלי עם הסטרוקס אמנם התחלתי עם "First ..Impressions", וב01' המוזיקה הכי טובה שהקשבתי לה הייתה ככל הנראה הפסקול של פיפא, אבל זה לא באמת משנה, הסטרוקס היא עסקת חבילה שנשארת איתך לכל החיים, לא משנה באיזו יצירה מדובר, ולמרות שלא הייתי שם ברגעי האמת לפני עידן היוטיוב והפייסבוק - "Is This It" פגע בי בדיוק בתקופת דמדומי התיכון, הבגרויות+הבגרות האישית שלי, מסיבות גרועות במושבים ואכילת שיט מבחורות. האפקט של "איז דיס איט" היה חזק ומיידי עליי, ואני לא יודע אם אמרתי את זה בעבר, אני אמנם "ידוע" כדייהארד-פאן אבל אני כמעט ולא מדבר על הסטרוקס בכלליות - אני לא חושב שאפשר להבין את המוזיקה שלהם, בפרט הכתיבה של קאזאבלנקס, מתחת לגיל 16 לפחות. גם אם הייתי ממש מתאמץ, "Trying Your Luck" לא היה אומר לי כלום בגיל 14. That being said, יש משהו בטיונז מהאלבום הזה (קילרים אחד אחד כמובן), שאם יוצא לך בשאפל, אם תשמע במקרה את "Last Nite" ברדיו, אם ישמיעו באיזה פאב את "New York City Cops" - או אם תצוף פתאום גירסה חדשה ל-"Trying Your Luck", כלומר, אחת שעוד לא שמעת - אתה פשוט לא יכול שלא להתרגש, או לפחות, להתפוצץ מאדרנלין. ל3:56 דקות שכחתי מכל הצרות שלי, עומד שוב בתחנה ומחכה לאוטובוס לביה''ס ב11:30 לפנה''צ, מוכן ומזומן לגשת לבגרות באנגלית, ועל הזין שלי כל דבר אחר - הסטרוקס מתפוצצים לי באזניים ושוב בא לי לחבק ולשנות את המציאות.

נכתב על ידי , 6/11/2011 20:49   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)