לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


יאמי יאמי עוגיות: איימי וויינהאוס, מג'מט, נואל גאלאגר.



 

1. Amy Winehouse - Our Day Will Come: לפני כמה שבועות הודלפו השירים "Like Smoke" ו-"Our Day Will Come" מתוך אלבומה השלישי והמצופה של איימי המנוחה. עכשיו ל-"Our Day Will Come" הסיקסטיזי מתלווה קליפ חדש שהורכב כולו מוידאו ותמונות של איימי לאורך הקריירה. לא משהו שבאמת לא ראינו בעבר, אבל וואט דה הק, זה תירוץ להקשיב לזה שוב.

 

2. Noel Gallagher - If I Had A Gun live at Letterman: האיש חסר הטאקט בעל הפה הענק עוצר לבקר אצל לטרמן במסגרת קידום אלבומו באמריקה, ומבצע את "If I Had a Gun" המצוין.

 

3. MGMT - All We Ever Wanted Was Everything: כל מה שMGMT רצו זה הכל. או לפחות קליפ חדש באנימציה לקאבר שלהם לבאוהאוס, במסגרת המיקסטייפ החדש שלהם "Late Night Tales".


4. The Muppets - Smells Like Teen Spirit: למרות שלא גדלתי על החבובות (יליד שנות ה90 גודל על עודד מנשה ודנבר הדינוזאור האחרון), אני די מתרגש לקראת הריבוט המצופה עם הסרט החדש בכיכובו של ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא"). תמיד הסתקרנתי מהחבובות, וכל אחד מאזור השנתון שלי מכיר או ראה פה ושם כמה קטעים או בדיחות מתוך התוכנית, או שמע את "Being Green" בביצועו של קרמיט הצפרדע. אחרי יציאת "The Green Album", אלבום טריביוט של כל מיני להקות אינדי כאלה ואחרות לתוכנית שכל אמריקה גדלה עליה, ביניהם וויזר ומיי מורנינג ג'קט, הסקרנות והציפיה שלי לסרט רק גדלה. מעבר לקאברים מצוינים שיציפו את חובבי התוכנית ברגשות, האלבום הזה ממש מוצלח ושווה לתת לו ניסיון. בכל אופן, עכשיו הודלף לרשת הקאבר הדבילי אך חביב הזה ל"Smells Like Teen Spirit" של החבובות, ועכשיו אני באמת לא יכול לחכות לסרט.

 

5. Florence and the Machine - No Light, No Light: פלורנס וולש נופלת מבניין כי ילד מלא בצבע גוף (או בוץ מים המלח) דוקר בובת וודו בדמותה. לא מאמינים? עשו לייק לקבוצה הזאת שלחו לכל החברים ותראו בעצמכם!! או שפשוט תיכנסו ללינק הנ'ל.

 

סופ'ש נעים לכולם,

נתי.

נכתב על ידי , 19/11/2011 12:04   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)