לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


סוף סוף מאפטס בקולנוע: סליי בלז, קאט'ס אייז, אייר



 

1. Sleigh Bells - Reign of Terror: סליי בלז הכריזו על אלבומם השני, "Reign of Terror". האלבום, שע''פי אלכסיס קראוס יהיה "הרבה יותר כבד והרבה פחות מסיבתי" מאלבום הבכורה. האלבום צפוי לצאת בינואר הקרוב. כפי שפיצ'פורק מציינים, יש שם שיר בשם "Leader of the Pack". יש מעריצים של סיזר מילאן בין אוהבי סליי בלז? הנה טיזר טריילר לאלבום.

 

2. Cat's Eyes - The Best Person I Know: קאט'ס אייז אולי הוציאו את אלבום הבכורה שלהם רק בתחילת שנת 11', אבל זה לא מפריע להם להמשיך לקדם אותו גם בסופה; הנה הוידאו ל"The Best Person I Know", וכן, הם עדיין אוהבים צלליות וטיי-דייז.

 

3. Air ft. Victoria Legrand - Seven Stars: צמד הצרפתים "אייר" עבדו בשנה האחרונה על אלבומם החדש "A Trip to the Moon", שהוא גם סאונדטראק לסרט בעל אותו שם. בסינגל הראשון מתוכו מתארחת לא אחרת מאשר ויקטוריה לגראנד, סולנית ביצ' האוס ואלה יוונית בפני עצמה. שיתוף הפעולה הנ'ל הוא מאותם שיתופי פעולה שאתה פשוט שואל את עצמך איך לא חשבו על זה לפני כן? הרי אייר היו כאן מאז ומתמיד להיות חולמניים ולהפוך אותנו לחולמים בהקיץ, ויקטוריה היא ללא ספק מממשיכי דרכם. "Seven Stars" נשמע כמו טייק איטי והזוי למדי על כל יצירה של דיוויד בואי על החלל.

 

4. The Black Keys on Colbert Report: קולברט אירח המון רוקרים בשנה האחרונה, בלאק קיז מצטרפים לשורה הזו תוך כדי קידום אלבומם החדש "El Camino", ולקולברט יש מה להגיד על ה"השפעה ההיספנית" בטייטל. כמובן שהם מבצעים 2 שירים על הדרך.

 

5. Ian Brown and John Squire - Elizabeth My Dear: ליידיז אנד ג'נטלמן, ג'ון סקווייר ואיאן בראון על אותה במה בפעם הראשונה מזה 16 שנים; גוייסו ע''י מיק ג'ונס מהקלאש לבצע כמה שירים בהופעת צדקה לקרן שלו, החצי המורכב של הסטון רוזס ביצעו את "Elizabeth My Dear" הקצרצר (כנראה שנצטרך לחכות לדבר האמיתי כדי לשמוע שיר גדול באמת של הסטון רוזס לאחר האיחוד) ועוד שני שירים של הקלאש.

נכתב על ידי , 8/12/2011 12:04   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)