לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

5 רגעי נחת לסופ"ש


אף פעם לא דיברתי כ'כ הרבה אנגלית בחודשיים וקצת: ג'ק ווייט, סליי בלז, גירלז.



 

1. Jack White - Love Interruption: לפי הסינגל החדש של ג'ק ווייט, כנראה שאין מקום כרגע לאהבה חדשה בחייו. "אני רוצה שאהבה תגלגל אותי לאט לאט, תתקע לי סכין בגב ותסובב אותו/לא אני לא אתן לאהבה להרוס אותי, להסיח דעתי או להפריע לי" הוא אומר בנחישות רבה, ועל הדרך משחרר גם את הוידאו לסינגל הממורמר הזה בלא אחרת מאשר הולנטיינז דיי. בהחלט, יותר "לאב אינטראפשן" מזה אי אפשר לקבל. תודה ג'ק ווייט שהרסת לכולנו את יום האהבה עם השיר החביב הזה.

 

2. Sleigh Bells - Reign of Terror: בואו נדבר קצת על אלבומים חדשים; מי שמחפש משהו לסגור איתו את החורף בפעם האחרונה יכול בהחלט להנות מאלבומה השלישי והמופתי של שרון ואן אטן "Tramp", שללא ספק נמצא אול אובר בזמן האחרון וקשה להתחמק ממנו, אחד הרליסז הטובים הראשונים שיוצאים ב2012. נסו את "Serpents" למשל, סינגל ראשון מתוכו ופולק-רוק סוחף במיוחד. לעומת זאת, מי שמתקשה כבר לחכות לבואו של האביב, או אולי אפילו הקיץ, יכול כבר עכשיו לשמוע בסטרים חינמי את אלבומם החדש של סליי בלז, שיוצא באופן רשמי ב21 לפברואר.


3. Girls - I Will Always Love You: כריסטופר אוונס כבר הצטיין בעבר בלקבקר ארנ'בי/סול קלאסיקס. נסו למשל את "End of the World" הנהדר, מגובה כמובן בלהקה כולה. הפעם לרגל מותה הטראגי של וויטני יוסטון כריס מקבקר את "I Will Always Love You", במקור של דולי פרטון דרך אגב.

 

4. The Kills - Pale Blue Eyes: הקאבר המקסים של דה קילז ל-"Pale Blue Eyes" הקלאסי של הולוט אנדרגראונד מסתובב ברשת כבר שנתיים, אבל עכשיו הוא יוצא בהוצאה רשמית כבי-סייד ל"The Last Goodbye". ניתן להקשיב לו בפיצ'פורק.

 

5. Paul Mccartney Discusses Kisses on the Bottom: פול מקרטני בן 70. 70! והוא עדיין חי ובועט. אלבומו הקודם "Memory Almost Full" הוא אחד האלבומים היותר טובים שלו בכל קטלוג הסולו שלו אם תשאלו אותי. החודש הוציא מקרטני את אלבומו החדש "Kisses on the Bottom", והפעם מדובר באלבום גדוש בקאברים להוליווד/אמריקן אולדיז. הנה ראיון נהדר בן 15 דקות בו מדבר מקרטני על כל תהליך יצירת האלבום הזה, ומעבר.

 

משתהה בעיניכם הכחולות,

נתי.

נכתב על ידי , 16/2/2012 17:01   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,507
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)