לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

אפשר למות בסיבה טובה


באמת שלא יודע מה להגיד

אין מילים בשפה העברית שיכולים לתאר את הערב הענק שהיה אתמול

אני יכול לכתוב 200 משפטים וההרגשה העילאית של אתמול עדיין לא תועבר כמו שצריך למי שלא היה שם.

רקדתי וצרחתי כמו מטורף (ותשאלו את כל מי שהיה לידי כי באמת הייתי מטורף אתמול) ומעולם לא נהנתי ככה.

זו אחת החוויות החזקות ביותר שחוויתי ואחווה בחיים שלי, ולא אשכח אותה לעולם.

הספקתי להיות גם בשורות הראשונות וגם בצד ימין של הבמה איפה שהיו החברים שלי, ונהנתי מכל רגע.

10 מטר ממני פול פאקינג מקרטני מנגן בלאקבירד, וכל הקהל נעלם לי והוא מנגן אך ורק בשבילי.

 

 

"ידידות לפני הכל"..

 

עריכה:

ד'א, רק רציתי לציין, שבאופן כמעט אלוהי, בבוקר שלמחרת ירד גשם. meaning פול מקרטני היווה פינאלה מושלם לקיץ הזה, ולתקופה מסוימת. ובכלל, ההופעה הזו היא סגירת מעגל בשבילי, מאז תקופת ה"ביטלמניה" שלי ועד לכל מה שאני שומע היום. מהרגע ששינה את חיי (הרגע שבו נסעתי באוטו ושמעתי את "In My Life" ברדיו) ועד לפול לייב אין איזראל.

 

אניווייז, החורף כבר כאן, העונה החדשה מתחילה..ואיתה גם פסקול חדש..איך הוא ישמע? ומה יעבור עליי בתקופה הזו? אני כבר לא יכול לחכות

נכתב על ידי , 27/9/2008 02:21   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)