לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ?. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

העולם הזה מפחיד.


אני לא חושב, אפילו עכשיו, שאני באמת מבין, כמה שהעולם הזה שונא אותי. אותי אותי, אותי אישית.
את נתי הירש. אני לא חושב שאני באמת מבין כמה העולם הזה מסוכן בשבילי, רק בגלל הרקע שלי, ולמרות שלא עשיתי רע לאף אחד. אני לא חושב שאני באמת מבין, עד כמה שאני אוהב את שאר העולם, ואת לונדון, ואת ניו יורק, ואת ארגנטינה, ואת יפן, ואת ספרד ואת איטליה ועוד הרבה מקומות אחרים, אני לא חושב שאני באמת..באמת מבין, כמה שונאים אותי. אני לא באמתתת מבין, למרות שהחלום שלי הוא להיות מוסיקאי מצליח בחו''ל, אני לא באמת מבין..למרבה האירוניה..כמה שהמקום הכי בטוח בשבילי, זה כאן..פאקינג ישראל..במזה''ת..במדינה היחידה שבה כולם יהודים, כולם אחים, כולם חווים את אותה מציאות יום יום מחדש..

וגם אחרי שקראתי את זה, אולי רק קיבלתי טעימה קטנה מכמה שאנשים שונאים אותי בעולם, אבל אפילו זה לא באמת ממחיש לי כמה שאני שנוא בעולם הזה:

"Maybe someday we'll find a way out but till then i promise if i saw an Israeli someday i will and will remember the picture of this child and the others and i will kill him without mercy even if it will be my last breath.
Thanks for the video mate :)"

אני לא חושב שאני באמתתת, באמתתת מבין..כמה אנשים כמוהו יש בעולם הזה..בסדר, כותב המילים הללו הוא לבנוני..סואו פאקינג וואט..אני לא חושב שאני באמת, באמת באמת באמת מבין..כמה שונאים אותי, את נתנאל "נתי/פראנקי" הירש, נכד לניצולי שואה, רק כי אני יהודי/ישראלי.

המילים שציטטתי הן מתוך הסרטון הבא שפירסם איזה דביל מאיחוד האמירויות הערביות..מדובר בסרטון שמראה את ההרס בעזה..נוצר שם ויכוח אדירררר עם עשרות תגובות של פלסטינאים וישראלים כאחד..מעולם לא תיארתי לעצמי שאני בעצמי, אשר מודה באשמה - אחד האנשים שהכי בורחים מויכוחים כאלו ומהמציאות פה במזה''ת (ולא כי אני איזה "תל אביבי פחדן ומתנשא", אלא כי זה פשוט מתסכל אותי, לא אוהב את זה, מאז שאני זוכר את עצמי אני כל הזמן בורח מהמציאות פה ומשיח על המצב פה, זה הכי מעניין אותי שבעולם אבל מבחינתי זה טאבו, כי זו מציאות שנכפתה עליי, ואני כל כך אוהב את העולם הזה ואת עולם המוסיקה שאני כל הזמן מתיימר להיות..משהו אחר ממה שקורה פה, אבל זו בדיוק הנקודה, מה שלא אעשה תמיד אגיע לנקודת ההתחלה ולמציאות פה, ולעולם לא אבין כמה שאני שנוא בשאר העולם וכמה שלא סובלים אותי בשאר העולם, בעוד ואני בעצמי מנסה להשתייך אל "שאר העולם" ורוצה להגשים את חלומי האישי בחו''ל), מעולםםם לא תיארתי לעצמי שאקלע לויכוח כזה..והנה, אני, נתי הירש, האסקפיסט המפורסם, הזה שתמיד בורח לעולמו האישי ולמוסיקה ולהומור ולא מתעסק במאבקים אידיאולוגים ופוליטיקה וכדומה, אני - מתווכח רבות עם הבורים בפייסבוק בתגובות הסרטון. ואז סותמים לי את הפה, ומוחקים את התגובות שלי כי הצד השני מעדיף לחיות בהתעלמות ולא להקשיב לדיעות שלא מוצאות חן בעיניו (או שאולי עליי לומר, לא רוצה להקשיב לאמת?), ועלטה גדולה עוטפת אותי, ואני פשוט נכנס לדיכאון. בפעם הראשונה בחיים שלי אני מוכיח למישהו..פאק, לעצמי, אני מוכיח לעצמי שאיכפת לי מהמקום הזה, ואפילו לא רוצים להקשיב לי. הצד השני סתום, העולם סתום. אז לא נותר לי הרבה מה לעשות. תיארתי לעצמי שימחקו את תגובותיי, לכן שמרתי אותם. ולכן אני רוצה לפרסם אותם כאן, מ-2 סיבות: א.להרגיש טוב עם עצמי כמו קיטור שפשוט חייב להשתחרר איכשהוא. אני רוצה שישמעו אותי! ב.כנראה שאני רוצה פשוט להוכיח לעולם ובעיקר לסובבים אותי, שלא, אני לא חי בהתעלמות, אני לא מתייפיף, איכפת לי מתושבי הדרום, איכפת לי מהמדינה הזו, אני -אוהב- את המדינה הזו, אני לא איזה "אשכנזי פלצן" שכל עולמו מסתכם באומנות או במוסיקה או בבלוג הזה או במה שזה לא יהיה, ולמרות שאני מוצא את עצמי מנשק הרבה את התחת של שאר מדינות העולם ומתיימר להיות חלק מהמערב ומהתרבות הפופולרית המערבית (מתוך חשיבה ורצון להצליח בעתיד בחו''ל כמוסיקאי), אני רוצה להוכיח לסובבים אותי אחת ולתמיד שאני כן מחובר לשורשים שלי. אני כן חלק מפה, גם אם אני רוצה וגם אם לא. ואני מחזק את תושבי הדרום, ואני מחזק את חיילי צה''ל, ובעיניי הפעולה בעזה היא מוצדקת. זה מה שכתבתי בתגובות בסרטון:

Keren darling, Frankly I gotta tell you - I DON'T CARE. I don't care what they'll do to you in gaza if you won't vote for Hammas, it's not my problem. they had the chance to prevent their suffering BEFORE they voted for a Terror organization, and if they can't choose any other organization, then freakin' get out to the streets and have your voices heard, they know how to cry about "war crimes" in London so I'm pretty sure they can revolutionize their leadership and get on the streets of gaza AGAINST HAMMAS, you are being threaten to vote for hammas? REVOLUTIONIZE YOUR COUNTRY, all the palestinian people, gaza and other palestinian territories, they belong TO YOU and NOT to hammas, get on the street, do something. I am deeply sorry but their pain is self chosen. The Israeli Army has the obligation to DEFEND the israeli people, I am very sad whenever chilren are being killed in gaza, but again - they brought it on themselves when they chose Hammas, and they have the power to change it.

and you know what? I just don't care anymore about what the world would think or say about us, not anymore, even here, our efforts of explanation are meaningless.I will not try to convince anyone anymore that what we do is RIGHT, not when the citizens of Sderot are being literally raped for fucking 8 years, 8 YEARS!! freakin' Europe can kiss my ass, they don't know the taste of constant war, fuck they don't remember what it's like, the most of the world is done with that and they see this area as primitive and shitty. no one really cares about us NOR THE PALESTINIANS, all they ever do is watch freakin' youtube and cry whenever they see a baby cry, that is all they can do, be sad when the society tells you to be sad, well yeah right that's really smart, Jees, thanks. our army will proudly defend our people by any means, and we will defeat Evil which is HAMMAS, and no freakin' outsider has the right to tell us otherwise when he doesn't know what it's like to live here!

if freakin Ben Gurion would have listened to what the world said back in 48' and on, I don't think Israel would even exist today. and so history repeats itself - the world is bitchin', that's fine they can keep on bitchin about whatever they want, but we will defend ourselves and DEFEAT EVIL, and I really, really, reaaaaallyyyyyy DON'T FUCKING CARE WHAT AN IGNORANT ENGLISH OR ANY OTHER EUROPEAN MORON HAS TO SAY ABOUT THAT, WHEN HE DOESN'T KNOW WHAT IT'S LIKE TO LIVE IN HERE! and I repeat what i've said earlier, if the palestinian people really care for their future, get out on the street and tell Hammas to FUCK OFF! that, is all.

ואת כל זה כמובן, מחקו לי.
מיד לאחר מכן הגבתי שוב, את זה לא שמרתי לצערי, אמרתי משהו כמו.."בסדר גמור, מחקו את התגובות שלי..זה חכם מאוד לא להקשיב לדיעות שאתה לא אוהב..זה חכם מאוד להתייפיף..לקבור את הראש בחול..להתעלם מן האמת..זה בסדר גמור, לא איכפת לי, המאמצים שלי פה הם לחינם..אנחנו נביס את הרוע והרוע הוא החמאס, ואם הדבר היחידי שאתם יכולים לעשות בעניין זה למחוק תגובות וירטואליות שלי, אז אני בסדר עם זה. להתראות".

אבל אני לא באמת בסדר עם זה.
אני לא אוהב שסותמים לי את הפה.
ואני בטוח בדעתי, ואני יודע שאנחנו עושים את הדבר הנכון.
אבל אני עדיין עצוב שהמאמצים שלי הם לחינם. ואני עדיין עצוב שהמציאות פה לא באמת תשתנה לאחר המבצע הזה.
ואני מאודדד עצוב שהילדים שנפצעים בצד השני הם המחבלים של הדור הבא.

אבל אני הכי הכי הכי הכיייי עצוב, שהעולם הזה שונא אותי.
אני כל כך חולה על העולם הזה, ועל שלל צבעיו ומדינותיו, חולההה חולההה חולההה על העולם הזה..
על המוסיקה ועל הקולנוע ועל התרבות ועל האומנות, פשוט חולהההה על העולם הזה!!
אבל למרות הכל, הוא שונא אותי. העולם הזה..פשוט שונא אותי עוד לא עשיתי פה כלום, והוא כבר שונא אותי
ואני לא באמת, אני לא באמת באמת מבין..עד כמה שהעולם הזה שונא אותי..
נכתב על ידי , 5/1/2009 22:54   בקטגוריות כאב, בלבול?, אבסורד  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מבין דגים


באמת שלא 
נכתב על ידי , 4/1/2009 23:41   בקטגוריות בלבול?, אבסורד  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביום כיפור הזה


אני לא צם

ואני לא מבקש סליחה מאף אחד

ואני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי במהלך השנה (או חיי בכלל)

ואני לא מכפר על החטאים שלי

ואני לא חייב לאף אחד שום דבר (והם לא חייבים לי), בטח שלא התנצלות

ואני לא מאחל לאף אחד צום קול (למעשה יש כל מיני אנשים שלא היה איכפת לי אם הם היו מתים במהלך הצום)

 

יום כיפור הזה I don't do any of that.

יום כיפור הזה לא איכפת לי מאף אחד מכם, ולא איכפת לי אם גם לכם לא איכפת ממני, כי זה לא מעניין אותי.

 

השנה הזו, בזמן הסליחות, אני טומן את הראש בחול.

עוד יומיים רגילים בשנה משעממת במיוחד.

אקט של מרד, או תשומת לב, או וואטאבר..

יודעים מה? כל התשובות נכונות

לא מתיימר לומר אחרת

אבל אני מתכוון פה לכל מילה.

 

טוב אני רעב,

ביי.

נכתב על ידי , 8/10/2008 15:32   בקטגוריות בלבול?  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)