לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קניתי פוסטר של בלונדי


ועכשיו, כשהורדתי את התמונה הממוסגרת של שנינו מהקיר, יש לי משהו לשים במקומה.

אני חייב להודות, עד שהפוסטר יגיע, עצוב לי לראות רק קיר.

נכתב על ידי , 28/10/2013 08:30   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שירים אקראיים


הנה לינק לפרויקט החדש שלי בפייסבוק, "שירים אקראיים". מי שתמיד סמך על הטעם המוזיקלי שלי בבלוג, לא יתאכזב גם כשאני חוצה ז'אנרים, ארצות וזמנים ב"שירים אקראיים". אני לא עושה הרבה, פשוט מפרסם שירים אקראיים בפייסבוק במטרה לגרום לאנשים לחקור לבד לעומק ולחפש את ההוצאות והאלבומים שמאחורי השירים. משהו כמו חנות תקליטים של פעם, רק באינטרנט.

 

מי שמתעניין לשלומי, אז קודם כל תודה חיוך עובד כרגע על אלבום בכורה. מעולם לא ערבבתי מוזיקה אישית שלי עם הבלוג הזה מהסיבה הפשוטה שמדובר בניגוד אינטרסים, אבל הבלוג הזה לא פעיל יותר לכן אני עשוי לפרסם כאן בעתיד שירים מתוך האלבום שלי, בהנחה ומישהו יתעניין.

פיס,

נתי.

נכתב על ידי , 3/9/2013 23:10   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כתגובה ישירה לנכתב היום ב7 לילות


היי רענן שקד, לפני שאתה מחליט בקול תרועה ש"עידן הרוקנרול והאלבום נגמר", למה שאני לא אהיה זה שישלח אותך "לגווע בקרחונים"?  כבר שנים שהטור שלך הוא לא יותר מגיבובי שטויות עם משחקי מילים. לפני שאתה מחליט לכתוב קשקושי ביצים כאלה, למה שלא תבדוק נתונים פשוטים? כמו מליוני האנשים שפוקדים פסטיבלים עם רוקרים כהדליינרים, או כמה שבUK ובארה"ב עדיין אוהבים את הרוק שלהם חם וטרי (ארקטיק מאנקיז, ג'ק ווייט, טיים אימפלה האוסטרלים שחברים שלך בעצמם כתבו בעיתון ש"החזירו את האלבומים לאופנה"). זה צד שאני לא אוהב בכם, המבקרים. אתם אוהבים לתת כותרות, ואתם אלה שמחליטים לכאורה מה "נגמר" ומה "מתחיל", מה "מת" ומה "מתקמבק". אז תנו לי להסביר לכם כמה דברים: ראשית כל, להחזיק גיטרה ישאר סקסי גם אחרי שאתה ואני נמות; רוקנרול א.ק.א בלוז מוגבר בטמפו, דיסטורשן ואוברדרייב היו ותמיד יהיו סאונד מזוהה עם נעורים ועם שחרור, ושום בייס-דרופ בסצינה האלקטרונית הבאה לא ישנה את העובדה שאמא שלי והאמא של הילדים שלי כולל הילדים שלי, רקדו וירקדו בעתיד לצלילי הגיטרה החשמלית; שנית, אלבומים לא יעברו מן העולם כל עוד אמנים ימשיכו ליצור בצורת הפורמט הזה, ואיך אפשר שלא? אלבום היא יצירה שלמה של כמה רצועות שיר, כמו כל יצירת אומנות שמחולקת לחלקים, כמו טרילוגיות קולנועיות או סימפוניות, סדרות טלויזיה או סדרות ספרים. למה שאלבומים ימותו? כי אתה יוצא מנקודת ההנחה השגויה שעוד 200 שנה אנשים ימשיכו לרצות את הדברים שלהם כאן ועכשיו והכי מהר שאפשר? ממתי אומנות שוות ערך לאוננות? זו גם תפיסה שגויה (ומזלזלת) של האנושות, וגם של האמנים עצמם, שבכנות, לא שמים זין על מה אנשים כמוך מכתיבים או לאיזה כיוון התעשייה הולכת, או רוצה ללכת. טיים אימפלה ימשיכו לעשות אלבומים כי ככה הם אוהבים ליצור. הרוק כז'אנר עוד צעיר ביחס לוריאציות של מוזיקה קלאסית, אפילו הג'ז מבוגר ממנו, זה לא אומר שהוא יעלם מן העולם, גם לא העובדה שניקי מינאז' עושה יותר כסף מקינגז אוף לאון (והיא לא). הרוקנרול הוא פה בכדי להישאר, וזו לא תחרות או מירוץ להישרדות. זו צורת אומנות.
נכתב על ידי , 21/12/2012 16:49   בקטגוריות מוזיקה, מוסיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)