לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

סרטן של אמן


אני חושב שזה ברור מהו סרטנו של אמן. תהילה. now don't get me wrong, תהילה לא חייבת להיות דבר רע. אבל בואו נדבר על ההשפעה הרעה שלה לרגע. זה קשה לרדת למחתרת בשביל ליצור. אתה חש בודד לפעמים. המוזיקה מתנגנת בלופים גם כשהורדת כבר את הכלי מהידיים, הראש לא שקט אף פעם, לפחות עד ליצירה הבאה. אבל אם אתה חושב על החשיפה, או על הפידבאק, כשהיצירה נמצאת בשלב בו היא חשופה בעיקר ברווחים שבין תאי המוח שלך, משהו לא בסדר. זה, רבותיי, סרטן בעיניי. היום אני אתחיל ב"כימותרפיה" של הסרטן הזה. יש יותר מדי דברים שאני רוצה לעשות ואני לא יודע כמה זמן יש לי. ויתרתי על פייסבוק היום, לפחות לזמן מה. בימים הקרובים אנסה להתמודד עם שאלה רצינית: מי אני. פעם דיברתי עם חבר למה אני נקלע למערכות יחסים גרועות (או לכלום ושום דבר עם בחורות). הוא אמר לי, "אני יודע שזה נשמע מטופש, אבל אולי תיקח דף ועט, ותכתוב מי אתה, ומה אתה אוהב או מחפש בבחורה. אבל קודם כל, תכתוב מי אתה, באלו תכונות ניחנת, מה אתה אוהב לעשות, מה גורם לך להיות מאושר, מה מעצבן אותך, מה מעציב אותך..כל הדברים האלה. אח''כ תכתוב לעצמך דברים שהיית רוצה בבחורה שלך. אולי תגלה על עצמך דברים, אולי אתה בררן..אולי אתה צריך להתפשר". אני אעשה את הדברים האלה. לווא דווקא בהקשר של אהבה. אני רוצה לדעת מי אני. אני חושב שבשביל להיות אמן, אתה בהחלט צריך להיות מודע לעצמך. בייחוד שחקנים. הם חייבים להיות מודעים לעצמם הכי טוב שאפשר, על מנת שיוכלו להשתחרר מעצמם ולהפוך למישהו אחר, ובבו העת להיות הם עצמם שוב. נמאס לי להתנוון. אני אקסטרימיסט בכל דבר שאני עושה. חבר אחר קרא פעם על תסמונות שונות בוויקיפדיה והדביק אחת לכל איש בחייו. לי הוא הדביק את המניה-דיפרסיה. הוא צודק. זה אמנם לא מאובחן, אבל אני תמיד נע בין קיצון אחד לאחר. אני לא חושב שיהיו לי אי פעם חיים שלוים, לטוב ולרע. אבל אני רוצה ללמוד לחיות עם עצמי בשלום, וזה מן הסתם, אמור לתדלק את תהליך היצירה שלי הרבה יותר טוב. אני לא רוצה להתנוון יותר. כל התמונות שעוברות לי בראש, אני רוצה להקיא אותם לדף נייר. אני מוותר יותר מדי על דברים שעוברים לי בראש בחיי היומיום, רק מתוך מחשבה ש"אם באה כזאת מחשבה יפה, תבוא גם אחת אחרת בהמשך". זה מטופש. זה כמו..זה כמו לשפוך זרע לשווא סטנדרטי כמה חיים אפשר להפיח מכל חרא שעובר לכולנו בראש ביומיום. אבל, אני לא רוצה להרגיש שאני נאבק בעולם כולו. זה מאבק שלי עם עצמי, אבל זה מרגיש כאילו אני ספרטן אחד נגד ממלכת פרס כולה. אולי קודם כל, רצוי שארגע. אני יכול להרים טלפון לאדם שאני אוהב בכל רגע, לשים אלבום שאני אוהב במערכת, להיכנס ל-"Awesome People Hanging Out Together" ולהגיד לעצמי "היי, האו אווסומ איז דאט! X מצטלם עם Y". אבל אני לא רוצה להתנוון יותר. לנון אמר פעם, "Time you enjoy wasting was not wasted". אז הוא אמר! אני לא יודע כמה הנאה הסב לי הפייסבוק לצורך העניין, בדיעבד. עצלנות זו מחלה רצינית. אנחנו כבר לא מבדילים בין משהו שמסב לנו הנאה, ל"Gazeless Stare", כפי שכתב פעם דיוויד בואי. תחושת הלימבו הזו, או-הו כמה שהיא מפחידה אותי. בקיצור, חלאס. off to work.
נכתב על ידי , 24/10/2011 21:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ל-MGMT יש כבר את האלקטריק פיל הבא



 

"הו לא, אני לא אחזיק לך את היד, כל האנשים במקום הזה גוועים!!"

 

הרגע מצאתי שיר של MGMT שאני לא מכיר. שזה, אני חייב להודות, נדיר. לא הצלחתי למצוא מידע על השיר, כך שאני חושד שאכן מדובר בשיר מקורי שעוד לא הוקלט. הסרטון הוא משנה שעברה. אם למישהו יש מידע על השיר, העונה לשם "Dancing on the Beach", נא לדווח לי או לרשויות המקומיות, או לMGMT, שחייבים להקליט את השיר הזה לאלבום הבא; כבר המון זמן לא קיבלתי כזאת זריקת אדרנלין עשוייה אסיד משיר של MGMT. "דאנסינג און דה ביצ'" ללא ספק עשוי להיות האלקטריק פיל הבא. מישהו צריך רק, להגיד את זה לאנדרו ובן כמובן. מי רוצה לרקוד על החוף עם מג'מט?

נכתב על ידי , 20/10/2011 18:43   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה, הסטון רוזס מתאחדים הא?




עם כל הבלאגן שקורה בארץ, או בחיים האישיים שלי, כבר שכחתי לשמוח מדברים שאיכפת לי מהם. אז הנה, בואו נדבר על האיחוד של הסטון רוזס; כמעט כל שנה קורה אותו ריטואל. NME מודיעים על שמועות של איחוד לסטון רוזס, וכל חבר להקה אפשרי מכחיש. מה השתנה הפעם? קודם כל, איאן בראון נפגש שנה שעברה עם ג'ון סקווייר (שכבר שנים פרש לעיסוק בציור, עד כדי כך שטען פעם בראיון לNME שהוא כבר שכח לנגן בגיטרה, מה שנשמע קצת מוזר כי הוא אחד הגיטריסטים הטובים ביותר שיצאו אי פעם מבריטניה, משהו בסגנון אל יווני מנגן בחשמלית), והתקשורת טענה שכל הבאד ווייבז נמחקו. איאן בראון תמיד אמר מצידו שאיחוד של הסטון רוזס, אם הוא יקרה, יקרה בעיקר בגלל הכסף. סחטיין על היושרה אני אומר, מתאים גם לחולצה שלך בתמונה למעלה. מאני הוא כבר זמן מה הבסיסט של פריימל סקרים והוא דיבר הכי הרבה עם התקשורת בכל מה שקשור ללהכחיש. רני פשוט נעלם. אז כאמור, לפני חודש אותו ריטואל חזר על עצמו, רק שהפעם לא הייתה הכחשה (מלבד רני, שאמר שהוא "לא יחבוש את הכובע של הרוזס עד גיל 90"), ובמשך שבועיים מהידיעה הראשונה כל המעריצים החזיקו אצבעות, עד שאיאן בראון אמר לעיתונאי שזה קורה, ושהם הולכים "לכבוש את העולם שוב". זה הזכיר לי שראיתי פעם אתר של איזה מעריץ שוודי שכותרתו הייתה "Stone Roses Should Rule The World Again", עם כל הסיבות ללמה הם כבשו בעבר ולמה עליהם לעשות זאת שוב. מצחיק שאיאן מחזיר לו תשובה באין יודעין. הסטון רוזס היא אחת מלהקות הבריט-פופ הראשונות, חלוצה בסגנון ה"מדצ'סטר", ששילב בין רייב (שהיה אקסטרימלי פופיולר בבריטניה בניינטיז, ראו ערך..טריינספוטינג) לרוק. מצחיק לחשוב שרבים מגדירים אותה כאחת הלהקות הכי טובות שיצאו אי פעם מבריטניה, כשיש להם ביד 2 אלבומים, בעוד שהשני נחשב לכישלון (לא בעיניי, אגב). פעם כתבתי בבלוג הזה שאם הרוזס היו ממשיכים עד היום, הם היו גדולים מהחיים, משהו בסגנון רדיוהד רק שהגיטרה לא הייתה נעלמת מאלבום לאלבום. אז עכשיו הם מתאחדים, ל-2 הופעות במנצ'סטר ועם אופציה לוורלד טור. אני לא מתרגש במיוחד מהסיבה הפשוטה שאין לי באמת את האופציה לראות אותם בלייב, לפחות לא בשלב הנוכחי שלי בחיים, וכי הם לא הודיעו על איזושהיא כוונה לחזור לסטודיו. כשזה יקרה, אני אהיה יותר ממאושר (כן, אני מאלה שאהבו את הרביעי של ורב, תודה רבה). שאלות פתוחות: רני יהיה חלק מהאיחוד או לא? האם הם באמת יצאו לוורלד טור והאם איאן בראון באמת הפסיק להיות כזה אססהול כלפי סקווייר והעולם כולו? כל זאת ועוד..מתישהו. מתרגשים?
נכתב על ידי , 20/10/2011 13:10   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)