לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

MGMT מקבקרים את "Lucifer Sam"




 

אז, there you have it: מי שחשב שהביקור של MGMT אצל ג'ימי פאלון במסגרת שבוע פינק פלויד לא יהיה יוצא דופן, פשוט לא מכיר מספיק טוב את בן ואנדרו; כובעי גרב, מדים של מנקי ערייה ובועות מתעופפות באוויר, מג'מט קיבקרו אתמול את "Lucifer Sam" באופן פנטסטי ואני די בטוח שסיד בארט מחייך עכשיו חיוך רחב משל הצ'שיר קאט. רק, למה לעזאזל יש לאנדרו כאלה חבורות שחורות מתחת לעיניים??

נכתב על ידי , 29/9/2011 11:17   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



10 רגעי נחת לראש השנה


ראש השנה הגיע, כולם לבושים בלבן, אוכלים תפוח בדבש ומאחלים שנה טובה איש לרעהו; ובכן, רק אני ממשיך עם "מנהגי הגויים" ומספק לכם רגעי נחת של שיקסע, "אינדי-שמינדי" ותרבות מערב, אך עם זאת - אאחל לכולכם חג שמח ושנה טובה, שנת אושר ושגשוג, זמנים מלאי השראה ותובנות על החיים שיקדמו אותנו הלאה, קצת מעבר ל"לטס טוק דוגרי"; שנגשר על פערים ביננו; שנקשיב, נתדיין ונפתח אחד כלפי השני; שנכבד זה את זה; ולאמנים ואמנות עצמה, אני מאחל שנלמד לקבל מן האושר את אותה ההשראה שאנו שואבים לפעמים מן הכאב. שנה טובה פאקרז, הנה רגעי נחת לחג:




1. Laura Marling - A Creature I Don't Know: לפני כמה חודשים פרסמתי כאן טיזר טריילר לאלבומה החדש של לורה מרלינג, "A Creature I Don't Know"; בזמן שעבר לא רק שהאלבום יצא, יחד עם הסינגל היפהפה מתוכו "Sophia", בתחילת החודש פורסם סרט קצר ומקסים על האלבום, ביטס של כל השירים לייב בשלל מקומות סתיווים ושלווים וכמה הסברים מלורה בעצמה. 9 דקות מושלמות לאחה''צ של ערב חג. אם יהיה לי זמן, אולי אדבר על האלבום בהרחבה.

 

2. Nirvana Live at the Paramount 91': אם יש לכם קצת יותר מ9 דקות לבהות מול המסך עם קפה וסיגריה, ויש לכם חשק לקצת רעש באוזניים, אני ממליץ בחום על ההופעה של נירוונה באולם פאראמונט, 45 דקות של זעם נעורים שמתפרסם עכשיו ביוטיוב בחינם ולזמן מוגבל לרגל חגיגות 20 שנות "Nevermind", האלבום המופתי ההוא שהגדיר מחדש את הרוק, פרובבלי פורבר; ההופעה הזו יוצאת עכשיו בבלו-ריי בין שלל מארזי הסופר-מגה-אולטימייט-דלוקס-שיט שיוצא עכשיו לנירוונה. אסיים בציטוט מתוך התגובות של הסרטון: "May be the only ever time where I don't say "Fuck Vevo". אמן.

 

3. Florence and the Machine - Shake It Out: פלורנס שיחררה בשבוע שעבר עוד שיר מתוך אלבומה השני והמצופה "Ceremonials" (ארטוורק בלינק אגב). "Shake It Out" מתחיל עם אורגן אפלולי ונוכחות יציבה של פלורנס, ואיך אומרים במבצע סבתא? "מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט מגביר" - פלורנס דופקת פה עוד אנת'ם קליט ומפוצץ איצטדיונים, שבהחלט מתחבב עליי בהאזנה ראשונה, אבל כפי שאמרתי כבר בעבר על "What The Water Gave Me", פלורנס בתקופת הפרי-לאנגס שלה הייתה נסיונית, מסקרנת וחדשנית במיוחד. השירים החדשים שלה נשמעים טו מאצ' טוויילייט-רילייטד. ובכל זאת, מצפה לאלבום בכליון עיניים.

 

4. Tune-Yards - Gangsta: "אתה לא מכיר את טיון-יארדס?? וואאע אחי אתה תאהב אותם!!", זה פחות או יותר התיאור לפעם הראשונה ששמעתי על מריל גארבוס, א.ק.א "טיון-יארדס", ממש לפני שבועיים בפגישה מקרית עם חבר. אז "מה זה טיון יארדס"? בריטית משוגעת שעושה משהו כמו..שיאט, אני לא יודע איך לקרוא לזה. לו-פי אינדי איי גס? וואטאבר, אבל אתם חייבים לשמוע את הסינגל החדש שלה, "Gangsta", שנשמע כמו דירטי פרוג'קטורז מארחים אמן רגאטון אפוף ראסטות, וכן - זאת היא ששרה שם(!!!), זה לא גבר, ואם אתם לא מאמינים לי, הקשיבו פשוט לשורה "Sing it from the heart but you'll never be a Rasta". בדיקה קצרה בוויקי חושפת בפניי שאין מדובר בניו אקט, למרות שאני די בטוח שהיא נחשפת לקהל רחב רק לאחרונה, או ש..קוד איט בי? נותרתי מאחור? או וול, פשוט תקשיבו לזה.

 

5. Dum Dum Girls - Bedroom Eyes: אם קשה לכם לחכות עד לחדש של בסט קוסט, ואתם מתכחשים לבואו של החורף, שווה לכם לנסות את החדש של ה"Dum Dum Girls"; אול-אאוט-גירל-בנד עם גישה ראמונזית (אם לא מספיק המראה המוחצן אז מספיקה העובדה שלכולן יש שמות במה, או שלסולנית קוראים פאקינג די-די?) וסאונד סרף-רוק מודרני. אלבומם השני יוצא עכשיו לראשונה תחת לייבל גדול (סאב-פופ), והסינגל החדש "Bedroom Eyes" יכל להיות בקלות שיר של בת'ני קוסנטינו, מינוס מלאנ'תלפים ריברב כמובן. אני ממליץ לא לתת יותר מדי יחס לדאנס-מובז של הבנות בקליפ הזה, שמע תחששו שמדובר בפאקינג פארודיה.



 

6. She & Him - Have Yourself a Merry Little Christmas: זואי דשנל לוקחת צעד אחד קדימה את האהבה שלה לסיקסטיז פופ ויחד עם מ.וורד, להקתם "שי & הים" המצויינים הולכים להוציא באוקטובר אלבום כריסטמס שכולו באוירת רטרו, פעמונים, הרמוניות קוליות ושירי חג..לועזיים. דה. הנה שיר אחד מתוך האלבום, "Have Yourself a Merry Little Christmas" האינטימי והנוגה, בביצוע יפהפה של הצמד.

 

7. Radiohead on SNL: ועכשיו לקצת הרבה רדיוהד; אחרי ראיון מצויין לBBC Radio 1 בוא חשף ת'ום יורק כי רדיוהד מתכננים לצאת לסיבוב הופעות ב2012, פלוס אלבום (סוף סוף!) של הסייד-פרוג'קט שלו עם פלי מהרד הוט צ'ילי פפרס, החבר'ה מוצאים קצת זמן לטלויזיה אמריקנית. השבוע הם הופיעו ב"סאטרדיי נייט לייב" והתארחו אצל סטיבן קולברט+סט מלא(!). הנה הפרומואים לתוכנית של סאטרדיי נייט לייב, ובלינק הראשי לסעיף הזה תוכלו לראות סרטונים לביצועים של "Lotus Flower" ו-"Staircaise" בSNL.

 

8. Radiohead on Colbert Report: "אז מה? אתם..זכיתם באיידול, בריטן'ז גוט טאלנט..X פקטור? איך בעצם נהייתם ענקים?", "אע..טוב, אממ..לא..פשוט, הלכנו לביה''ס ביחד.."-"וואלה? מוזר..כי ככה נהיים ענקים באמריקה, אתה חייב לזכות באיידול, משהו.."; מעבר לסט מצויין שיעביר לכם את הזמן ג'אסט פיין, הראיון של קולברט עם רדיוהד הוא קורע ושנון במיוחד!

 

9. Pete Doherty - Amy's Song: זה לא השם האמיתי של השיר, אגב. וול, הרבה אנשים הרימו גבה על השתיקה הארוכה של פיט כשכל העולם דיבר על דבר אחד וזהו מותה של איימי וויינהאוס, חברתו הקרובה. בחודש וקצת האחרונים עושה רושם שחוץ מלצאת ולהיכנס לבתי משפט, הוא לא עושה הרבה, אבל לאחרונה הוא גם דיבר מעט על איימי, וגם קיבקר את "Tears Dry on Their Own" שנדמה לי שפרסמתי בעבר ואין לי כ'כ כוח למצוא את הלינק עכשיו, בכל אופן - פיט הודיע בהופעתו האחרונה ב23 לספטמבר שזו הולכת להיות "ההופעה האחרונה בלונדון למשך זמן רב", ונראה לי שזה בעיקר בגלל ידו הארוכה של החוק. פיט ביצע באותה הופעה שיר חדש, שנכתב בהשראת מותה הטראגי של איימי. קשה להבין את המילים בגלל האיכות הלא משהו שמסתובבת כרגע ביוטיוב, אבל NME ליקטו 2 חלקים סבירים של השיר. השיר נשמע מאוד, מאוד דומה ל-"Lady Don't Fall Backwards" מאלבום הסולו המופתי שלו.

 

10. Yuck - Soothe Me: לא רק אמנים ותיקים מוציאים עכשיו רי-אישוז; "Yuck" הבריט-גראנג'/אלטרנטיב יוציאו בקרוב דלוקס אדישן לאלבום הבכורה שלהם מהשנה האחרונה, שם יכלל גם שירם החדש "Soothe Me" המתקתק והנעים, שנשמע במפתיע כאילו אנדרו ואנוויינגרדן מתארח בו על הווקאלז.



 

מחר נדבר על גירלז ודראמז. חג שמח ושנה טובה,

נתי.

נכתב על ידי , 28/9/2011 18:12   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ובהמשך לפוסט הקודם: פו פייטרז ושינז מקבקרים את PF




אוקיי, אני מודה, לא משנה כמה אני לא סובל את הדושבאג הזה רוג'ר ווטרס, קיבלתי עור ברווז בביצוע הזה של "In The Flesh", מגובה בדייב גרוהל וחבריו לפו פייטרז (אגב, קל להבחין בעובדה שלגרוהל קשה עם הטמפו היחסית איטי של "In The Flesh", או שהוא פשוט מעיף ת'שיער לעזאזל לא משנה מה הוא ינגן..נראה לי שזה קצת משניהם). כאמור, ג'ימי פאלון התחיל בתוכניתו שבוע טריביוט מיוחד לפינק פלויד. ביום הראשון הופיעו השינז עם קאבר ל-"Breathe", מעט קלישאתי ומאוד ביי דה בוק אבל הגיטרה הריברבית של הגיטריסטית החדשה של השינז (ליין-אפ חדש לחלוטין למעט כריס שין) עושה את ההבדל באמצע השיר; ניתן לצפות גם בראיון עם ניק מייסון בלינק הנ'ל, ובלינק ל-"In The Flesh" מצורף ראיון עם רוג'ר ווטרס. היום השבוע הזה הולך לעלות ברמה, עם קאבר מסקרן של MGMT ל-"Lucifer Sam". זה עשוי להיות הכל מלבד ביי דה בוק.

קאמינג אפ נקסט: רגעי נחת לחג, ביקורות לחדש של הדראמז וגירלז.

סי יו אראונד!

נתי.

נכתב על ידי , 28/9/2011 14:19   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

95,508
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)