לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כלב שחור


מוסיקה, אומנות ותובנות.

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

5 רגעי נחת לסופ''ש


"יו נואו וואט", אמר טד מוסבי, "מייבי דיז אר נוט דה גירלז פור מי": ג'יימס בלייק, קילז, ארקטיק מאנקיז.



 

1. James Blake - A Case of You: לג'יימס בלייק יש סינגל חדש מתוך האי.פי החדש שלו "Enough Thunder" ומדובר בקאבר המקסים שלו לקלאסיקה של ג'וני מיטשל "A Case of You". הקליפ, כמעט מתוק יותר מהקאבר, בכיכובה של רבקה הול, מגולל לנו את מורכבותה של מערכת יחסים, אך עם זאת, בעיניי לפחות - את הרצון של אחד להיות לצידה של אחרת (וההפך), בטוב וברע, בבריאות ובחולי, בעצב ובשמחה.

 

2. Arctic Monkeys - Don Valley Bowl Film: הקופים הארקטיים האלה הם חתיכת ממזרים. לא, הם לא יכריזו עדיין על הוצאת DVD מההוומקאמינג גיגז שלהם בשפילד, א.ק.א 2 ההופעות המטורפות שלהם לפני חצי שנה בDon Valley Bowl - אבל גלימפס של שלושה שירים מתוכם? באאטח שכן! הנה סרטון של 11 דקות עם שלושה שירים משלושה אלבומים שונים. נשאיר אתכם במתח.

 

3. The Kills - Silent Night: אתם יודעים, זה מצחיק. עידן הגלובליזציה והחינוך הסופר-חילוני שלי נותן בסופו של דבר את אותותיו. כריסמס מעולם לא עשה לי את זה (בניגוד להרבה אחרים הסובבים אותי), ובאופן כללי אני חושב שדווקא לחגים שלנו יש יותר סקסאפיל וחבל שאין מספיק אנשים שחושבים ככה (ושוב, אני די סופר-חילוני), אבל זה מעניין שרק מתוך אינספור סדרות או סרטים או רפרנסים של תרבות פופ, אני כבר מכיר בע''פ שירי כריסמס. זו רק דוגמה אחת, אבל כשראיתי שהקילז קיבקרו את "Silent Night", זה לא כאילו הכרתי את השיר מהשם. however, כשהקשבתי לו, אמרתי לעצמי.."אוו כן, זה השיר ששרו בפרק ההוא באיך פגשתי את אמא. ובעוד כמה דברים שראיתי וקשה לי לשים את האצבע עליהם כרגע". זה גרם לי לחשוב. לעולם יש דרכים מצחיקות להתכווץ. אנחנו באמת, באמת כפר גלובלי. זה לא משנה איזה דברים כריסמס מעורר בי (או לא מעורר בי), זה מצחיק שאני יודע על החג הזה כ'כ הרבה, just by being me.

 

4. Foster the People - Machu Piccu: "הייטרז גונה הייט" יקרים: חכו! לא ללחוץ על האיקס למעלה just yet. אפשר להגיד הרבה על פוסטר דה פיפול, שלפעמים הם מרגישים כמו MGMT מינוס נשמה ונכנסים טוב יותר בלוח השידורים של MTV, שהם נראים ומשווקים את עצמם ברהיטות יתר, ושהאלבום בכורה שלהם בינוני - וואטאבר, עד כאן אני די מסכים. אבל כל מי שחושב שהקאבר הבא לקילר של הסטרוקס "Machu Piccu" הוא לא קאבר טוב - הוא פשוט אידיוט.

 

5. IS THIS INDIE, Ten Years to The Strokes: את הדבר המדהים הבא ראיתי בסטרוקסניוז.קום. זוכרים את הטריביוט אלבום המצויין ההוא של סטריאוגאמ לכבוד 10 שנים לסטרוקס? אז מה אם אגיד לכם שאת אותו דבר עשו גם..בברזיל. ווייט...בברזיל??? AWESOME! ונחשו מה? הפעם, בניגוד לסטריאוגאמ - יש אקשואל קאבר לניו יורק סיטי קאפס ולא סתם ראפרים מרפרפים משהו שהוא לא הליריקס המקוריים! עוד לא הספקתי להקשיב להכל, ולצערי לא מצאתי אפשרות להוריד את האלבום, אבל ניתן להקשיב לו בסטרימינג בפייסבוק של "רוקנביטס" הברזילאי (כנראה שזה מגזין מוזיקה ברזילאי, או..משהו בסגנון הזה), וממה ששמעתי עד כה, הקאברים באמת מדהימים. "The Modern Age" ממש, ממש נשמע כמו חגיגה לטינית אותנטית, והמבטא הברזילאי בהחלט עוזר לאוירה - עד שמגיע סולו אקוסטי שהופך את זה לסאות'רן בלוז! מדובר כמובן בלהקות אינדי ברזילאיות אינן מוכרות שמקבקרות את השירים, אבל גס וואט - זה כל הפאן.

נכתב על ידי , 22/12/2011 01:05   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5 רגעי נחת לסופ''ש


אני עדיין ממש, ממש אוהב את "איך פגשתי את אמא": לנה דל ריי, סליי בלז, טרנט רזנור וקרן או.



 

1. Lana Del Rey - Born To Die: אפשר לשנוא בקלות את דל ריי. גישת ה"כאילו אינדי", הקליפ המתיימר להיות low-budget של "Video Games"..השיר עצמו. הכל נכון, מתחת לפני השטח אכן מדובר במוצר איכותי שנמכר בידי מערכת משומנת היטב שיודעת מה היא עושה. אבל המוצר, למרות הכל, עדיין איכותי. הלוואי וגברת דל ריי בעצמה הייתה שמה לב לזה שהצורה שבה היא נתגלתה לעולם נחשבת בידי רבים לטרן אוף רציני, אבל כנראה שזה לא באמת איכפת לה כל עוד היא זכתה לחשיפה. ובאמת, אם אני אוהב את גוון הקול שלה, למה שלי אישית יהיה איכפת? "Video Games" הוא שיר בינוני מאוד בעיניי אבל הנומך הנשי הזה וגוון קולה המיוחד הוא דבר יוצא דופן בתעשיה היום, ובסצינת האווסומ-פימייל-סינגרז שפורחת בשנים האחרונות. "Born To Die" הוא השיר הטוב באמת הראשון של לנה דל ריי, והוא מזכיר לי מעט את מדונה בימי "Don't Tell Me". גם הקליפ לא פחות מגניב, עם שני טיגריסים "ג'אסט צ'ילינג", יו נואו.

 

2. Sleigh Bells - Born To Lose: אז בפברואר יראה אור הריליס הבא של סליי בלז "Reign of Terror", והשיר הראשון לצאת מתוכו ולהרוס לי את הרמקולים הוא "Born To Lose" המלחיץ והאיידידי-לייק.

 

3. Trent Reznor and Karen O - Immigrant Song: הקאבר החדש של טרנט רזנור (ניין אינצ' ניילז) וקרן או (יא יא יאז), מתוך הסאונדטראק של רזנור ל"נערה עם קעקוע דרקון" בבימויו של דיוויד פינצ'ר, הוא מאותם קאברים שהמחשבה הראשונה שעולה לכם לראש בעת ההאזנה היא "איך לעזאזל לא ביצעו את זה ככה קודם לכן". ה"אלקטרו-פחד" של טרנט רזנור בשילוב הצווחות הסקסיות של קרן או מספקים פרשנות חדשה ומרעננת לקלאסיקה העל זמנית הזו של זפלין.

 

4. Cults - Hot Chocolate: זה כנראה היה רק עניין של זמן עד שמפיקי "יו גאבה גאבה!" (תוכנית הזויה לילדים בניקולודיאון למי שלא מכיר, שאירחה עד עכשיו הרבה אמני אינדי "מאגניבים" להנחיל קצת "AWESOMENESS" לקטנטנים, כמו מג'מט ואוף מונטריאול למשל) יבינו שהמתיקות של קאלטס מצדיקה הופעת אורח שלהם בתוכנית, אז וואט דו יו נואו - "שוקו חם" בכיכובם של הקאלטס. זה לחלוטין השיר הכי גרוע מכל השירים של כל האמנים שהתארחו עד כה, אבל אין ספק שמדובר במחזה משעשע.

 

5. Arcade Fire - Sprawl II: Mountains Beyond Mountains: ארקייד פייר עדיין מקדמים את אלבומם האחרון "The Suburbs" משנה שעברה והפעם "Sprawl II" האייטיזי שזוכה לוידאו עם ראשים ענקיים וריקודים מטרידים.

 

הלכתי לעשות "ריאן גוסלינג" לבחורות,

לילה טוב,

נתי.

נכתב על ידי , 16/12/2011 22:13   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5 רגעי נחת לסופ''ש


סוף סוף מאפטס בקולנוע: סליי בלז, קאט'ס אייז, אייר



 

1. Sleigh Bells - Reign of Terror: סליי בלז הכריזו על אלבומם השני, "Reign of Terror". האלבום, שע''פי אלכסיס קראוס יהיה "הרבה יותר כבד והרבה פחות מסיבתי" מאלבום הבכורה. האלבום צפוי לצאת בינואר הקרוב. כפי שפיצ'פורק מציינים, יש שם שיר בשם "Leader of the Pack". יש מעריצים של סיזר מילאן בין אוהבי סליי בלז? הנה טיזר טריילר לאלבום.

 

2. Cat's Eyes - The Best Person I Know: קאט'ס אייז אולי הוציאו את אלבום הבכורה שלהם רק בתחילת שנת 11', אבל זה לא מפריע להם להמשיך לקדם אותו גם בסופה; הנה הוידאו ל"The Best Person I Know", וכן, הם עדיין אוהבים צלליות וטיי-דייז.

 

3. Air ft. Victoria Legrand - Seven Stars: צמד הצרפתים "אייר" עבדו בשנה האחרונה על אלבומם החדש "A Trip to the Moon", שהוא גם סאונדטראק לסרט בעל אותו שם. בסינגל הראשון מתוכו מתארחת לא אחרת מאשר ויקטוריה לגראנד, סולנית ביצ' האוס ואלה יוונית בפני עצמה. שיתוף הפעולה הנ'ל הוא מאותם שיתופי פעולה שאתה פשוט שואל את עצמך איך לא חשבו על זה לפני כן? הרי אייר היו כאן מאז ומתמיד להיות חולמניים ולהפוך אותנו לחולמים בהקיץ, ויקטוריה היא ללא ספק מממשיכי דרכם. "Seven Stars" נשמע כמו טייק איטי והזוי למדי על כל יצירה של דיוויד בואי על החלל.

 

4. The Black Keys on Colbert Report: קולברט אירח המון רוקרים בשנה האחרונה, בלאק קיז מצטרפים לשורה הזו תוך כדי קידום אלבומם החדש "El Camino", ולקולברט יש מה להגיד על ה"השפעה ההיספנית" בטייטל. כמובן שהם מבצעים 2 שירים על הדרך.

 

5. Ian Brown and John Squire - Elizabeth My Dear: ליידיז אנד ג'נטלמן, ג'ון סקווייר ואיאן בראון על אותה במה בפעם הראשונה מזה 16 שנים; גוייסו ע''י מיק ג'ונס מהקלאש לבצע כמה שירים בהופעת צדקה לקרן שלו, החצי המורכב של הסטון רוזס ביצעו את "Elizabeth My Dear" הקצרצר (כנראה שנצטרך לחכות לדבר האמיתי כדי לשמוע שיר גדול באמת של הסטון רוזס לאחר האיחוד) ועוד שני שירים של הקלאש.

נכתב על ידי , 8/12/2011 12:04   בקטגוריות מוסיקה, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

95,505
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFranky Hoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Franky Hoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)