לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Manly Dudes Blog


להלהלהלהלהלהלה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

עקרון המוסר


בתוקף היותי אחד שעושה בערך הפוך מכולם בלי שליטה בזה, שאלתי את עצמי לפני זמן רב "כולם מנסים כל כך להיות מוסרים, בגלל שהם מאמינים בזה או בגלל שהם צבועים מהתחת, מה דעתי בנושא?", אז אני חשבתי לעצמי, כולם מוסריים, וכולם גרועים, אז אולי אם אני אהיה פחות מוסרי אני אוכל להבדיל את עצמי מאותם "כולם"? :O

אז שימו לב:
אדם מוסרי יעזור לזקנה לחצות את הכביש כי זה נחמד ועוזר.
אדם לא מוסרי לא יעשה את זה כי עד שהזקנה תחצה את הכביש הוא כבר יוכל להגיע הביתה ולהתעורר שעתיים אחר כך (אני שונא אנשים איטיים!@!$

אדם מוסרי לא יעשה דברים עם מישהי שיש לה חבר.
אדם לא מוסרי יעשה דברים בשמחה, כי האינטרסים שלו יותר חשובים ולמה זה צריך להפריע לו שהוא הורס משפחות? (מואההאהאאהאה, עדיין לא עשיתי את זה, אל תדאגו)

אדם מוסרי הוא חבר טוב ונאמן.
אדם לא מוסרי צוחק על חשבון חברים שלו, על חשבון אנשים אחרים ועל חשבון המשפחה שלו, כי זה כיף לצחוק!


אבל למה? להיות מוסרי זה כיף? להיות מוסרי זה משתלם? אל תגידו לי שלהיות מוסרי זה משתלם, כי אז אתם סתם עושים את זה ממניעים של בצע 0.ם

אז אני אומר ככה:
מה שלא הורג אותך, מחשל אותך, מה שהורג אותך משחרר את נפשך לעולם הבא ומחשל את אמא - מה שאומר שאם אתה חוטף קליע בלב, בין אם אתה יוצא מזה חי או מת, או נכה לכל החיים, זה משהו שקרה, קורה לכולם, ובין כה וכה כולם יוצאים מנצחים

המוות משחרר אנשים לחופשי, גם נגד רצונם, שולח אותם לעולם הבא/לנצח הזה של הכלום, זה לא משנה, אני בטוח שגם שם לא רע בכלל XD
בגלל זה, כשכל מיני אנשים מתים זה לא מרגש אותי במיוחד. "בנאדם, כשתמות ותראה מה יש אחר כך תאמין לי שתרגיש באסה על שלא נדרסת בגיל 3". חוץ מזה, אני חושב שבערך בכל דת בעולם, אם ילד נהרג הוא ישר הולך לגן עדן/האופציה הכי טובה שם XD

אנשים אחרים יכולים להיות ממש אכזריים, אבל ממש, אני תמיד מניח שאם, לא יודע, יחטפו אותי או משהו, לאף אחד לא באמת יהיה אכפת, ואם אני אצעק לעזרה לא ממש יתאמצו להציל אותי 0.ם
אני אבין לגמרי אנשים אם הייתי אדם שחור ורעב באפריקה ואף אחד לא היה טורח לשנות את זה. למה שהם יעזרו לי? הם חיים בצד השני של העולם ולהם שום דבר לא חסר. (ולא, שזה לא יגרום לכם עכשיו להתחיל לעזור להם!@# באמת שאתם לא צריכים! XD)

אתה חי את החיים מנקודת מבט אחת: העיינים שלך. אתה אף פעם לא תחיה את אותם החיים מעיניו של אדם אחר, אף פעם לא תחווה את העולם בצורה אחרת משתחווה אותה עכשיו, העולם זה מה שאתה קולט דרך החושים שלך, אם אתה לא קולט דרך החושים שלך אין עולם, אם אין אתה אין עולם, כשאתה מת העולם גם.
לכן, הבא נחשוב פחות על אנשים אחרים ויותר על עצמנו, כי מי יודע? אולי מחר תצטרך את האוטו של חבר שלך :O
וגם אם כן חיים שוב את החיים האלה בגוף אחר, ובמקרה ובטעות זה יהיה באותו הזמן, ובמקרה ובטעות תחיה את חייו של חבר שהתעללת בו, זה יחשל אותך, את אמא ואת משטרת ישראל

אני אישית לא כל כך מבין למה אנשים מוסריים בכלל. בתוכי יש לי מנגנון שגורם לי להרגיש רע אם אני עושה דברים רעים או להרגיש טוב כשאני עושה דברים טובים, אבל אנשים אחרים משום מה תמיד נראים לי צבועים 0.ם
עושים את המעשים הכי טובים בעולם מתוך אינטרס טהור. (ללכת להפגנה כדי להתחיל עם לסביות שוות :O )
כמו זה שהכנסייה או בית הכנסת אומרים לך לעשות מצוות כדי שתיהיה בגן עדן/יהיה לך טוב בעולם הבא.
כל מיני אנשים שאומרים "מי שנותן - מקבל".
אנשים שאומרים "וואי איזה מסכנים, לא ידעתי, אני רוצה להציל את האנשים באפריקה" ובמקרה הטוב שוכחים מזה אחרי כמה זמן, במקרה הרע מנסים לעשות משהו בנוגע לזה, ומשקיעים את חייהם בחיים הסובלים של אחרים 0.ם

בקיצור ילדים, נסו להיות לא מוסריים, זאת הדרך לחיים הטובים ^^
לי אישית יש מצפון אז זאת בעיה, ואם יורשה לי להגיד, אם אתם מנסים להיות לא מוסריים ולא הולך לכם, אולי אתם באמת אנשים טובים XD
נכתב על ידי , 1/8/2008 07:38  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בתאל שפיות (ע"ר) ב-23/7/2011 13:53
 





Avatarכינוי: 

בן: 95

ICQ: 319835945 

תמונה




11,249
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Manly Dudes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Manly Dudes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)