לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

honestly sweet

u can think I'm wrong but it's not a reason to stop thinking!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

מזל טוב!


מזל טוב לפינגווינית הכי יפה בעמל ב'...לא...בעולם!!!

לינורע!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מהממת שלי אני אוהבת אותך כ"כ.!

הנה,את כבר ילדה גדולה,בת 16.....מי חלם שתגיעי לרגע הזה אה?

חחחחחחחח

שתזכי להרבה שנים מטורפות ומשוגעות כמונו!!

שיהיה לך הרבה שוקולד וקרמבו כל הזמן!

ושתצליחי בהכללללל!!!!!!!

אוהבת אותך מלאמלא!!!!

 

והנה תכנון החופש שלי:

היום-6.12 -שיחת הכנה לטיול לאילת+מקס ברנר+הולכת לישון אצל נווה.

שישי-7.12-משמרת ערב מד"א

שבת-ירדנע באה לישון

ראשון-שלישי-טיול לאילת :)

שלישי-מסיבה של לינורע

רביעי-סטלה מטורפת שכוללת שינה שינה ועוד שינה.

אז אני הולכת להנות החופש,מקווה שגם אתם!

יאללה נתראה.

לינורי המון מזל טוב ואיחולים לבבים!!XD

 

נכתב על ידי , 6/12/2007 12:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 




4,080
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoooo....I'm soo coool.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oooo....I'm soo coool.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)