לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם אלה החיים..=\


שלווום [?] הגעתם לבלוג ה"שמח" שלי.. 3> את כולכם [חוץ מהבנים =| ] אממ.. הדבר הכי טוב בעולם, אני ג'ינג'י. יאיי לי..=\


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

שיר כ"כ אמיתי..


ניגון עתיק/ נתן אלתרמן

 

אם תרדנה בליל דמעותייך,
שמחתי לך אבעיר כצרור תבן.
אם תרחפנה מקור עצמותייך,
אכסך ואשכב על אבן.

אם תאמרי אל מחול לרדת,
על אחרון מיתרי אנגן לך.
אם תחסר לך מתנת הולדת,
את חיי ומותי אתן לך.

ואם לחם תאבי או יין,
מן הבית אצא כפוף שכם
ואמכור את עיני השתיים
ואביא לך גם יין גם לחם.

אך אם פעם תהיי צוחקת
בלעדי במסיבת מרעייך,
תעבור קנאתי שותקת
ותשרוף את ביתך עלייך.

 

© נתן אלתרמן - כל הזכויות שמורות

 

אולי מדובר פה על אהבה חולנית, אבל זאת האהבה שלי אליה.

וזהו להפעם, תגובות על השיר=]

נכתב על ידי , 7/1/2007 19:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~*~יערה המאגניבה~*~ ב-13/1/2007 15:58
 



טדי קולק..


את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש ל-טדי קולק.

האיש הזה כיהן 28 [!!] שנים כראש עיריית ירושלים משנת 1965-1993

טדי הוא הטדי שעל שמו נקרא איצטדיון הכדורגל של ירושלים מן הסתם, "טדי"

טדי קולק נולד ב-1911 לא זוכר איפה אך שמו המלא היה תיאודור (טדי) קולק.

כשהיה צריך לעברת את השם שלו אז בחר בכינוי, טדי.

טדי קולק היה מנכ"ל משרד ראש הממשלה עם קום המדינה ולפני קום המדינה הקים את הקיבוץ עין גב, והשתתף בעלייה הבלתי לגאלית.

טדי קולק יזכר תמיד כראש העירייה שכולם אהבו.

טדי קולק 1911-2007

נכתב על ידי , 2/1/2007 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ש-נ-ה ט-ו-ב-ה


שנה טובה לקוראי הנאמנים D:

אתם הכי הכי הכי הכי הכי טובים!

רק חבל, שאין ממש קוראים חח

אבל לא נורא, היום אני נורא מאושר!

אולי כי היום אנחנו כבר ב-2007 וואי איך השנה עברה מהר..

פיספסתי היום מבחן וכניראה שאני אפספס גם עבודה במדעים,

אבל I give a s*** on school !

אממ.. פוסט נורא קצר הפעם,

עד לפעם הבאה,

להתראות!

נכתב על ידי , 1/1/2007 14:51  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של theBlackParadeGirl ב-3/1/2007 15:32
 





כינוי: 

תמונה



מצב רוח כרגע:


163

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליופי היי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יופי היי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)