לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שקר החן


Vi Veri Veniversum Vivus Vici - By the power of truth, I, while living, have conquered the universe. לא נפסיק לחלום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

הפחד שלי


אלוהים, היום הגדול קרב ובא.. בעוד שבוע ימים נגמר הסימסטר האחרון שלי באוניברסיטה. ואחרי כמה מבחנים אני הופך לאקדמאי.. זה עלה לי בדם יזע ודמעות. אבל בסוף הצלחתי.

חברה שלי באופן עקבי ומשכנע לוחצת ומקרבת את החתונה. אני לא מתנגד למחשבה הזו אבל יש בי ספק. ספק בה. ביכולת ובבגרות שלה לשמש לי פרטנר הולם לחיים.
אנחנו כבר כמעט שנתיים ביחד - עברנו עליות ומורדות אבל בסה"כ אני יכול לומר היום שהיא אדם שיקר לי. אני אוהב אותה אבל רואה גם מעבר לאהבה - המציאות לימדה אותי לעשות את זה. לא על האהבה לבדה בונים חיים של שותפות שמאריכים.
אני פוחד שהיא פשוט תהיה סוג של גורם מעקב בחיים שלי. היא לא מסוגלת לתכנן את ההתנהלות שלה - מאד אימפולסיבית, מגיבה מהבטן בלי לחשוב. סף הסיבולת שלה לקשיים הוא נמוך, היא סוג של פאק אפ. אבל אני אוהב אותה.אני מפוקח אבל אוהב אותה... אני בטוח שבלעדיה יהיה לי קל הרבה יותר, אבל איתה אני מרגיש שלם. היא הקשר השני המשמעותי ביותר שהיה לי בחיים - אחרי המיתולוגית שלי שכתבתי עליה כאן אינספור פעמים.

לוותר עליה? לנסות ולהתגבר איתה? מה לעשות?..

היא חדרה עמוק מאד לחיי, החברים שלי - הפכו להיות גם החברים שלה. לא השכלתי לעשות הפרד ומשול - כי לא ראיתי בזה צורך... אני מרגיש שהשליטה בחיי בעיקר מצד החברים הולכת ונעלמת. למדתי לעשות קאט מאד חזק מאנשים - ופשוט להיעלם כשמשהו נגמר. עם אף אקסית אני לא בקשר היום.. אני פוחד שאם היא תהיה בסטטוס הזה - היא תעלם מחיי ואיתה גם מספר אנשים נוספים שיאלצו לעמוד מול בחירה לא פשוטה - בה או בי?..

כזה אני. חותך, חד ולא דופק חשבון. אני יודע שכל מה שכתבתי למעלה נראה נרקסיסטי ואכזרי - היא אוהבת אותי ורואה בי את בן הזוג שילווה אותה בהמשך החיים. אני פוחד מההשלכות של מחיובות כורכת כל כך.
אלוהים אני באמת הלכתי לאיבוד.

מה לעשות.?
נכתב על ידי זאב כנעני , 18/6/2009 00:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  זאב כנעני

בן: 42

MSN:  צר לי

תמונה




3,366
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאב כנעני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאב כנעני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)