לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עפרי


עלי: אני אוהב מאד לשחק כדורגל, אוהב לקרוא ספרים, נמצא בנבחרת הכדורסל של בית הספר שלי, בכתה ה', אוהב לגלוש באינטרנט ומשחק הרבה ב: roller coaster tycoon wild! 3. על הבלוג: כמובן הבלוג מדבר עלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

29/11/07


היי, מה קורה??????????????!!!!?

עבר יחסית הרבה זמן מאז שרמתי, פשוט לא היה לי מה לרשום.

אז מה קרה מאז שרשמתי -
היה לי מבחן בהיסטוריה וטעיתי בשאלה קלה מאד! היה לי מבחן במתמטיקה והיה קלי קלותה( דרך אגב אם לא רשמתי בפעמים הקודמות, אני נותן לדיאנה(המעצבנת) להעתיק במחבנים ובמשימות).
כולם שואלים עליי ועל שניר- "שניר חברה שלך?" "מי חברה שלך?"! די זה נמאס כבר, חלאס עם כל מי ששואל!!!!
שואלים דווקא אותי! מה היא לא חברה שלי? שישאלו אותה!!!!

מאי, קארין וכל מי שבכיתה שלי, שקורא את זה, ממצב? אם אתן קוראות ביום ו' אז אני בטיול בצפון!!! כל שישי שבת ויש מצב שאני אתחבר למסן!!!!!!!!!!!

 

יאללה ביי,
דרך אגב קארין לא שוכח לא סולח, נמאס אם השקרים - את אומרת ששניר גילתה לך ואח"כ אומרת שזה היה ברור! מה נסגר? יש לך פיצול אישיות או משהו?!?!?!?!?!?!?!?

נכתב על ידי www.grease.tipo.co.il , 29/11/2007 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי חברה


מצטער שלא רשמתי הרבה זמן....
הייתי עסוק!

 

 

 

אז ככה, מה קרה בזמן הזה?
החלטתי להתחיל לרשום יומן מישלי בלפטופ, יום אחרי הלפטופ התקלקל:(.

הלכתי לסרט עם ילדה מהכיתה והצעתי לה חברות, מה לעשות אני בן שבנות רוצות ליהיות חברות שלי והיא הסכימה כמובן.
אני ממש מצטער קוראים, אבל היא לא מרשה לי לגלות את שמה.
רבתי עם האקסית שלי במסנג'ר, מזל שזה לא פנים אל פנים, אחרת היינו הולכים מכות.
אני רושם לכם עכשיו....


ביי כרגע, תהנו בזמן הקרוב!!!

נכתב על ידי www.grease.tipo.co.il , 23/11/2007 14:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של www.grease.tipo.co.il ב-25/12/2007 20:51
 





יום הולדת שמחכינוי:  www.grease.tipo.co.il

בן: 28




185
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwww.grease.tipo.co.il אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על www.grease.tipo.co.il ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)