לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Touch the sky



כינוי:  Sap?

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

20 דברים שאני לא יכולה לחיות בלעדיהםXD


דברים, לא דברים חייםXD שאני לא יכולהלחיות בלעדיהם:

1.המיטה שלי. המיטה הכי נוחה שקיימתP:

2. הפסנתר

3.המכנסיים הקצרים שלי, חלום...חלום...

4.ג'ינג'ר מסוכר. או יהP:

5.הפלאפון שלי

6.הואנס החומות, אי אפשר בלעדיהןP:

7.המחשב שלי

8.הג'ינס שגדול עלי ב50 מידותP:

9.קולה. קולה לנצח!^^

10.מסטיקים, חובה תמידיתXD

11.הסווטשירט החום שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא הולך עם הנעליים

12.חולצות של מקומותXDDD

13.יום שישי ה13! מואהאהאהאא

14.סבון. ושמפו. ועוד הרבה סבון. הרבה הרבה סבוןXDDD

15.וזלין

16.מי פנים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

17.מרקים, אחד הדברים הטעימים

18. אוכל איטלקי XDDD

19.  1XX  רודף אותי לנצחXD

20. אהבה... שרק תגיע כברXD -מחכה בסבלנות-

ואחרון, תקווה וחלומות.

נכתב על ידי Sap? , 12/3/2009 20:40  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSap? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sap? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)