לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My pace daioh


Wake up in the morning, forgot my cell phone as usual, missed the train

Avatarכינוי:  narukyuu

בת: 32

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

אני לא יכולה לישון.


אני גם לא יכולה להמשיך לבכות לתוך הכרית, אני פשוט אשאר ערה כל הלילה והרהר במשמעות הקיום שלי.
לפחות עד שיבואו לצרוח עליי ללכת לישון. ואז אני אשאר ערה בחדר שלי ואמשיך לבכות לכרית.
נכתב על ידי narukyuu , 25/3/2008 00:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Aneduune ב-25/3/2008 17:05
 



לדף הבא
דפים:  

1,074
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnarukyuu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על narukyuu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)