השפיל, צורה מס' 7? שפיל. יותר מדי אני משתמש במילה. אנשים עוד מעט יתחילו להפיץ שמועות: "שמעתם, צרי משתמש יותר מדי בשפיל"
שיט
חשפתי את שמי האמיתי. עכשיו כולכם תוכלו לחפש בספרי הטלפונים הזהובים שלכם ומה תגלו?
"שרברבים (ע"ר)"
כן כן! האמת המרה! |
| 7/2009
צלילים - ואולי לא ידעתם ששמעתם.
דו רה מי פה סול לה סי דו. החלוקה הבסיסית ביותר. בטורקית ובערבית זה כמעט דומה לחלוטין. לא נרחיב על זה.
*
צליל של טלפון הוא סול נמוך. כמו צ'לו. צליל של צעקה הוא בין סי לדו. רוב הפידבקים הם דו או דו דיאז גבוהים מדי, מדי מכדי שנבין. אני חושב שבמעגל הכניסה לתופת של דנטה, קולות הנהי של המלאכים הסוררים הם אלו. דפיקות הם סול, או רה. השולחן הזה הוא רה. רה לחלוטין. נפילה של חפץ, סי במול. המקשים. כולם. כרומטיקה נפלאה, סמוייה, אזניים לא קולטות את זה. נשימות. נשימות הם בפה מינור. כך אני שומע את זה. להביט. לבהות. זה לה מינור שעובר למי מינור במודוסים. כמו הגימונפדי של סאטי. היום הבנתי שיש לי יצירות חדשות לפסנתר בראש ודרך מהירה לכתוב אותן. ארוטיקה תמיד תהיה דו דיאז מינור. גם בכתיבה, גם בדמיון, גם באור, גם במציאות. מכונית נוסעת, זה בד"כ גליסנדו שמגיע לסול-סול-דיאז שכזה. בלי דיוק. צפצוף כללי הוא דו, או סי. נשיקה היא דו דיאז מז'ור. בכל עת. להתאהב..
כאן אני נעצר מצליל אמיתי. משם כל הצלילים מגיעים, חוזרים. זה בערך כמו תפילה. ההתעלות המושלמת - צלילה של התאהבות, צלילה של יצירה אמיתית, צלילה של הכרה בבריאה שלך. אין הבדל. בליל מדהים ואחד ויחיד, שאני בכלל לא רוצה לקרוא לו בתו.
אז הנה, קב"ה יקר, ישנה רשימה קצרה אחת שלי, נותן שמות לכל הבריות כשם שנאמר לי לעשות אי שם בבראשית א', לרדות בכל - ולתת בהם שמות, והנה, כך עשיתי.
ברוך שנתן לי הזכות לעשות זאת. הזכות להקשיב, להקשיב היטב.
אהבות, דעו את עצמכם שבת של שלום ואהבה צרי.
| |
|