לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השפיל, צורה מס' 7?


שפיל. יותר מדי אני משתמש במילה. אנשים עוד מעט יתחילו להפיץ שמועות: "שמעתם, צרי משתמש יותר מדי בשפיל" שיט חשפתי את שמי האמיתי. עכשיו כולכם תוכלו לחפש בספרי הטלפונים הזהובים שלכם ומה תגלו? "שרברבים (ע"ר)" כן כן! האמת המרה!

Avatarכינוי: 

בן: 35

ICQ: 178225164 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2018

אז עדיין כאן


 

אני תוהה איך לסכם את כל החיים האלה שכמוסים פה,

או אפילו איך מסכמים משהו כמו מסיבת אתמול - אנשים לא קושרים שנפגשו ולא אגזים שהפכו למשפחה אבל כן היה מחבר והיה כיף והיה נעים וחמים ונובי-גודי באמת.

אני לא יודע איך מסכמים את 2017 חוץ מזו שזו השנה שהרמתי כנס עם חבר, קיבלתי רישיון, התחלתי קליניקה באופן רציני ושוטף (ואני חושב שאני לא רע בזה), מצאתי הרבה מאד אהבה בעולם ומה לא.

 

ציפיתי שכבר תמות עכשיו, שאנדור. גיביתי אותך וכל זכרונות הבחרות שלי עכשיו בפורמט אחר.

 

מאהלר כתב יפה - 

 

 

O Schmerz! Du Alldurchdringer!
Dir bin ich entrungen!
O Tod! Du Allbezwinger!
Nun bist du bezwungen!
Mit Flügeln, die ich mir errungen,
In heißem Liebesstreben,
Werd' ich entschweben
Zum Licht, zu dem kein Aug' gedrungen!
Sterben werd' ich, um zu leben!
Aufersteh'n, ja aufersteh'n
wirst du, mein Herz, in einem Nu!
Was du geschlagen
zu Gott wird es dich tragen!

הו כאב, מחורר-כל

ממך נחטפתי!

הו מוות! כובש-כל

עכשיו אתה נכבשת.


בכנפיים, לי קניתי,

בשאיפת אהבה חודרת,

אדאה

לאור אליו אור לא חדרה!


אמות למען אחיה,

עורה, כן, עורה

ליבי, ברגע חטוף

את שאליו סבלת,

לאל ישאך!

 

וכך אני מרגיש בהחלט, למות למען לחיות. לתת ללב להפסיק על מנת שיפעום. 

להרפות על מנת להיות.

דאואיסטי אך רגשי באמת.

כן.

זה מה שעליי להיות. עם הבלוג הזה ובכלל.

הפרידה מישראבלוג שנכפתה עליי, כמו כל פרידה באשר היא, היא דבר שאתה רוצה לברוח ממנו כמה שיותר. אין דבר יותר קשה מלהתסכל באהבה בעיניים ולהפרד ממנה, לשחרר אותה, כל דבר אחר.

אבל קניתי לי כנפיים.

ומקווה שקניתם אתם לעצמכם ובכלל.

 

רק אהבה

תמיד

צרי

 

 

נכתב על ידי , 1/1/2018 11:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





113,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוראים לי שפיל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוראים לי שפיל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)