לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

baby




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

לבד!!!


 

אין יותר לבד ממה שאני עכשיו כל כך לבד אין לי חשק לכלום פשוט כלום לא לקום לבי"ס לא ללימוד לא למגמה שלי פשוט לכלום אין לי כח .

מרגישה שכל הזמן מחזירים לי על מה שעשיתי לא סולחים לי בכלל משאירים לי טינה לא מעניין אותם הריחוק לא מעניין אותם פשוט כלום מעניין אותם רק הם עצמם ..הם לא מבינים שאנשים עושים טעיות בחיים וצריך לדעת גם לסלוח ולהמשיך הלאה בייחוד שזה בנאדם שחשוב להם או לפחות היה חשוב להם פעם לא מה פתאום הם עסוקים בלשמור טינה ולהגיד כל הזמן שקשה להם להמשיך הלאה הם אפילו לא מנסים בכלל הם פשוט שקשה וזהו ... זורקים הכל לפח ומוחקים הכל .

אני כל הזמן מרגישה שאני צריכה להתנצל כל הזמן להבין אותם ולנסות לעשות את הרצונות שלהם כל הזמן

 

     דיייייייייייייייייייייייייייי נמאסססססס לייייי  כבררררררררררררררררררררררר

 

             מהמצבבבבבבבבבבבבבב החראאאאאא הזהההההה פשוטטטטט דיייי .

 

 מה עם הרצונות שלי מה עם מה שאני רוצה ועם מה שכואב לי מה פתאום שזה יזיז למישהו מה שכואב לי ומה שמפריע לי ומה שאני רוצה ומה שכואב לי ומפריע לי הם עסוקים בחיים שלהם ובבועה של עצמם ולא רואים מה קורה סביבם או שהם רואים אבל לא  מעניין אותם ולמה כל זה רק בגלל שטעיתי למה טעיתי בלי לשים לב מאהבה טעיתי כי התאהבתי לא כי רציתי לפגוע בהם או כי בכוונה כל זה קרה לא אבל הם עסוקים בזה שהם הכי בסדר ושהם לא טעו ושהם צודקים .

 

ומה תמיד אומרים שחברות הטובות שלך הם בטוב וברע אז כניראה שזה לא ככה הם יהיו בדברים הטובים שקורים לך בחיים ובדברים הרעים שקורים לך בחיים אבל ברגע שזה נוגע לדברים רעים שאתה עשיתה הם כבר לא שמה לסלוח אבל אם זה היה דברים טובים שאתה עושה למענם זה כן בסדר ...

 

אז כניראה שלאנשים האלה אני כבר לא חשובה באמת כמו שחשבתי

ורק מתי שבא להם הם מתיחסים אלי ורק מתי שלא בא להם הם לא מתיחסים !!!

 

אנשים לסיכום לא מעוניינת ברחמים של אף אחד אני איכשהו מנסה להמשיך הלאה כמה שזה הכי קשה לי אבל אני יעשה את כל המאמצים לדעת שגם יש נפילות בחיים ולדעת לקום ולהמשיך הלאה .

ועוד דבר אנשים תלמדו להיותע ם החברים שלכם לא רק מתי שטוב להם ורע להם או שהם עושים דברים טובים לכם אלה גם דברים רעים שהם עושים לכם לדעת לעמוד מאחוריהם ולסלוח ולהראות שהקשר שלכם הוא חשוב יותר מהכל לא משנה מה עשיתם ולא לשמור להם טינה או פשוט להפסיק להיות חברה שלהם ולהתרחק מהם .

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/9/2007 07:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

MSN: 




661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhite baby אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על White baby ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)