לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תזמינו ותהנו^.^



Avatarכינוי:  fpurho - onediosa

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

כפתורי כמעט מלאכים מישראל (((: - התזמינו עיצוב?


הכנתי מלא כפתורים של כאסי מההופעות ומהמסיבות למינהן [האפטר פארטי, המסיבת עיתונאים..]

 

אני כרגע לא יכולה להעלות את הכל אבל הינה חלק D:

 

מקווה שתאהבו!!

 

הופעה -






אפטר פארטי -







זה ממה קמצוץ ממה שעוד הכנתי לפו לעוד מלא מלא מלא מלא מלא!!

 

מקווה שבאמת אהבתם, תגיבו (:

 

 

 


התזמינו עיצוב? ((:

שלום שלום שלום לכולם!!

 

בא לכם עיצוב חדש תוך שעה? בואו מהר ותזמינו פה!

 

אני מחכה לכם D:

 

יום טוב!!

 






אניייי D:

נכתב על ידי fpurho - onediosa , 6/10/2009 17:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנימציות/סמלי סירטון. ב-10/12/2009 17:53
 



כפתורים של אאוחיאנה - "חסמין" + באנר


הינה קובץ קטן של כפתורים של אאוחה שהכנתי בקרוב יגיעו עוד מלאאאא דברים חדשים ^^

 

תזמינו D:

 








אני יודעת שהם לא הכי מרשימים שיש אבל בכל זאת עבדתי עליהם חמש דקות חח

 

בכל אופן אני יכולה להיות יותר טובה מזה (:

 

והינה תמונה מתנה D:

 



וגם באנר למה לא P:





ולמרות שאני אישית לא הכי מרוצה מקווה שאהבתם ((:

 




נכתב על ידי fpurho - onediosa , 4/10/2009 15:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביטל $ העוזרת והמעצבת ב-6/10/2009 08:28
 



שלום שלום - הפתיחה המחודשת!!


היי חברים..

 

לא הייתי פה בחצי שנה האחרונה אני חושבת אולי אפילו יותר..

 

בכל אופן אני שמחה להודיע על הפתיחה המחודשת (:

 

מוזמנים להזמין כל מה שבא לכם עדיף שזה יהיה קשור לכמעט מלאכים אבל מותר להזמין גם עיצובים בכללי לבלוג (:

 

אז שיהיה לנו בהצלחה ואני שמחה לחזור =]

 

 

- 3> -

נכתב על ידי fpurho - onediosa , 4/10/2009 14:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fpurho - onediosa ב-4/10/2009 15:50
 





21,102
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfpurho - onediosa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fpurho - onediosa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)