לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

דו רה מי פה סול לה סי דו


לא כתבתי כאן הרבה זמן. וכעת, שהטיפות רוקדות על החלון בקצב הרומבה חשבתי שזה זמן טוב.
בשנה וחצי האחרונות חזרתי לקן, לחממה בבית הורי -פרבר קרוב לתל אביב. חזרתי לפינוק, להתעניינות, לחידוש הקשר עם הוריי ובעיקר עם אחותי. אבל אני צריכה חופש לעצמי, פרטיות לחיי ושקט, כמו כל חברותיי בנות גילי. אז מצאתי דירה להשכיר, השכנים נאים בעיני ומחר אני חוזרת לתל-אביב והפעם למרכז ללב העניינים.
בזמן הזה שגרתי אצל ההורים הספיק להיות לי לתקופה קצרה חבר שחיבבתי, לא אהבתי. הוא היה אובססיבי, חנק וחנק עד שבסוף גם קצת שנאתי אותו. אני לא אשכח איך באחד הימים כשכבר ידעתי בוודאות שזה "לא זה", וחיכיתי לרגע מתאים כדי לחתוך, הוא השתכר והביט לי בעיניים במבט מאד אוהב ושאל אותי - "את לא תעזבי אותי, נכון?". ושתקתי. לא רציתי לשקר. וריחמתי עליו חמלה מהולה ברגש אימהי, התחשק לי ללטף לו את השיער ולהגיד לו -"יהיה בסדר". אבל כל מה שיצא לי מהפה זו שתיקה רועמת. תם עידן הרוקר. זה בסדר, יש לו מספיק מעריצות שהוא יכול להתנחם אצלן. עד כמה שאני מכירה אותו, הוא כבר מחבר עליי שיר שיטנה לדיסק החדש שלו. בחיי שהיו לי כוונות טובות.

ועכשיו אני לבד וטוב לי עם זה. אולי זו הטראומה מהחניקה שלו, אבל אני הכי לבד שיש והכי טוב לי עם זה בעולם. מסתבר,כך הבנתי על עצמי, שיש גם בנות שמפחדות ממחויבות. בגלל זה לפעמים הן בוחרות לפעמים בטיפוסים שהם סוג של ראי כי ככה שני הצדדים לא ממשים מחויבות שנפסת בעיננו השרוטים כה מפחידה.

אז למה לבד?
היתה תקופה לא מזמן שניסיתי דייטים. זה לא בשבילי. פשוט לא בא לי קשר מכל סוג שהוא עם אף אחד.
האמת שמחזרים לא חסרים, וזה מחמיא לאגו. ולפעמים נדמה שדווקא כשבאמת לא רוצים כלום אפילו לא סטוצים (אני סולדת מזה בכל מקרה), אז הם באים יותר, רוצים יותר, לא מבינים 'לא'. אולי משהו בריחוק, מביא איתו את הבחורים בפאבים או בפייסבוק שחלקם ממש חמודים, אבל פשוט הטיימינג שלהם מחורבן. ומסתבר שכשרגילים ללבד אז יש בזה גם משהו משחרר. סגפנות היא לא בהכרח מילה רעה.
אני לבד ועם זאת, אני לא בודדה. אני יוצאת המון למסיבות ועם חברות. אני ישנה מחובקת כפיות עם החתולה שמחממת אותי, אני בוחרת מה ואיך לעצב את הבית. יש לי את הזכות להתקלח ראשונה כשהמים חמים. ובלי כאבי ראש מיותרים של מערכות יחסים.
גם הסקס לא חסר לי, לא יודעת אולי ירד לי החשק.
בכל מקרה, מישהו פעם כתב בבלוג שלו שגם אם מפרקים שיר לתו בודד מגלים את היופי של התו או משהו בסגנון. אז אני כרגע תו בודד וחמוד שברח מספר התווים. אני מניחה שאני "מי". ואולי אני בכלל תו מסיפור אחר?

אז היום ומחר שוב אורזים. הדירה החדשה מקסימה, שתי קומות שיתמלאו בקרוב באהבה.


כמה מילים על ידידים

פעם היו לי המון. היום אין לי ממש די ניתקתי קשרים. נכוויתי. הגעתי למסקנה שידידים במקרים רבים פשוט חברים שלי בגלל שהם רוצים סקס איתי. כן, יש שם אוזן קשבת, וכן יש חום ואכפתיות אבל יש גם כוונות לא מדוברות. מצידם.
למעט פעם אחת שיצא בטעות שידיד נהיה חבר שלי - יש אצלי הפרדה מוחלטת. אני לא נמשכת לידידים שלי. אבל יצא שכמה מידידי רמזו לי שהם בעניין ואחד אף התחיל לפני כחודש בצורה ששלא משתמעת לשתי פנים. ואז החלטתי שחלאס.
אני תמיד שמחה לתת עצה טובות, ולהקשיב. אבל שומרת על ריחוק.
עכשיו אני מוקפת בנות, כמו חבורת דתיות באולפנא. שלא תבינו, אלה בנות מגניבות לגמרי שחיות את הלילה ויוצאות ומתבליינות. אבל בנות. חברות. ולמרות שהן ממש אוהבות אותי, לפחות לכתיבת שורות אלה, אני די סגורה על זה שהן לא רוצות לזיין אותי. אבל בימינו, לכו תדעו.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 28/2/2010 14:13   בקטגוריות עיר החטאים, אופטימי, אהבה ויחסים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-6/3/2010 12:36



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)