לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

נבגדת סדרתית


דמעות. דמעות של עצבים. כעס ועלבון בקצה הגרון. אגרוף קפוץ. אני לא יודעת מה לעשות עם כל הכעס הזה. משתגעת. לא נרדמת.


אני אדם מאד בוטח. האנשים שמבקשים בקרבתי ומוצאים חן בעיני מתחילים באמון של 100% מבחינתי, עד אשר הם מוכיחים אחרת. אני אוהבת לבטוח באנשים, אני אוהבת להאמין שהעולם מכיל בתוכו טוב. והאמת, שגם אם הייתי רוצה קשה לשנות הרגלים ישנים ואופי של אדם. זו אני.

והנה, האנשים הקרובים אליי ביותר, פעם אחר פעם בוגדים באמון שלי, בוגדים בי. 


הפעם זו בחורה. אולי אני לא צריכה להישמע כזו מופתעת.

כבר בגדו בי בעבר.

הנה רק לפני כמה חודשים, גיליתי שגם הלשעבר שלי שכל אחד מאיתנו טס לטיול נפרד יחסית קצר, ונפגשנו לטייל יחד לקראת סופו - בגד בי. טרום הטיול היו ריבים שנסבו סביב נושא שמירת האמונים. לבסוף סיכמנו על שמירת אמונים הדדית. הוא דאג מהעניין עד כדי כך,  עד כדי כך שהוא התקשר במהלך הטיול מהרגע שטסתי שיחות סופר יקרות מתאילנד, לטלפון הישראלי שלי ששהה באותה העת לצידי ברחבי אוסטרליה, רק כדי לוודא שאני נזירה. ואכן הייתי. כמות הפעמים שיכולתי לזרום שם עם חתיכים אוסטרלים, שוויצרים, נורווגים, איטלקים, בריטים ומה לא שהתחילו איתי באותו החודש, היתה עצומה. ואני שמרתי אמונים, גם בגלל שסיכמנו שכך נעשה וגם כי שלח לי מילות אהבה ממסיסות באס.אם.אסים ובמיילים במהלך הטיול שיצרו אצלי ציפייה ענקית לפגוש בו כבר ורק בו... לא הזיז לי כלום חוץ ממנו.

משנגמר "ירח הדבש" המדומה וחזרנו למציאות הישראלית, התגלו דברים שגרמו מצידי לחשדות. למה חשדתי? הוא חזר עם כל מיני מילים בגרמנית לאיך אומרים "לק לציפורן ברגל", חבר שלו חטף מחלת מין קשה, הוא בכל הזדמנות דיבר בקרבתי על הבחורות בתאילנד והמליץ לחברים שלו להביא שקי קונדומים שהם נפגשים איתו שם. כשהטחתי את זה בפניו הוא ממש נעלב. "איך את יכולה להגיד כזה דבר?" והוסיף "אני יכול להתגאות שחווית תאילנד שלי נקייה", אמר ושיחק את הכועס הפגוע משל הוא נבחן לסרט זוכה אוסקר של שפילברג. ואני רציתי להאמין לו. האמנתי לו. אחרי הכל, לא רציתי להודות בעובדה הפשוטה שאני מטומטמת. פתי. מפגרת. באחרונה הסתבר לי שלחבריו הקרובים ביותר, הוא סיפר סיפורים וזמירות אחרות. איך אני יודעת? כי הם סיפרו לי. מסתבר שבנים רכלנים לא פחות מבנות.


אז נכון זה היסטוריה. כביכול זה לא רלוונטי ונכון, הוא עצמו לא רלוונטי. אבל המידע הזה לכשעצמו מצלק אותך אוטומטית. כל אחד שיבוא עכשיו, כל גבר בחיי, אני תמיד אחשוד בו שלא יהיה נאמן כלפי. אני תמיד אפחד שיבגוד בי. גם אם הכל ייראה מושלם, כי השטח המת שאיננו רואים, הוא שהורג בסופו של דבר. והעבר בונה אותך. או הורס אותך.


היום בערב, כאמור, גיליתי שזו בחורה-חברה קרובה מאד. מישהי שהכרתי לא מזמן. למרות ההכרות הקצרה התחברנו ברמות גבוהות. בטחתי בה. היא סוג של "נדלקה עליי" (בקטע אפלטוני) באיזה חתונה של חברה משותפת. היא החלה יוזמת קשר אינטנסיבי. והיא מאד חכמה, ומוצלחת, וכייפית, ומקשיבה, ומגניבה. ויש לנו כמה חברות משותפות. אז שיתפתי פעולה עם חיזוריה הרבים, ויצאנו לאכול ולשתות, ריכלנו על בחורים בחיינו וחלקנו אהבה למוזיקה אייטיזית ביזארית. אבל ראיתי שמשהו אצלה מאד חסר ביטחון, מאחורי כל הבלונד עם הפן הקבוע, והציצים הגדולים מסיליקון, והציפורניים המוקפדות והבנויות שמשוחות תמיד בלק ורוד. גם קלטתי שלמרות שמושלמות החיצונית שלה, "סקס על מקל" היא מאד בוחנת מה אנשים חושבים עליה, ומאד חוששת, ומאד נעלבת אם אינה מוזמנת למפגש חברתי זה או אחר.

 

היה ביננו חיבור רגשי. היא חווה פרידות וחזרות מאקס שקשה לה לשחרר ממנו ולו קשה לשחרר ממנה. אני מאד הבנתי לליבה וספגתי שעות על גבי שעות של להקשיב ולתמוך בה. והאמת, שאין דבר שיותר ממלא אותי מבפנים מלדעת שאני יכולה לתמוך באנשים. להיות אוזן, כתף ולעזור בכל דרך שאני יכולה.

וכך הכנסתי אותה לביתי, אם נהיה כנים, הרבה פעמים היא הזמינה את עצמה. באה, יושבות, מפטפטות.

קצת הציק לי שהיא מאד אוהבת לגעת לי בפרטי איפור וקוסמטיקה ולנסות אותם ולהתאפר בהם לפני שהיא ואני עוזבות את הבית. מן קטע של בנות...בלי לשאול, היא פשוט לוקחת ומשתמשת. וכן, היא מאופרת בכבדות. אבל נתתי לה כי הבנתי שזה חלק ממנה ולא הפריע לי ברמה מוגזמת, סתם נראה לי מוזר כי אני לעולם לא אגע באיפור של בחורה אחרת, אלא רק בשלי.


גברים, דיבורי קוסמטיקה בקטנה, דלגו-דלגו

אני מזהירה מראש שהמשך הסיפור עשוי להישמע אולי כמו איזה פאקצה בת 12, אבל לטעמי גניבה זו גניבה גם כאשר מדובר בפריטים קוסמטיים ששווים יקר מאד. המהות היא המעשה לא המוצר.


יום אחד היא מגיעה אליי שוב הביתה. כולה זוהרת בפנים מאיזה סומק בצבע זהב-ברונזה (ברונזר). הבטתי בה וחשבתי בלב "איזה קטע, יש לי ברונזר ממש בצבע דומה, ונורא יקר שקניתי בזמנו, אולי גם לה יש?". אבל זו היתה סתם מחשבה טיפשית של פאקצה. הנחתי לה.

למחרת היה לי דייט. רציתי להשתמש קצת מאותו פריט איפור יקר, כי נזכרתי בקיומו אחרי שבאה אליי מרוחה בזהב, אך במהרה גיליתי שאיננו בנמצא. מאד מוזר. איש לא ביקר אצלי בבית חוץ ממנה. בעצם ידיד שלי היה לחצי שעה אבל הוא סטרייט וממש אין לו עניין בברונזרים. זה היה מאד יוצא דופן, כי זה תמיד מונח בארון קטן באמבטיה ולא זז משם. הפכתי את הבית ו..כלום.

שלחתי לה אס.אם.אס עצבני לפני הדייט, הודעה כזו שמרמזת שאני חושדת אבל לא מאשימה, משהו בסגנון "אני עצבנית לפני הדייט ולא מוצאת את הברונזר שלי". היא התעלמה מההודעה.

סיפרתי לאימי ולעוד חברה על החשד. אבל הן גרמו לי לחשוב שאולי זה אבד ושאתן לה לצאת מחמת הספק. אז כך עשיתי. 


מסיבת פיג'מות בלי הפי אנדינג

לפני כמה ימים ביקשה לבוא אליי לישון. היא היתה בדיכאון שוב בגלל האקס שלה. שמחתי לקראת מסיבת הפיג'מות, מזמן לא היה לי ערב ביתי כיפי, אבל ליתר ביטחון החבאתי פריט איפור אחד או שניים. אבל הפעם היתה מטרה חדשה אליה לא התכוננתי.

היום, אני מושיטה יד לקרם עיניים חדש לחלוטין, שרק יצא מהאריזה שאבא שלי קנה לי לפני שבוע בדיוטי פרי בשווי 60$. אני פותחת את הקרם עיניים, ועיני חושכות! חצי ממנו 'נעלם'! בקושי נשארה הקופסא ומעליה קצת קרם. מסתכלת בצנצנת אחרת של קרם אחר- והנה, סימנים של שלוש אצבעות שמנמנות שלקחו 'שליכטה' מהקרם והטביעו את חותמן המלוכלך בלובן הטהור. רואים שמישהו לקח ושם בצנצנצת נפרדת. כאלה כמויות, הן ממש לא לשימוש חד פעמי "בטעות". זכרתי שהיא נכנסה עם תיק האיפור הענקי שלה לשירותים. תסלחו לי על השפה - הנחתי שהיא מחרבנת ובמחזור. מסתבר שהיא חירבנה אכן כן, אבל עליי! 


הדם עלה לי לראש. אני גם לפני מחזור כך שעצביי רופפים בכל מקרה. כתבתי לה מכתב, וביקשתי ממנה לתת הסברים. אני גרועה בעימותים, אבל העלבון והכעס מילאו אותי. היא רצתה כתף תומכת, מישהו להישען עליו. הכנסתי אותה לביתי, הבאתי לה הכל. וגם אין לי בעיה שתשתמש לי בדברים, באהבה, אבל למה מאוחרי הגב לגנוב? למה בלי רשות? עשיתי לה משהו רע?

אני מפחדת להתעמת איתה היום. היא הרי תכחיש קרוב לוודאי, ואז-מה אעשה? ואולי אני הוזה? אולי הקרם התנדף? אין לי שמץ, מה אני אמורה לעשות? איך לכעוס? איך לדרוש ממנה חזרה את מה שלקחה, במיוחד בהיעדר הודאה באשמה? אוףףףףף.


כנ"ל לגבי ההוא בתאילנד. בגדת, אז למה הצביעות? למה לא להגיד את האמת בטיול "לא התאפקתי" או וואטאבר ולהתמודד עם ההשלכות? או שאל תתקשר בכלל ותן להכל למות.  למה להתקשר 20 פעם ביום דאז, ולוודא שחגורת הצניעות שלי מונחת במקומה, אם הזין שלך לא התאפק חודשיים ונדחף לכל חור? והיא ועוד איך הונחה.


למה לבגוד באמון של אנשים. למה? החברות שלי שווה גניבה של 60%?

אולי זו קריאת השכמה עבורי בשביל להבין שאני חתיכת ילדה מפגרת, שסומכת על אנשים, ואוהבת לתת אבל נדפקת.

כל כך קיוויתי שלא אצטרך ללמוד את השיעור הזה.

 

יום כיפור. אני סולחת לשניהם. ואפילו איחלתי להם שנה טובה.

אבל לשכוח? לעולם לא אשכח. יש צלקות שאינן מגלידות לעולם. 

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 13/9/2010 04:54   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lillywhite ב-30/9/2010 13:27



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)