לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

סאונה אירופאית - או - רגע, למה כולם ערומים פה?


הגרמנים אוהבים עירום. ולא זה לא קשור לתחביב אחר שלהם (פורנו). רגע, תנו לי לנסח מחדש - הגרמנים בכל הגילאים ובכל הזדמנות פשוט נהנים להיות ערומים בפרהסיה ועושים זאת כאקט טבעי. יום קיץ ליד האגם? בעירום. פגישה חברית עם מכר ודיסקוס ענייני דיומא - למה לא? עירום! בילוי משפחתי בחג? בעירום. צוות אוויר גרמני שמגיע לנפוש בשוויץ ורוצה לבלות יחדיו כל הקולגות? (סיפור אמיתי ששמעתי) גם פה, למה לא בעצם, הרי ציץ הוא רק ציץ ונקנקייה גרמנית הרי שהיא...כמו אף, עין, אוזן או יד. בערך.

 

ולכן, בציון שנתיים לחיי בניכר החלטתי לאזור אומץ, להתנתק לרגע מהמוסכמות שגדלתי עליהן ולהשיג מטרה - להתפשט לגמרי בפומבי כשמסביבי ובקרבתי איברים ערומים נוספים של אנשים זרים בתירוץ של ביקור ב "סאונה" אירופאית. למי שלא יודע, במערב אירופה הסאונות הן בעירום מלא, חל איסור מוחלט להתהלך בבגד-ים בתירוץ "שקר כלשהו" ולעיתים קרובות גם המלתחות משותפות. ההולנדי שאיתי הביאה פליאה על כך שהבעתי פליאה על העירום המשותף למינים ותחקרתי אותו לעומק על החויה המכוננת הצפויה: "רגע, אז גם הבנים וגם הבנות ערומים ביחד? ורגע, בין הסאונות לובשים משהו או מהלכים נטורל? ורגע, מה אם למישהו עומד בטעות? ורגע ורגע וכמו הילדה המעצבנת מהפרסומת של קופת חולים כללית לא הפסקתי לתחקר שוב ושוב עד שגיבשתי תמונה מסוימת בראש. הוא ענה בנון שאלנט ומסתבר שגם בהולנד הסאונות משותפות לשני המינים באופן כל כך שונה מבתי-מלון או קאנטרי קלאב בארץ ישראל שבהם לא רק שיש לעיתים הפרדה בין נשים לגברים (נניח סאונה במלתחות), אלא גם אז הרוב יופיע עם בגד ים.

 

וכך בתוך כמה ימים הגענו לספא ששוכן בבית מלון מחוץ לברלין, אני הוא וכמה פרפרים בבטן. אמנם בעבר השתזפתי טופלס באי אלו חופים בעולם, אבל מעולם לא חשפתי הכל עם כל הפגיעות שיש בכך ועוד מול גרמנים. בכניסה התברר שהסאונה מתוקצבת לפי מספר שעות שמבלים בה ונהנים מכל המתקנים - מגוון סאונות, שוודי, דנית, עם אדים, יבשה, עם ארומת תבלינים ובלי, ב90 מעלות או 60 מעלות, בריכות מלח (התגלה מאוחר מדי "איה איה שורפות לי העיניים") והשיא - סאונה גדולה עם נדנדות המתגאה בחלון שקוף ונוף מדהים לאגם ענק ויפייפה עם דפנות ירוקים ובתי נופש. קיבלנו מפתח דיגיטלי בצורת שעון או צמיד בלי מחוגים ואיתו עברנו בין המתקנים השונים. על כל הטוב הזה מפקח ה(לקרוא במבטא גרמני כבד) סאונה מייסטר. לרוב מדובר בבחור צעיר, חטוב ונאה שלמרבה הצער מהלך לבוש בין כולם ובודק שהם נשארים ערומים. הבלוגרית החוקרת שבי רצתה לשלוף מצלמה ולתעד אולם מבטו של נער השעשועים הגרמני הזה הבהיר שאין סיכוי ולא רציתי לסכן את המטרה לשמה באתי - התערטלות בפומבי.

 

עטפתי את עצמי במגבת. מתחתי כלום. נטורל. אבל כמו ילדה בבחינה שיודעת את החומר פרפקט אך מחזיקה "שליפים" בכיס ליתר ביטחון, כך גם אני הסתובבתי ערומה אך עם בגד ים באמתחתי למקרה שאהיה חייבת להתלבש במידי מסיבות לא ברורות. אז הבטתי בו מוריד את הבגד ים כאילו מדובר בערבוב שניים סוכר עם הקפה של הבוקר. הורדתי את המגבת ובראש רץ לי ליין אפ של שירי סטרפטיז. דמיינתי איך העיניים כולן נעוצות בי בשעה שאני פוסעת לעבר המיתלה וזרקור ענק מאיר עליי מהתקרה בעודי פוסעת בצעדי חתול מבוישים לעבר הדלת. אבל למרבה הפליאה, היה יחסית ריק באותו בוקר יום שישי והרגע בו עמדתי ערומה לחלוטין בפני זרים, היה למעשה טבילת האש רכה. נכנסנו לחדר הסאונה מס.1 והריק מבינהם. הוא היה יפייפה. על התקרה היה מעין חלון קטן ובו מנורות בצבעים שונים שהחליפו צבעים כמו במועדון לילה. זה בשילוב הכמעט עילפון מהחום בפנים, היה מסחרר. נשכבתי פרקדן על הדרגש בפנים ודמיינתי שאני מודל עירום בציור של דגה. בחוץ ראיתי כמה מקועקעים מהלכים מביטים פנימה מעט אבל לא מתעכבים. כעבור רבע שעה יצאנו וקלטתי איזה איש זקן מסתכל לי על התחת. באופק בקצה המסדרון הבחנתי בשני זקנים נוספים עם שני איברים רציניים מהלכים כמו תרנגולים בלול. לא רחוק מהם היה חדר נוסף היה חדר קרח להצטננות בים החדרים. בתקרת החדר עמדה פירמידה הפוכה ממנה ירדו נגיסי קרח ברד לתוך מיכל גבוה והיוו תצוגה ויזואלית מרשימה.

 

 

בגדול, שכחו מתמונת הפורנו שאולי פינטזתם שתהיה כאן, הרוב היו זקנים ויותר מהכל היוו תזכורת לזמן שחולף ואיך הגוף שלנו ייראה בעוד אילו שנים. ככל השחלף הזמן חשבתי לעצמי שאו קיי אני ערומה אבל זה לא כזה מפחיד. שלא תבינו, כן שמחתי להתלבש בסופו של דבר אבל זה לא היה כזה נורא. אנשים עמדו שוחחו ערומים. עמדו על הדק בחוץ ערומים מביטים בספינות מאיטות "במקרה" בקטע שעובר לידינו. תקרית שכן הביכה אותי היתה כשיצאתי מסאונת ה"נוף לים" ואיזה זקן שאל אותי משהו בגרמנית כששנינו ערומים ולא הבנתי. 

 

זה מה שדמיינתי שיהיה: 


תראו יש לנו צלב בסאונה ואנחנו מדברים על ניטשה והפילהרמונית 

 

 

 

 

 

וזה מה שהיה בפועל:


אני סנטה גרמני ואני ערום כל השנה חוץ מהקריסטמס

 

 

בסך הכל היתה חויה נהדרת. את בריכת המלח שחינו עירומים על הגב כשהציצים שלי צפים כמו שתי כריות אויר. הקומה למטה בספא היתה "קומת משפחות" ובבריכות שם נדרש בגד ים, אז בשלב הזה כבר יכלתי להרשות לעצמי להרגיש בנוח להשתולל יותר במים. בסופו של הניסוי החלטתי שאנחנו חייבים לחזור. בינתיים אני מנסה לחשוב על הרפתקאה אחרת לעשות עליה 'וי'. רעיונות מישהו?

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 18/9/2013 23:02   בקטגוריות החיים בדויטשלענד ערך ברלין, שובבות, הרפתקאות, עירום  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Adam Rosenberg ב-13/10/2013 05:48



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)