לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

הצלחתי לבכות עם דמעות!!! סוף סוף.


 

בסרט "החופשה" (אחלה קומדיה רומנטית, מומלץ) יש קטע שבו הגיבורה הראשית מתבאסת כי איננה בוכה אף פעם. רק כאשר היא נפרדת מהבחור שאליו נקשרה כה מהר והוא אליה (טווח של כשבועיים בסרט כמדומני), רק אז במונית היא מצליחה סוף, סוף לבכות. היא בוכה מעצב אך צוחקת צחוק משחרר כי היא שמחה שסוף, סוף זולגות הדמעות.

 

פתאום זה קרה ב"חנוכת בת" של חברה (בריתה). הייתי מוקפת בחברים פרצופים מוכרים שבגלל מצבי הנפשי הרעוע לא בהכרח התחשק לי לראות. רציתי מיטה, וטרנינג ופוך. חברה בשם לילך ניגשה אלי ושאלה "הכל בסדר?" ואז הרגשתי איך השחרור מגיע, שוב התחושה החמימה של העיניים מתמלאות בדמעות. הייתי עצובה ומאושרת בו זמנית. עניתי לה שחבל שאשיב לה כי אז אבכה. אז יצאנו לסיבוב ספסל בחוץ. לילך היא בחורה מדהימה. היא עושה שיאצו ומרפאת בפרחי בך וכולה טוב לב אחד גדול ומזמין. היא מאד רגישה חכמה ואנשים נפתחים אליה תמיד.

תודה ללילך שפתחה לי את החסימות. ותודה לדמעות שהגיעו...אויש זה טוב.

 

ונסיים בשיר:

 

ובימים ההם כגוף אחד נחיה,

עין תחת עין, שן תחת שן,

בליל של איברים בריקנות מתפשטת,

סערת רגשות בחורף קר,

או אז אדע,

כי אין מלבדי ומלבדי לי

 

 

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 30/12/2006 20:31   בקטגוריות אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-30/12/2006 20:59



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)