לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

מדד הסקס. כך תדעי אם הוא בשבילך


 

אחרי שבכיתי והייתי בדאון-היל מטורף...בוא נדבר קצת על סקס. הרי סקס לא פחות חשוב מרגשות.

 

מסתבר שזה מדעי.

היא צדקה. חברה אחת, קרין המבוגרת ממני באי אילו שנים, לימדה אותי פעם שהמדד הכי טוב בשבילה לדעת אם גבר מתאים לה או לא, הוא הסקס. אני קוראת לזה "מדד הסקס". זה מדד האמת שלי מהיום.

 

קרין לא נותנת הזדמנות שנייה. אם הסקס לא טוב לה היא חותכת מיד בפעם הראשונה. כמעט מסרסת תוך כדי התהליך את הגבר המסכן שמולה. למעשה היא צוחקת ומלגלגת עליי כשאינה מבינה מדוע אני בודקת את הסקס שלי עם בחור ומושכת אותו מעבר להזדמנות השנייה והשלישית כשהסקס חרא אך הגבר נראה לי שווה את המאמץ.

 

אני מנסה שוב ושוב...מנסה לרצות את עצמי ואותו.. הסקס גרוע לי אך הם גומרים מבסוטים. אני לא.

 

אני אוהבת סקס, אוהבת לגמור ועם גבר שיודע מה הוא עושה זה מדהים. אבל גיליתי שזה עצוב עד כמה גם הבן אדם עם הכי הרבה ניסיון ששכב עם 30 ומעלה נשים, יכול להיות גרוע בתחום הזה. זה קרה לי השבוע. חבל, חבל שהפעם שוב לא הקשבתי למדד הסקס שלי.

 

כן.עשיתי שוב את הטעות. הסקס היה גרוע ונשארתי. אני בעד וירטואוזיות במיטה אבל איתו זה היה קרקס.

לפניו היה אחד שלשכב איתו היה כמו להיעקץ על ידי דבורה קטנה וכמעט בלתי מורגשת. שכבנו פעמיים וזה נגמר. למעשה, בזבוז זמן שזה קרה בכלל. מדד הסקס צדק.

 

ועכשיו היה אחד, כולו פריק שואו, שאהב דברים מוזרים שעוד לא נתקלתי בגבר שאוהב אותם. לא גמרתי ונשארתי ונשארתי ונשארתי וניסיתי והוא היה מבסוט מהחיים, חשב שהוא רב-שגל ושאני גומרת לפחות 3 פעמים במיטה בלילה. מדד הסקס זעק וצרם לי באוזניי. לא הקשבתי. בסוף הוא סיים את זה. מדד הסקס שוב צדק. בניגוד לבחור הקודם, דוקא הפעם מדובר באדם עם נתונים, לכאורה, מרשימים. כאמור גם ניסיון רב מאד במיטה, אולם המוזריות והוירטואוזיות יתר שלו לא עשו לי את זה. אהבתי את איך שהוא נראה, אני חושבת שיש לו נפש מדהימה אך לא נמשכתי אליו. המגע שלו לא הרטיט אותי.

 

אך יש גם דוגמאות הפוכות שמוכיחות את תזת מדד הסקס שלי. נ' בחור מן היישוב עם נתונים פיזיים נדירים. הסקס איתו מדהים, מעולה. הוא הביא אותי למקומות שלא הייתי בהם. הוא גם יודע לרדת לבחורה ולטעמי צריך להעביר סדנאות דחופות בנושא להרבה גברים. נחשו מה. אנחנו בקשר כבר 3 שנים של חברות וסקס, לא כבני זוג לחיים, אם כי הוא אינו מתראה עם אחרות.

גם עם א' זה היה ככה. יש עוד דוגמאות. בחייה של נורמה ג'ין מדד הסקס הוכיח את עצמו.

 

בננות, אל תתפשרו. מדד הסקס לא טועה...

 

להלן רשימת מצבי ההתרעה של מדד הסקס:

 

כשאת לא גומרת.

כשאת לא גומרת ולא אכפת לו.

כשבמיטה את מרצה אותו, עושה מה שהוא מבקש והוא לא טורח לברר מה את רוצה.

כשהוא חודר אליך ואח"כ בבלוג שלך את מתארת את זה כ"עקיצת דבורה".

כשהוא יורד לך כמו כלב שהרגע קיבל קערת בונזו.

כשהוא יורד לך סתם כמו סתם כלב.

כשאין פרפרים בבטן בזמן הסקס. האמת? כבר בשלב הנשיקה הם אמורים לצוץ.

כשמה שמדליק אותו מכבה אותך (לרוב מדובר בדברים מעוררי מחלוקת, אצבעות ולשון בתוך החור של התחת שלו, למשל).

כש"פור פליי" בשבילו זה משחק רביעי בסידרת המשחקים של מכבי תל אביב.

כשהוא מנסה לחכות את קרקס מדראנו בצורה מוגזמת.

כשהסקס נגמר ולא בא לו לחבק/ ללטף/ להתכרבל/ להתנשק איתך.

 

 

 

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 30/12/2006 21:51   בקטגוריות אהבה ויחסים  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-11/11/2011 19:05



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)