לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

וואי אין לי כותרת..מחסום סופרים


"היה לו כזה גדול", הצביעה סבתא שלי, והראתה בין אצבעותיה גודל של 20 סנטימטר.

כן, אני יודעת. נשמע הזוי, אבל בי נשבעתי שככה נראתה ארוחת חג שני שלי אצל הוריי.

זה החל מסיפור מהימים שסבא וסבתא, דוד ולאה היו בתאילנד (לפני ההליכון וכל הבלאגן). הם נסעו לשוק בפטפונג וראו שם מופע של זוג, גבר ואישה עושים סקס על במה. אז סבתא שיחזרה את שזכרה ולאחר שהדגימה את הגודל שהיה לו, היא אמרה "איזה גועל נפש", והוסיפה, "סבא דוקא נהנה, נכון דוד?". קצת יותר בלחש היא אמרה והביטה אלי, "היתה לו מידה 45 בנעליים, את יודעת שאומרים שהגודל של הזין זה כמו מידת הנעליים, נכון?".

או קיי. כל הכבוד סבתא לאה, אישה בת 73 אבל שובבה כמו בת 16. יכולתי לשתוק אבל, אבל גם ההאנג אובר מהג'וינט, כוס יין אדום וגם כי הרגשתי 'פריסקי' שובבונת והחלטתי לזרום איתה לתדהמת הנוכחים בשולחן. מי היו הנוכחים? אמא-אבא-אחות-סבא-סבא-סבתא. "זה לא נכון סבתא", עניתי. "יצא לי להיות עם גברים 1.90 ומעלה שאם להשוות את מידת הנעליים של אחד מהם, אז היא היתה של כמו תינוק".

שקט בשולחן. רק סבתא צוחקת "באמת?" היא שואלת. אז כן, באמת. מהצד אני מבחינה בשני הסבים, מוטקה ודוד מחייכים. אבא שלי - אדום כמו עגבנייה. "תראי מה עשית לאבא שלך", אמרה סבתא וחייכה.שינוי נושא מהיר, חוזרים לדבר על הממולאים של אמא.

כן, כן. זה מה שקורא בבית הורי נורמה בין המצות לקניידלעך לעוגה הגלאט כושר לפסח.

מי אמר תירוש ולא קיבל?


יש קופסת גפרורים מה"ננה בר" שכתוב עליה משפט ממש, ממש יפה:

"כל זה, אפילו זה יחלוף,

ובתום חיינו נשאל

לא אם היה לנו טוב או רע,

אלא כמה אהבנו".

 

ואני שואלת, כשתהיה לי פיליפינית צמודה, זונדה לפה, חיתול רטוב לזקנים ואני אוכל גרבר לבוקר-צהרים-ערב, אני באמת אזכור אם אהבתי?

תשובה: בטח שכן!


אני ור' השותפה החדשה, ממש נפתחנו. זה נעים להכיר אדם חדש. היא מקסימה, יש לה שתי גומות כשהיא מחייכת והיא ממש בן אדם טוב. היא טסה בקרוב עם אחד ממחזריה, בחור אנגלי שפגשה בטיול לחתונה משפחתית בדרום אפריקה. היא תיעדר לכמעט שבועיים. מה פירוש הדבר? בלאגן. אולי אפילו חנוכת בית אצל נורמה.

כג'סטה לטוב ליבה, עשיתי קוקו של עקרות בית, לבשתי את בגדיי הג'חש שלי ועשיתי ניקיון על כיפכיפאכ. מרוב שאני נהנית מחדוות הבית החדש, אפילו לנקות נהיה כיף פתאום.

מישהו מחפש עוזרת בית? סתם, אין מצב. עשיתי את זה רק כדי שהיא תחשוב שאני מנקה יסודי, מושקע וזה ובכל הפעמים הבאות אני רק אטאטא..חח...איזה רעה אני.

 


 

כמחווה ליומולדת המוצלח של הבחורה הזאת, (שגם היתה קצת שיכורה באירוע) קבלו תמונה בהקדשה:

 

נשיקות בובה!

 

עריכה:

נ.ב. החברה של שי מהפוסט הקודם, כן הגיעה בסוף!!לא להרבה זמן, אבל לפחות באה.

 

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 9/4/2007 19:24   בקטגוריות מחשבות, תהיות וזיוני שכל, מישפוחה, אופטימי, אהבה ויחסים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קולמבו ב-10/4/2007 19:45



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)