לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

נערת פיתוי


אתמול באחת בלילה אס.אם.אס מאמנון "דו"ח מצב", נכתב. בשפת הסתרים שלנו הכוונה ל-"איפה את? מה את עושה? נפגשים?"

אז האמת שהייתי כבר במיטה, אחרי מקלחת, ריחנית ובטרנינג, עם ספר ובעיצומה של שיחת ממתקים לאוזניים שהמיסה אותי לגמרי עם ה"מסקרן" (לעיתים הוא גם מתקרא "חרטטני", תלוי ביום/שעה/מצב רוח/רמות חירטוט).

אז גירדתי את עצמי עם שפכטל מטאפורי ויצאנו שלושה אנשים לחפש אוכל. בכלל לא הייתי רעבה, הממולאים של אמא עשו את העבודה יופי טופי, אבל בשביל החברותא נסענו בכיף שלנו למיסגד הבצק, כנסיית המטוגן וסינגוג הג'חנון - נאפיס.

אוי. כמה שנים לא הייתי בהיכל האוכל הזול והמפוצץ הזה. עשרות נערים ונערות, כפילים של סער פאדידה ושל נערת הבצק לשעבר (היום נערת החסה -נינט), צבאו על המקום. זה היה בהרצליה והרגיש כמו חדר אוכל מסריח, עם אוכל טעים.

עשיתי טעות והחלטתי בסוף כן לאכול כמו שתי הרכלניות שהתלויתי אליהן. זה מפתה כשכל מאכל עולה 17 שקל בממוצע בתפריט, קשה מאד לסרב. אז הזמנתי פתות בולגרית, שזה מלאווח חתוך בבלאגן מטוגן עם גבינה בולגרית ונטיפי ביצה. רציתי לצלם אבל זה נראה דוחה. אמנון הזמין טוסט, והבחור השני הלך על המנה המופלאה עם השם הכי שווה בעולם - צ'יצ'ולינה (מסתבר שזה בכלל פיצה. לא נחש ובלונדה).

אמנון סיפר שכבר מזמן הוא "לא הלך לישון ככה" וחיבר שתי כפיות אחת לשנייה. יכולתי להשויץ שאני דוקא כן, ועוד עם אחת ממש יאמי-יאמי, אבל הבלגתי. לא צריך לנעוץ ולסובב את הכפית עד הסוף...

חזרתי הביתה עם 7 קילו עודפים של המאכל הזה, שמזכיר לפעמים את הביפנוכו של בורקס אחרי שמישהו אכל ממנו כבר. קיללתי. איזה טעות. אני חייבת להפסיק לטחון בלילות כמו ילדה עם חסכים נפשיים. אבל היי, אולי אני באמת ילדה עם חסכים נפשיים. לא חשוב, לפחות לא מבריזים לי ביום של הנשף עם מלכת הכיתה.

בבוקר קמתי רק כדי לגלות שה"איש של הגז" הוא בחור ממש עירני ונחמד. השותפה היתה אמורה לחכות לו, אבל אחרי שאיירה כל הלילה ציורים ל'יד ושם' לקראת יום השואה, היא החליטה ש"האיש של גז" זה כבר יותר מדי קונוטציה שואתית עבורה.

חוץ מזה היה חג רווי מנוחה, קצת על האש, ועוד כמה דברים שהשתיקה יפה להם. בוא נגיד שהם כללו ביצוע מעשים מגונים בחטיפים תאילנדיים, תמונות סמי-עירום ועירום, מוזיקה, כתיבה אומנותית על הגוף וסמים קלים.


שאלתי מישהו עם קשרים חזקים במוסד איך מצטרפים.

הוא שאל אותי בחזרה וברצינות 'היית מוכנה להיות נערת פיתויים'? מדוע כשבחורה רוצה להצטרף לשירותי ביון ישראליים ולשרת נאמנה את המולדת, היא ישר נשאלת לגבי הרגלי המיטה שלה?

זה מצחיק, כי רק כמה שעות קודם אמרו לי שאני בחורה מודרנית ש"עובדת במקצוע חופשי, מסננת גברים כמו שבחור מסנן נשים וחיה חיים חופשיים". ועדיין, שורה תחתונה מסתכלים עליי חושבים מיטה. יש דברים שלא משתנים.

כנראה שמירב מיכאלי וה"אנחנו יוצאות יחד" (על ליאור שליין), לא 'עושות' את ה'עבודות', ולא 'משנות' את מה ש'הן חושבות' עלינו אותן 'יצורות' הנקראות 'גברים'.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 10/4/2007 12:39   בקטגוריות אהבה ויחסים, נשים קטנות, אופטימי, אוכל, מסעדות, בתי קפה ולעיסות  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-18/4/2007 00:04



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)