לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

נורמה ותעשיית הפורנו


תמיד ידעתי שאיפה שהוא בעולם מסתובב חלק ממני. מגיל צעיר רציתי אח או אחות ויש לי מקסימה, שהגיעה תודה לאל 6 שנים אחריי. אבל לעולם לא חשבתי שתימצא לי אחות תאומה. ועוד בבריסל. ועוד אחת שעובדת בתעשיית הפורנו בהצלחה מרובה.

 

אז מעשה שהיה כך היה:

א' חברתי הטובה (היא לא קשורה לנשיא החרמן) חזרה אתמול עם חבריה הסטודנטים מכנס בבריסל. שניים מידידנו המשותפים שלי ושל א', שהו יחדיו בחדר במלון. היא שהתה עם בחורה נוספת בחדר בנות. בשל תקלה במערכת שידורי הטלוויזיה הבנים לא יכלו לצפות בתוכניות השונות. אז כפיצוי הם קיבלו מתנה - שידורי סרטים כחולים חינם לכל החופשה.

באחד הימים הצטרפה אליהם א' ויחדיו הם צפו בכמה סרטים. והנה עוד סרטון משודר לו בחדר כחלק מרעשי הרקע לצד רכילויות על מי מצצה למי במשלחת וכמה זה היה טוב או רע. בינתיים על המרקע הופיעה כוכבת פורנו חדשה שזכתה לכינוי 'ציפורה' והדגימה את כישוריה (ציצי עומד, ישבן סקסי, פה פעור לרווחה וחיוך מושלם). 

ואז אחד מהבנים זורק לחלל האויר את מה שחשבו האחרים אך היו נבוכים להגיד - "היא ממש דומה לנורמה!!". הבחור השני מתבונן גם הוא בכפילתי עת דוחפים לה שתי אצבעות ל*** והיא גונחת בגרמנית והוסיף "אתה צודק, היא ממש ממש דומה לה".

גאלפ. מביך.

אז שאלתי את א' 'מה זה לעזאזל אמור להביע'. היא אמרה לי להירגע, שהבחורה ממש כוסית ויש לנו את אפילו את אותו החיוך "זה היה מפחיד כמה שאתן דומות", היא אמרה. אחר כך דיברנו על זה שיהיה מביך לפגוש בחברינו המשותפים שכל מה שהם יראו כשהם מסתכלים עליי במקום אישה מהוגנת והגונה זה אותי גונחת 'יה-יה' ומדגימה גמישות מיטתית אקרובטית.

 

אז אחרי שהשווצתי לממתק על הקריירה המשנית שלי, התקשרתי לספר את זה לאבא שלי. בכל זאת, שיהיה גאה בבת שלו, בשביל מה הוא גידל אותי אם לא כדי שאסב לו נחת. "אבא, אם חברים היו אומרים לך שיש שחקנית פורנו כוסית על שממש דומה לאמא, זה היה מחמיא לך?". הוא ענה שכן. "אז תקשיב קטע, מסתבר שיש שחקנית פורנו שממש דומה לי בבריסל וחברים שלי ראו ואמרו שזה נראה כאילו השתתפתי בסרט כחול והייתי ממש מוצלחת".

שתיקה.

אבא לא אהב את הסיפור. יכול להיות שהפעם, אבל רק הפעם הגזמתי. העברתי נושא באלגנטיות והוא העביר לי את אמא באלגנטיות. לא היתה כבר ברירה וסיפרתי גם לה. היא קצת היתה יותר מבינה ואז השיחה נסובה לדיון מעמיק על ציצים - מה גברים מעדיפים, ציצי בינוני ועומד או ציצי גדול ונפול. אני טענתי שגדול ונפול. היא התווכחה. כנראה שהיא צדקה.

 

בכל מקרה, אני רוצה לצאת למסע חיפושים וירטואלי אחר הכפילה שלי. אגב, זו לא הפעם הראשונה שיש כוכבת פורנו שדומה, יש משחק סלולארי פורנו-לייט שנקרא 'קוטפת הבולבולים' שגם שם הגיבורה דומה לי. לכו תדעו, אולי איזה אקס נקמן או חבר חרמן הפיץ קלטת ביתית ברשת. פריס הילטון לא לבד. ואם יתהו אם זו אני מככבת שם, כמו שאומרים - לכי תוכיחי שאין לך אחות.

 


רישיון הנהיגה שלי אבד. כך גיליתי לפני כחודש. מאחר ואין לי רכב, לא מיהרתי לחדש אותו. אתמול קרה דבר מוזר. הרישיון נשלח אליי בדואר ממשרד ממשלתי "אגף המיסוי ומקרקעין בפתח תקווה", ללא פרטי השולח על המעטפה. אין לי לא מיסוי ולא מקרקעין בעיר האורות, להלן פתח תקווה. אבל הקטע היותר מוזר - על רישיון הנהיגה שלי מופיעה כתובתי הקודמת. כיצד ואיך מצא הרישיון את דרכו לכתובתי החדשה. ומדוע אין שם שולח שאוכל להודות לו?

נראה לי שיש פה עניין משטרתי המיועד למאלדר וסקאלי.

אם חוטפים אותי עב"מים בקרוב תזכרו שהכתובת היתה על הקיר (ועל הרישיון).

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 5/7/2007 12:13   בקטגוריות ימי סקס, חטאים  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נבו ס ב-8/7/2007 13:36



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)