לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

על הקרבה וטיול


תשמעו סיפור נחמד על אהבה.

יזיז שלי שפעם כונה כאן "עקיצת דבורה" ולא בכדי ולימים הפך (בעקבות אותה תקרית) לידיד בלבד, הכיר לפני שנה וחצי חברה. לפני כן הוא היה שרלילון לא קטן ובום. נתפס. קורה לטובים ביותר.
השניים מכירים עוד מהתיכון, אבל מעולם הקשר לא התפתח מעבר. הם הכירו בארץ אבל הבחורה גרה בניו-יורק ולומדת שם. הוא ירושלמי חביב, אינטלקטואל ובעל כורחו גם אשכנזי מסתערב. מה הכוונה? חובב חומוס, לבנה שנחבצה הרגע ופיתה עם זעתר כולם מהשטחים, אותנטי רצוי שנארזו על ברכיה של בתולה סורית. וככה בין גרגר שומשום אחד לשני ניהלו השניים רומן סוער טראנס אטלנטי. לפעמים הוא קפץ אליה לפעמים היא קופצת לישראל. כל אחד והתואר שלו, העיסוקים שלו, המדינה שלו.
פעמים רבות שאלתי אותו איך הם מצליחים לנהל ככה קשר והוא ענה שזה דווקא נוח מאד לשניהם. מתי ידעתי שהוא באמת אוהב אותה? כשהוא אמר לי "זו הפעם הראשונה שאני מרגיש צורך לגונן על מישהי. לדאוג לה". המשפט הזה גרם לי לקנא בה קצת. גם אני רוצה שירצו לגונן עליי ככה. ולא רק שירצו, שגם יבינו שרוצים, כמוהו.
ביומולדת אני מקבלת טלפון עם הרבה מזל טוב וחום. זה נחמד שאפשר להיות בקשר אפלטוני וחברי לחלוטין עם מישהו שעשה אותך פעם. אין מתח מיני, אין קינאה, יש פירגון והכל סבבא. פעם הוא אמר לי שבתקופת הסטוצים שלו, או אז שהיה ביננו קטע וחצי "זה היה אחד הדברים הטובים שקרו לי". למה קטע וחצי אתם שואלים? בפעם השנייה ששכבנו הוא גמר בתחתונים אחרי שתי דקות בקושי ועוד לפני שהספקתי להשתעשע בעצמי. אחר כך הוא לא יכל להסתכל לי בעיניים. וזה נגמר ביננו. אבל נחזור לסיפור..
יומולדת. טלפון. עקיצת דבורה על הקו. "יש לי חדשות" הוא אומר. "אני עוזב הכל, את העבודה, הדירה וטס לגור עם יעל בניו-יורק".
צריך להבין שמדובר באדם שהגיע לתפקיד מרשים מאד בעולם התקשורת הישראלית, בעבודה שאפשרה לו לטייל כל הזמן כאוות נפשו על קו ירושלים-ניו-יורק. זה אדם שכל יום שבת מכין חמין ומביא לסבתא. איש שקשור לארץ ומתענג על תמונות של ירושלים בזריחה, בשקיעה, בשלג.
"איזה יופי!!" פירגנתי לו. והוא אמר "החלטתי לעשות את זה כי אם לא ננסה באמת לא נדע".
וזה מדהים לראות את זה קורה לבחור שעוד מעט בן 28, מותק של בן אדם שעושה כזו הקרבה אמיצה בשביל לדעת.
במסיבת הטיסה שלו אני כבר לא אהיה...אוסטרליה קוראת לי.
אחח...אהבה. כולי קינאה. זה נשמע כמו הסצינה הגנוזה מהסרט 'אישה יפה' או מה'נסיכה הקסומה'.


הכנות לטיול
ובהקשר הזה - שילמתי היום על כרטיס. סך הכל זה יוצא סביב ה1,700 דולר. התאריך - 3 במרץ.
זהו זה קורה אוסטרליה מתקרבת אליי. החלטתי לוותר על ניו-זילנד. גם מטעמי תקציב וגם בגלל ששתי חברות שלי שתכננתי לנסוע אליהן יעבדו בחוות והן טיילו כבר.
מצאתי שותפה חמודה. ירושלמית. שומרת שבת, דבר שיכול להיות קצת בעייתי בנסיעות ברחבי היבשת. אבל זה לא נורא כי מיד עם הנחיתה בסידני אני פוגשת בחור בשם רון, בן של חברים של ההורים. הוא גם לומד שם וגם פתח בית ספר לאגרוף וחוץ מזה הוא גולש.
יש לי הרגשה שהוא ידאג לי שם לפחות בהתחלה כמו שצריך. תכננתי לקחת שיעורי גלישה במקום שהמליצו לי עליו אבל לכו תדעו - אולי הוא ילמד אותי חינם.
הבנתי גם שמחליפים שותפים במהלך הטיול ויכול מאד להיות שזה מה שיקרה. עדיף לגוון מאשר להיתקע עם בן אדם אחד שגם ככה הוא לא חבר טוב שלך (הכרתי אותה בלמטייל).
בכל מקרה, קיבלתי ספר על היבשת של ה"לונלי פלאנט" ליומולדת עם מפות והכל. שמעתי הרצאה מבחור שחזר משם לפני חודש מוקסם לחלוטין. הוא המליץ גם על צניחה חופשית נראה אם יהיה לי אומץ.
בסוף הטיול אני עוצרת לשבוע בתאילנד באי שנקרא קו-סאמט. לא הרבה שמעו עליו, זה לא מקום מתויר על ידי ישראלים, אלא בעיקר המקומיים הולכים אליו. זה נוח כי הוא מרוחק 3 שעות בלבד מבנגקוק ומשם לוקחים מעבורת, כך שלא מתרחקים פנימה לאיים הדרומיים שלוקחים זמן וכסף להגיע. אני נופלת על חבר של ההורים, איזה מיליונר אחד שגר שם עם אישתו וילד ובבעלותו בתים בתאילנד ובית גם באי הזה. בקצב הזה יהיה לי כל כך כיף שאני לא ארצה לחזור.
מצחיק, לא היה לי טיול אחרי צבא ואמנם אני לא נוסעת לשנה אבל נראה לי שסידרתי לי חוויה דומה.
אני יודעת על מה אני אחלום הלילה.
נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 2/2/2008 03:53   בקטגוריות טיסה, אהבה ויחסים  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נבו ס ב-12/2/2008 11:30



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)