לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Swingers


העיניים שלו נצצו כשהוא דיבר. השפתיים היו לחות. התרכזתי בנהיגה, אבל יכולתי בזווית העין לקלוט שהוא בולע את הרוק. וגם את המילים.
"סווינגרס" הוא אמר. הוא דיבר על סצינת חילופי הזוגות. הגענו לנושא הזה מדיבורים על בגידות ועל האנטי החזק שפיתחתי לנושא. הוא, גבר שכבר עבר את גיל ה-30, מרבית חבריו נשואים או בקשרים ארוכים ארוכים וחלקם כבר התרגלו לצד השני של המיטה שלהם, כלומר לבן/בת הזוג.
אומרים שככל שנשואים יותר כך רף הסקס הולך ויורד. אני מאלה שמאמינים שזה לא נכון אם מוצאים בן זוג מתאים, ושזה יהיה אולי נכון אם בן הזוג הזניח את עצמו ממש במשך השנים (או מלכתחילה לא סקסי במיוחד) או הזנחה של הזוגיות.
הוא סיפר על חבריו הסווינגרים שחלקם פשוט התרגלו ושיעמם להם בסקס וכאופצייה אחרונה לפני בגידה, הציגו לחצי השני לנסות חילופי זוגות. "אנשים שבחיים לא חשבו שהם יהיו בחילופי זוגות, פתאום מוצאים את עצמם שם", סיפר. "יתרה מכך, יש לי חברים וחברות שמספרים שאת הפנטזיות הכי גדולות שלהם הם הגשימו דווקא אחרי שהיו נשואים".
אני תהיתי אם זה אפשרי בכלל. איך בחור שאוהב מישהי, את חברתו או אישתו יכול ללכת איתה למסיבה ולראות אותה הולכת לחדר אחר עם איזה בחור שהשנייה הכירה. ואז נזכרתי וסיפרתי לו על צפיר.
צפיר הוא בחור נאה,בן 36. הוא נשוי פעם שנייה. הייתי בחתונה שלו עם אשתו הראשונה. בחורה חמודה, לא ממש תקשרה עם אנשים מלבדו, אבל הוא נראה מבסוט וזה מה שחשוב. היא היתה שחקנית ניסתה לפרוץ ללא הצלחה והוא טייל בעולם תיקן אנטנות סלולאריות למחייתו.
יום אחד דיברנו בטלפון, אחרי שנים של נתק. הוא סיפר שהתגרש אחרי שנה וחצי בלבד של נישואין. די מהר הם פירקו את החבילה. זה היה בעיני מאד מוזר ואז התבררה הסיבה - הוא סיפר שהוא פינטז מלא זמן על חילופי זוגות. בהתחלה היא היססה, אבל מהר מאד גם זרמה איתו על הרעיון. הם הגיעו לוילה מטורפת. הרבה זוגות נשואים היו שם וגם מיעוט של רווקים ורווקות אטרקטיבים שמחפשים סקס נטו. זו מעין וילה ענקית באיזור השרון של 'חבר מביא חבר', משהו מאד יוקרתי שקשה להיכנס אליו. כבר בניסיון הראשון הם הגיעו לקרם דה לה קרם של הסווינגרס.
הם באו, הכירו עוד זוג והחילו לדבר איתם. בשלב מסויים החלה במקום אורגייה. כולם שכבו עם כולם.הוא ואישתו נפרדו עוד קודם ודיברו כל אחד עם מועמדים אטרקטיביים מהמין השני. פתאום,הוא ראה את אישתו יורדת לבחור שפגשה שם. אחר כך הם שכבו. הבחורה שפגש שם ושהיתה בעניין שלו כבר לא עניינה אותו יותר. הוא הסתכל על אישתו מתוקתקת מול עינו על ידי בחור שגם התברך בתרי"ג מצוות ואיברים. ומאז, התמונה הזו לא יצאה לו מהראש. הוא יזם. הוא היה מוכן לזה לפני שבאו. פינטז על זה ובסוף זה התפוצץ לו בפנים והם התגרשו. הוא סיפר לי שלא הפסיק לחשוב על זה חודשים אחר-כך.
כעת,הוא נשוי בשנית. עם בחורה שקוראים לה כמו אשתו הראשונה. הוא עדיין טכנאי אנטנות סלולאריות. אני בספק אם הוא יחזור לוילה הזו בשנית.



'ישראל היום' החלו לשווק עיתון שמתחרה במוספי הסופשבוע. האמת, היה די משעמם חוץ משני טורים בסטייל "שלו ושלה"- גורי אלפי מול עינב גלילי. שניהם שנונים, שניהם יכולים להצחיק אותי בשנייה.הם פשוט טובים. בטור הזה שניהם התייחסו לפרשיית המאבטח שהסתבך טרם נישואיו בפרשת האונס.
גורי אלפי,הילד הטוב סיפר שמסיבת רווקים תהיה טובה יותר ככל שהמוסר רחוק יותר מהחתן. הוא אישית חשב כמוני, שעדיף להתרחק מזה ולהכנס למוסד הנישואין נקי ועם מוסר טהור. עינב גלילי המצחיקה כתבה על מסיבת רווקים ועל מסיבות רווקות וההבדלים בינהם.
שניהם דיברו על זה שבעצם בעוד הרווק נפרד מרווקותו (כאילו שיש כזה הבדל גדול בין חברה קבועה לנישואין,אבל ניחא), ואילו הבחורה חוגגת את הזוגיות העתידה לבוא. ממליצה לכם לקרוא.

ואני מתבוננת בעיתון בתמונה של אותו אפס מאופס שאנס את הבחורה על גדות נחל המעופש הזה, בלילה חורפי קר. ואין ספק שהוא ידע מה הוא עושה - הוא עקב אחריה יותר מעשר דקות בדרכה לאוטו, מעשה שמצריך צלילות דעת, מחשבה וזדון. הוא לפת אותה בחוזקה ששמורה למאבטחים וגרר אותה לגדות הנחל. הוא ידע לשקר לעובר אורח ששאל אותו במכנסיו המופשלות וזכרותו המזדקפת 'מה אתה עושה?' כשענה- 'זה בסדר, זו חברה שלי'. הוא רקד לפני זה במועדון חשפנות (למעשה בשניים) ולפי עדות החשפנית במועדון האחרון שביקר בו, עבר על הכללים של איסור מגע והביא לה ספנקים אסורים וכואבים על ימין ועל שמאל. הדי.אן.אי שלו להלן 'הזרע' נמצא על הבחורה שביצע בה מעשה סדום (כלומר-החדיר לה משהו). ובשביל מה? בשביל לחגוג עם ציצים את רווקותו ז"ל?
הרי אם מועדוני חשפנות זה קיק של גבר בחייו, למה שלא ילך לשם גם כשהוא רווק? למה להיזכר בזה שנייה לפני שאתה אומר -מקודשת, מקודשת, מקודשת? ואם אתה כל כך אוהב ציצים זרים - אל תתמסד,תמשיך להיות בבדידותך עד אשר קו השיער יסוג לחלוטין והכרס שלך תסתיר לך את האיבר שלך.
ועכשיו יש בחורה שבוכה כי היא נאנסה באלימות. ומולה יש בחורה שבוכה, כי היום השמח שלה נהרס ארבעה ימים לפני חתונה. והיא בטיפשותה עוד מאמינה לארוסה שהדי.אן.איי שלו רוסס על ירכיה של אחרת כי הוא חף מפשע.
ותל אביב של החורף היא אותה תל אביב של הקיץ. הביוב עדיין זורם לים. אם כי בבחינה מעמיקה של הנושא הביוב הוא בתוכינו.אבל אם לצבי הנינג'ה זה היה טוב בשביל לגור שם, אז גם לי.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 20/12/2009 03:21   בקטגוריות סקס, חטאים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חצמקשת ב-15/2/2010 21:47
 



לעשות מונינג בלילה


נגיד שהשותפה שלכם אמרה "לילה טוב" והלכה לישון. ונניח שאתם אוהבים לישון נטורל, כלומר ערומים או ללא תחתונים כי קיץ וחם וכי ככה הטבע רצה אותנו מלכתחילה. ונניח שיש לכם פיפי באמצע הלילה. ואתם יודעים שבשעה שלוש לפנות בוקר השותפה נוחרת עמוק לתוך הכרית. ונניח שקמתם עם העיתון של הבוקר שלא הספקתם לקרוא כדי להניחו על השולחן ליד הכניסה לתא בית השימוש. ובכלל שכחתם שאתם נטורל...ואז הפתעה. הדלת נפתחת ובאחת מזנקת השותפה ורואה לכם את התחת. למזלי העיתון הסתיר בזמן את השאר.

אז זה קרה. מה שנקרא 'בסטד'.

 

מסקנות:

אם שותים לא נוהגים.

אם כבר נוהגים שיהיה בלי בגדים.

לא לשכוח שאתם בלי תחתונים. תמיד תוודאו פעמיים לפני שאתם יוצאים מהחדר.

גיליתם שאין לכם תחתונים? נהדר. לא להתעצל, לקחת שורטס מהמדף וללבוש, גם אם זה לדקה.

שותפים זה עם הפכפך יום אחד ישנים יום אחד ערים.

לא לבטל את המנוי על העיתון של המדינה. למרות שהוא קקה.

 


אתמול בלילה קצת שיעמם לי. אז כתבתי סיפור כחול. סיפור סקסי ומגרה.

וחשבתי לפרסם אותו כאן, אבל לא עשיתי את זה. למה? כי בעיני אני לא עוד בלוגרית חרמנית שמנסה לחרמן את גברברי ונשות ישרא בפוסטים שהמילה "זין" ו"כוס" מככבים בהם. הרעיון היה בכלל להוכיח פואנטה - כל דבר שיכלול את המילים "רטובה", "חדר אליי מאחורה", "זין קשה" וכו' ישר ימכור ויביא רייטינג ואני לא זונת רייטינג (עדיין).

אם אחליט כן לפרסם את זה, זה יהיה מתוך השעשוע שבדבר, מתוך סאטירה נוקבת על החרמנות והערוץ 2 של החרמנות הרייטינגית באשר היא.

אני כבר רואה בעיני רוחי את התגובות "כתיבה חזקה, מגרה וסוחפת..." בלוגר אחר יאמר "יש לך כשרון כתיבה נדיר. את חייבת להמשיך לכתוב!!!" ואחד אחר יתבכיין "חזרתי מהעבודה ותראי מה עשית לי..". בקיצור, כולם יחגגו על המציאה, חלק יפתחו איזה סירטון פורנו ויעשו ביד ובקיצור....אתם יודעים לבד את ההמשך. מה שכן, זה היה תרגיל נחמד בכתיבה מודרכת. והסוף יצא אפילו די משעשע...

איפה. איפה הם הימים ההם שאישה היתה מורידה כפפה מעל מסך הקולנוע והקהל היה נאנח בתאווה...

 


כל כך חם שבא לי להיות בבריכה של קלוד מונה לצד שושנות מים, עצי אלמון, עצי ערבה, אירוסים וקני במבוק.

 

שו..שנה, שושנה, שושנה..ירח נישא אל ענן. שושנה, שושנה, שושנה

בים עוד יפליג קפיטן!

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 24/7/2007 15:12   בקטגוריות פינת הפאדיחה, תאונה, חטאים, אופטימי  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של coy ב-2/8/2007 18:31
 



נורמה ותעשיית הפורנו


תמיד ידעתי שאיפה שהוא בעולם מסתובב חלק ממני. מגיל צעיר רציתי אח או אחות ויש לי מקסימה, שהגיעה תודה לאל 6 שנים אחריי. אבל לעולם לא חשבתי שתימצא לי אחות תאומה. ועוד בבריסל. ועוד אחת שעובדת בתעשיית הפורנו בהצלחה מרובה.

 

אז מעשה שהיה כך היה:

א' חברתי הטובה (היא לא קשורה לנשיא החרמן) חזרה אתמול עם חבריה הסטודנטים מכנס בבריסל. שניים מידידנו המשותפים שלי ושל א', שהו יחדיו בחדר במלון. היא שהתה עם בחורה נוספת בחדר בנות. בשל תקלה במערכת שידורי הטלוויזיה הבנים לא יכלו לצפות בתוכניות השונות. אז כפיצוי הם קיבלו מתנה - שידורי סרטים כחולים חינם לכל החופשה.

באחד הימים הצטרפה אליהם א' ויחדיו הם צפו בכמה סרטים. והנה עוד סרטון משודר לו בחדר כחלק מרעשי הרקע לצד רכילויות על מי מצצה למי במשלחת וכמה זה היה טוב או רע. בינתיים על המרקע הופיעה כוכבת פורנו חדשה שזכתה לכינוי 'ציפורה' והדגימה את כישוריה (ציצי עומד, ישבן סקסי, פה פעור לרווחה וחיוך מושלם). 

ואז אחד מהבנים זורק לחלל האויר את מה שחשבו האחרים אך היו נבוכים להגיד - "היא ממש דומה לנורמה!!". הבחור השני מתבונן גם הוא בכפילתי עת דוחפים לה שתי אצבעות ל*** והיא גונחת בגרמנית והוסיף "אתה צודק, היא ממש ממש דומה לה".

גאלפ. מביך.

אז שאלתי את א' 'מה זה לעזאזל אמור להביע'. היא אמרה לי להירגע, שהבחורה ממש כוסית ויש לנו את אפילו את אותו החיוך "זה היה מפחיד כמה שאתן דומות", היא אמרה. אחר כך דיברנו על זה שיהיה מביך לפגוש בחברינו המשותפים שכל מה שהם יראו כשהם מסתכלים עליי במקום אישה מהוגנת והגונה זה אותי גונחת 'יה-יה' ומדגימה גמישות מיטתית אקרובטית.

 

אז אחרי שהשווצתי לממתק על הקריירה המשנית שלי, התקשרתי לספר את זה לאבא שלי. בכל זאת, שיהיה גאה בבת שלו, בשביל מה הוא גידל אותי אם לא כדי שאסב לו נחת. "אבא, אם חברים היו אומרים לך שיש שחקנית פורנו כוסית על שממש דומה לאמא, זה היה מחמיא לך?". הוא ענה שכן. "אז תקשיב קטע, מסתבר שיש שחקנית פורנו שממש דומה לי בבריסל וחברים שלי ראו ואמרו שזה נראה כאילו השתתפתי בסרט כחול והייתי ממש מוצלחת".

שתיקה.

אבא לא אהב את הסיפור. יכול להיות שהפעם, אבל רק הפעם הגזמתי. העברתי נושא באלגנטיות והוא העביר לי את אמא באלגנטיות. לא היתה כבר ברירה וסיפרתי גם לה. היא קצת היתה יותר מבינה ואז השיחה נסובה לדיון מעמיק על ציצים - מה גברים מעדיפים, ציצי בינוני ועומד או ציצי גדול ונפול. אני טענתי שגדול ונפול. היא התווכחה. כנראה שהיא צדקה.

 

בכל מקרה, אני רוצה לצאת למסע חיפושים וירטואלי אחר הכפילה שלי. אגב, זו לא הפעם הראשונה שיש כוכבת פורנו שדומה, יש משחק סלולארי פורנו-לייט שנקרא 'קוטפת הבולבולים' שגם שם הגיבורה דומה לי. לכו תדעו, אולי איזה אקס נקמן או חבר חרמן הפיץ קלטת ביתית ברשת. פריס הילטון לא לבד. ואם יתהו אם זו אני מככבת שם, כמו שאומרים - לכי תוכיחי שאין לך אחות.

 


רישיון הנהיגה שלי אבד. כך גיליתי לפני כחודש. מאחר ואין לי רכב, לא מיהרתי לחדש אותו. אתמול קרה דבר מוזר. הרישיון נשלח אליי בדואר ממשרד ממשלתי "אגף המיסוי ומקרקעין בפתח תקווה", ללא פרטי השולח על המעטפה. אין לי לא מיסוי ולא מקרקעין בעיר האורות, להלן פתח תקווה. אבל הקטע היותר מוזר - על רישיון הנהיגה שלי מופיעה כתובתי הקודמת. כיצד ואיך מצא הרישיון את דרכו לכתובתי החדשה. ומדוע אין שם שולח שאוכל להודות לו?

נראה לי שיש פה עניין משטרתי המיועד למאלדר וסקאלי.

אם חוטפים אותי עב"מים בקרוב תזכרו שהכתובת היתה על הקיר (ועל הרישיון).

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 5/7/2007 12:13   בקטגוריות ימי סקס, חטאים  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נבו ס ב-8/7/2007 13:36
 




דפים:  
60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)