לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ממלכתו של מיקי מאוס


ילדות. מורכבת מכל כך הרבה רגעים. שברירי תמונות. זכרונות. צבעים. ריחות. קולות.
היום נזכרתי בדיסנילנד. העולם הקסום של מיקי מאוס וחבריו מוקף בהרבה פנטזיה, רכבות, בובות מכל המינים והסוגים. בילדותי ביקרתי שם מספר פעמים, בדיסנילנד ובדיסניוורלד. כשהייתי ממש קטנה, בכיתי למראה הבובות הגדולות שקפצו לי מתוך המסך והפכו לממשיות, בשר ודם. גופי התקרב, ואני מייללת. מיקי מאוס ניסה והורחקתי ממנו בצווחות. אבל הכי הפחיד אותי גופי. כשחזרנו לארץ, אמא לקחה אותי לפסיכולוג התפתחותי. איזה ילד לא חולם להצטלם עם כל הטוב הזה? הפסיכולוג הרגיע אותה שזה קורה רק לילדים חכמים במיוחד...
כשגדלתי המשכתי ליהנות בדיסנילנד. הבובות כבר הפכו פחות ופחות אטרקטיביות, אבל רכבות ההרים, מופעי התלת מימד, "זה עולם קטן" ורחוף בעולמות של אי.טי ופיטר פן, הפכו ל-הדבר. באפקוט סנטר בכלל נהניתי במיוחד מהנסיעה ברכב הדולוריאן של "בחזרה לעתיד" שזז בתאם לנראה על המסך בתל מימד ודימה רחיפה עם גיבורי הסרט האהוב עליי.
אבל דיסני זה בראש ובראשונה הסרטים. את כולם אני אוהבת החל מפנטזיה שבו לצלילי מוזיקה קלאסית אנו מקבלים סיפורים, חלקם אפלים ומפחידים. אבל בעיקר את הקלאסיקות - בת הים הקטנה, שתמיד חשתי הזדהות איתה עם כל הבדידות, מרד גיל הנעורים והאאוטסיידריות. אין ספק שאני אריאל ואבא שלי טריטון המאוכזב לעיתים רבות מדי.
סרט נוסף שהוא אחד האהובים עליי הוא אלאדין. כמו יסמין, חלמתי שאפגוש בנסיך ויחד נטייל בעולם. לא כל כך משנה לי אם זה שטיח קסמים או מטוס בואינג 747 , העיקר ששנינו נהיה מבסוטים ונראה עולם. רצוי בלי ג'אפר.
תמיד דמיינתי את האנשים מאחורי הקולות בשיר הקסום של אלאדין - A whole new world
כן, אמנם אני רוקרית במובנים רבים, אבל דווקא השיר הקטן והקיטשי הזה תמיד דיגדג לי. שיר קסום שלשמוע אותו מחזיר אותי למחוזות ילדותי, בדיוק כמו אז שבכיתי להוריי שנזדרז כי אני רוצה כבר לעלות למיתקן של דמבו הפיל המעופף.
אז אם תהיתם פעם מי זו באמת יסמין האמיתית עם קול הפעמונים ומי הוא אלאדין עם קול הנעורים השובב, הנה הם מאחורי הקלעים של הקלטת השיר:





בכל מקרה, אני חייבת לזוז. טריטון קורא לי לעזור לו לחלץ ספינה טרופה מהים...ויש לי כמה לובסטרים להתחבר איתם, כולל אחד עם ריש מתגלגלת במיוחד שקורא לי בעברית אררררררררריאל!
אז נתראה מתחת לים.


נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 24/6/2009 04:37   בקטגוריות פנטזיות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-30/6/2009 21:28
 



הים שלי



הטלוויזיה הכי מוצלחת בעולם


 

קלישאה - לפעמים תמונה שווה אלף מילים. אבל גם קלישאות נכונות לפעמים.

כך נראה היום שלי אתמול. אז צילמתי פריים אחד ממנו. ניסיתי לתפוס את החסקה בתמונה, אבל היא ברחה לי. הים היה צלול, בריזה נעימה שיחקה לי בשיער. בצאתי מהים, שאריות של מים התייבשו לי על הגוף, טעמן מלוח. בגד הים נשאר רטוב, וחלק מהחול נדבק אליי יוצר לי צורות מעניינות על הרגל.

"איזה ים מדהים" אחד אמר כשישבנו על החוף. "ים?", שאלתי. הם צחקו כשאמרתי שמרוב צרפתים לא רואים את הים. אבל הם באמת הסתירו לי.

אותו אחד סיפר שהוא שונא צרפתים, כי בתור ברמן הם משאירים לו את הטיפים הכי גרועים ומתקמצנים. הוא קורא להם "צרפו-קאים", שילוב של צרפתים-מרוקאים.

"הם אוהבים מנגו יותר מאת מגדל אייפל",הוא קבע ורטן: "אבל אז, כשמציעים להם לבחור בין מיץ מנגו בפחית, או שייק מנגו ב20 שקל,הם תמיד אומרים לי (יש לקרוא במבטא צרפתי) - 'תביא את זה שעולה עשרה שקלים'".

אחר כך, אחרי הרביצה בחוף גורדון ובדרך לאכול משהו, כולם העלו זכרונות מחופים קסומים אחרים...מתאילנד שלהם. לכל אחד, מסתבר, יש סיפור מצחיק על איך חייו ניצלו בתאילנד או איך הציל חיי אחרים. (דווקא הסיפור הכי מצחיק אירע לאחד מהם בכלל באמסטרדם עם עוגיית פטריות שנאכלה במסווה של עוגיית חשיש רגילה וגרמה לפאניקה).

בטיילת הסתכלנו על תפרחתם הגאה של שלושה עצי דקל צמודים. הגענו לבית קפה עם נוף לים ולדקלים ושם חילקו לנו שמיכות. "תדמייני את הערסל...שייק בננה...באקט" אני אוהבת שעושים לי דימיון מודרך.

אולי זה בגלל שעישנתי, ואולי כי ממש רציתי, אבל כשהסתכלתי לשמיים לכיוון העצים ולא ראיתי יותר צרפתים, לרגע, אבל ממש לרגע קטן, הרגשתי שאני בחו"ל.

רגעים קטנים של אושר...

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 14/4/2009 06:17   בקטגוריות ים, פנטזיות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-17/4/2009 10:29
 



Lets talk about sex baby


ספאנק בפלח הימני. דאבל ספאנק בפלח השמאלי. מסתבר שלקבל מכות בטוסיק יכול להיות נחמד...ידעתי ששיעורי האגרוף בעירום עם פאטאל השתלמו!! ולמה לעזאזל כשחטפתי מכות בתור ילדה זה לא היה כזה נעים???

 

בהחלט נורמה היתה היום אטרקציה בפסטיבל הסקס בנמל תל אביב. למעשה, חבל שלא ביקשתי כסף כי מסתבר שלראות בחורה בבגדי ויניל קושרת אותי למכשיר שנקרא "הגליוטינה" (בראש ובידיים) בהחלט הביא ערב רב של גברים חרמנים שגם תקתקו פלאשים כשהשוט הקטן והשחור החל להכות בישבני. "אחח". "אאוץ!!!'" מלמלתי וגם התעצבנתי כי היא הבטיחה שתרביץ לי חלש...אבל היא נהנתה מדי מהאקט הזה. כלבה.

הסתובבנו שם חבורה עליזה - נטע בחורה בגילי, ידיד שלי מהעבודה ושותף שלו. בשלב מסוים נפרדו הבנות מהבנים. המבטים הרעבים של הגברים החרמנים היו קצת מגעילים ואיתן גם ההצעות המגונות. אבל בסך הכל די הניחו לנו לנפשינו למרות שהיינו מיעוט יחסי של בנות בקהל (כלומר בחורות שאינן עובדות במקום).

 

במקום היו דוכנים רבים, של צעצועי סקס, הלבשה תחתונה, מסז'ים ארוטיים ומופעי סאדו מזו וחשפנות.

את עיקר תשומת הלב משכו לא השפנפנות של פלייבוי, אלא מופעי חשפנות של מועדון הבורסה. כל חמש דקות בלופ עלתה בחורה אחרת. והנה הקריין קורא לנו להגיע לבמה קטנה יחסית עם עמוד לא ממש יציב מעליה. "הממ... הנה תביעה משפטית פוטנציאלית", מלמל העורך דין התורן. דביל.

לבמה עלתה יסמין שהוצגה בתור 'החשפנית של ישראל'. כנראה שיש בזה מן הכבוד כי היא זכתה להרבה מחיאות כפיים ויחס שלא משתמע לשתי פנים - היא עשתה את זה. מסתבר שחשפניות לא ממהרות כי הן "רקדניות ארוטיות" ולא זונות שרוקדות בשביל כסף. אז היא התפשטה כל כך לאט שבשלב מסוים כבר אפילו הבנות הסטרייטיות המעטות בקהל רצו שהיא תתפשט כבר...בשלב מסוים זה נראה כמו קטע מחול מודרני של להקת המחול הקיבוצית עם בגדי אלמנה שחורה ולא מופע חשפנות.

אז יסמין היתה שרירית לאללה ומסתבר שאם את רוצה להחליק על עמוד ולטפס על עמוד ומדי פעם לעשות שפגט באוויר את חייבת זרועות מברזל. זו היתה גם הפעם הראשונה שראיתי ציצי מסיליקון מקרוב. דאבל די אם אתם חייבים לדעת. ות'אמת? הופתעתי לגלות שזה דוקא נראה טוב אפילו שזה שתלים. אחרי שיסמין הבלונדה הקצוצה ירדה מהבמה, עלתה מישהי לבושה כמו מלאך. אתם זוכרים את המלאך הפצוע מהקליפ של R.E.M לוסינג מיי רליג'ן? היא לא היתה שונה בהרבה חוץ מזה שהיא היתה כוסית, אבל עם חזה פיצפון...זה לא אוקסימורון חשפנית שטוחה?  בכל אופן, למעלה היו גם חדרי זיונים למי שחשפנית ספציפית עושה לו את זה. זה כבר בעיני גועל נפש. להזדיין בתא קטן כשאתה שומע את כל האנשים מסביב עם איזה נושאת מחלות מהבורסה. בלעעע!!!


יש לי כנפיים במקום ציצי

מי שמביט בי מא(ה)חור לא יודע מי אני..

 

 

כל המופע הזה עשה לי חשק ללמוד ריקוד ארוטי על עמוד. שמעתי שבאמת מלמדים את זה וזה נראה לי מדליק לאללה. יש לי תחושה שאני והעמוד נהיה חברים טובים..יותר כיף מספינינג זה בטוח.

המשכנו לטייל...בשלב מסוים פה אליי במאי של סרטים כחולים ישראלים. קיבלתי הצעת עבודה וסרט ישראלי כחול חינם כדי ש"אתרשם" שנקרא 'שוקו-וניל'. "מה הטעם של הקהל הישראלי?" שאלתי אותו. והוא ענה "הישראלים אוהבים שחומות וחטובות. תתפלאי הם לא אוהבים כבר את הרוסיות או השבדיות. הם מחפשים את המוכר, את החם". וואלה. מעניין. לי דוקא נשמע מגוחך להתגרות מגניחות בעברית, ואולי לגלות שזו מישהי שלמדה איתך בשיכבה אבל נו מילא.

בדוכן אחר הציעו לי לקנות ויברטור קטן דמוי ליפסטיק לארנק. אחר כך השפיץ עליי מישהו נוזל סיכה מתוק ומתחמם בטעם וניל. די טעים. הייתי קונה את זה אם לא הייתי חוסכת כסף לטיול לחו"ל. לגברים הציעו מכשיר חדש דמוי ואגינה לשימוש עצמי. ממש ואגינה קומפקטית. זה אחד הדברים הדוחים שראיתי זה פשוט כוס מפלסטיק, עם השפתיים והכל, אין דרך ליפות את זה. הכוס הספציפי שהראו לנו הובטח לנו שלא נעשה בו שימוש למעט אצבעות, אבל אלוהים, זה היה מלוכלך מרוב הדגמות ונראה חולה. "חייבים נוזל סיכה" מלמל הדוגמן של המוצר בזמן שידיד שלי דחף לזה שתי אצבעות. "יש את זה גם דמוי ישבן" הוא ניסה לשכנע אותנו. נקסט.

בקיצור, אם לסכם את החוויה - מזל שנכנסתי חינם. הייתי מתבאסת לשלם על זה. בסך הכל זה נחמד שיש רכוז של חנויות ומוצרים במקום אחד, מזכיר קצת את שוק המעצבים. עוד למדתי שאנשים אוהבים להרביץ לי בטוסיק. כמעט בכל דוכן זכיתי לספנאק קטן.

אז בברכת ספאנק וגמרנו אני מאחלת לכולם לילה טוב וסקסי...

 


Baby

רק לפני חצי שנה רקדתי בחתונה שלה עם פאטאל ועכשיו ש' בישרה לי שהיא בהיריון. "לא הבנתי למה יש לי בחילות בבוקר" היא אמרה. כן, זה לא היה מתוכנן. מסתבר שאמצעי המניעה הכי בטוח הוא א-מיניות. פשוט לא להזדיין. ובמקרה כזה - פאק איט.

אז אני אטוס לחו"ל וכשאחזור כבר תהיה לה בטן קטנה. אני אצמיד את הראש ואשמע 'בום' 'בום'... יעברו כמה חודשים ואני אהיה דודה נורמה.

קטע נחמד שהיא סיפרה - עוד לפני שהיא גילתה שהמקלון חיובי, היא הפסיקה לעשן. באופן אינסטינקטיבי הגוף שלה, מעשנת כבדה בדרך כלל, התחיל להרחיק אותה ממעשנים. הטבע האנושי. מדהים.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 7/2/2008 23:22   בקטגוריות ימי סקס, סקס, עיר החטאים, פנטזיות  
126 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דאפמן ב-12/2/2008 14:42
 




דפים:  
60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)