לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גברת ברדשאו


היא היתה ילדה של הגלים. שיער בהיר. שדופה. המון נמשים.

הכרנו בעבודה ומיד התחברנו. אני הייתי בחורה תמימה אחרי צבא והיא הייתה עבורי האחות הגדולה שמעולם לא הייתה לי. הערצתי אותה. היא הכירה לי את תל-אביב בכל המובנים. עד שהכרתי אותה חשבתי שבזל זה רק בחו"ל. כשישבתי שם לראשונה איתה בבית קפה, השתוממתי וחשבתי שבזל באמת נראה כמו מקום אחר. והיא שנולדה בתל-אביב צחקה.

היא היתה קארי ברדשו. דפקה הופעות מושקעות לעבודה בבגדי מעצבים. התאפרה, הסתרקה, צבעה שיערה בזהוב והגיעה קורנת. היא גררה אותי לכתומנטה לקנות חגורה שיקית או שימלה שמעולם לא לבשתי במאות שקלים. היא הכירה לי את קאלה, גם חנות מעצבים. היא הרביצה בי תורה בכל הקשור לאופנה ושיער. היו לה מנויים למגזיני האופנה הנחשבים בעולם ושעות היא דיברה על זה. כן, היא סוג של לימדה אותי מה זו פאקצה תל-אביבית.

היא היתה אוספת אותי באוטו הקטן שלה ואחר כך שעות היינו יושבות בדירה המעוצבת שלה. באותה עת היא סילקה את השותף וגרה לבד. בכיף שלנו שותות תה עם ג'ינג'ר ומדברות על בחורים. "אני אעשה לנו אווירה", היא היתה אומרת ומדליקה קטורת ונרות ברחבי הבית. בהחלט היה נעים אצלה. היא היתה בעיקר מדברת על ילדי הגלים, "הגולשים" אותם כה אהבה ושפגעו בה לרוב כי את הים אהבו יותר ממנה. ואחר כך בחורות אחרות אהבו יותר ממנה. כך יצא שגם שעות בילינו איתם בים, מול הגלים. היא צילמה ותיעדה אותם בהערצה.

סקס. זה היה נושא אחר שבו היא כיכבה. בתקופה שסרטי הפורנו היו משודרים חינם, זה מה שהיה דלוק אצלה בטלוויזיה כל העת. יושבת עם ג'וינט, מביטה במסך וצוחקת מהתחת של ההיא והבולבול של ההוא. שואפת ונושפת עם חיוך גדול, למרות שאסור לה בכלל לעשן (אפילפסיה). היא מתארת לי מציצות וסצינות סקס על המיטה שלה. נראה לי בדיעבד שהיא היתה יותר טובה בלדבר על זה מאשר לעשות את זה, אבל אולי אני טועה. בכל מקרה זו היתה אחלה שטיפת מוח לילדה בת 20.

 

Fashion Baby

 

אחר כך היא הכירה לי סושיות. בתי קפה מיתולוגיים. ואת ה-מועדונים הנחשבים בתל אביב, אלה שנכנסים אליהם מדלת מסתובבת שנראית מבחוץ כמו קיוסק/מרפאה/תשלימו לבד. וצילמה סרטים דוקומנטרים. וגררה אותי למסיבות ברנז'איות בבתים ישנים ביפו בהן הסמים מושתלים באוכל, שתייה והמוזיקה מורכבת מבומים מונוטוניים. היה כיף.

 

ואז הגיע הריב.

פרידה מאקס שלי הובילה להצעה נדיבה לבוא לגור אצלה עד שאמצא דירה. בהתחלה היא הציעה שאשלם רק חשבונות, כי יש לה חדר ריק ופנוי חסר שימוש. שמחתי. עברתי. פתאום היא דרשה תשלום עבור שכר דירה בהפתעה, כי "זו דירה של ההורים" והם דרשו ממנה. שילמתי. אבל אז היא החליטה שהשקל עלה והיא רוצה עוד כסף. קטנוני. שילמתי. ופתאום יש גם מנקה בדירה. שילמתי. ופתאום אין מים חמים והיא מעדיפה שלא נדליק דוד, אחרי שהיא נכנסה להתקלח. החרשתי. הייתי בתקופה קשה, אבל היא לא דיברה איתי פתאום על כלום. היא התכנסה בעולמה. ישנה על הספה מובטלת בחוסר מעש בצורה הכי לא 'פאשיין' שיש.

שרדתי שם חודש אחד בלבד עד שזה נגמר בפיצוץ.

לא עוד שיחות על בחורים, גולשים, אופנה וסרטים. לא עוד לבוא לנחם את ליבה השבור בגלל עוד בחור שראה כי טוב וראה מיד כי רע והתחתן מיד אחריה עם נבורישית, כי גברת ברדשאו לא היתה האחת. לא עוד בתי קפה אופנתיים עם סלט ג'אלה. כן יש דבר כזה. לא עוד סרטים דוקומנטרים ואחרים בהם עסקה לפרנסתה.

ניתקתי קשר. היא ניסתה להתנצל "החברות שלנו חשובה לי יותר מכסף", אמרה. אבל הייתי במקום אחר. פגועה.

פה ושם עוד נתקלנו אחת בשנייה בטעות במסיבות בתל-אביב. אבל הקסם של החברות לא חזר.

 

היום התבוננתי בה בפייסבוק. היא עדיין רווקה. עדיין יפה. נראית בוגרת יותר. פניה חרושות קמטים בגיל 35. היא עדיין משדרת תום ושימחת חיים. ממש לא משדרת סקס. באחת התמונות בהן היא מצולמת ליד התינוק של אחותה הקטנה, זה עשה לי קצת עצוב בשבילה על הלב.

אני אוהבת אותך גברת ברדשאו. מקווה שתסלחי לי ונוכל לחזור לדבר על מגפוני פראדה ירוקים עם עלעלי זהב. אשמח לשבת איתך לאכול סושי, להתבונן בווג האחרון ולקבל השראה לתלבושת מנקרת עיניים. אני מתגעגת לשיחות על אומנות וגוונים בשיער.

מקווה שתעני לי על ההודעה ששלחתי לך...

 


עריכה:

אה, ואתמול בלילה האקס המיתולוגי התחתן. אמא שלו עוד הספיקה להתקשר לשאול מה נשמע. כמובן שלא הוזמנו...איזה הזוי

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 9/10/2009 12:36   בקטגוריות נשים קטנות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Grim Reaper ב-23/10/2009 18:47
 



עוד מסיבת רווקות לאוסף....


הכל אותו שטנץ. שוב מסיבת רווקות. שוב להכין פשטידה. הפעם תירס. זו חברה טובה עוד מגן טרום חובה וחובה (גן יהודית), אז גם אפיתי עוגה. לבחור מתנה (שוב) בייבידול שחור עם חוטיני תואם. ושוב סקסולוגית ומשחקי חברה. ושוב אני זוכה בשמן לקיק בטעם וניל, בנוזל סיכה על בסיס מים, בסוכריות קופצות וגם בויברטור, מאיכות לא משהו, בלי בטריה. סקסולוגית קמצנית.

וגם הפעם אנחנו מענטזות. וגם הפעם אני רוקדת עם אזיקים ועושה סטרפטיז על ברכי הכלה עם מדי שוטרת. פתאום מצאנו את עצמנו מדביקות מדבקות על הציצי אחת של השנייה, בהוראת הסקסולוגית. והנה-בציצי שמאל כתוב לי - "נהנית מ...." ובציץ הימני כתוב "אנאלי".
ואז כל אחת מהנוכחות נשאלת בנוגע למה שכתוב על הציצי של חברותיה. כל אחת צריכה להרים את היד ולהגיד למשל, האם היא נהנית מאנאלי או לא. עד כמה שזכור לי, אני לא.

מתישהו, חולקנו לשתי קבוצות - המאוננות (הקבוצה שלי) ומולינו היו, נדמה לי המוצצות. אבל אל תתפסו אותי במילה. היו משחקים חמודים. אני ועוד בחורה, קיבלנו חבילת כרטיסיות. בארבע דקות היינו צריכות בפנטומימה להציג מה שבכרטיסיה והבנות היו צריכות לנחש. כך קרה שהצגנו "לסביות", "מציצה", "קמה סוטרא", "דגדגן", "נשיקה צרפתית", "אנאלי", "נקודת הג'י", "אורגזמה בשרשרת" ועוד.

היה קטע שהמיועד התקשר ממסיבת הרווקים שלו. הכלה שמעה אותו שואל בפליאה - "מה?? גדי עלה על הבמה?", ואמרה לנו "נראה לי שהוא בבר קריוקי". כולנו צחקנו והבהרנו לה שבמה יש בבורסה ושתשכח מקריוקי, כי אלא אם כן היא ארגנה את הערב כמו איזה מקרה של איזה פאטתית אחת שאני מכירה שעשתה את זה, אין מצב שהוא לא נמצא במקום שמתחיל עם 'פוסי' או 'גוגו' ונגמר עם 'דולז'.

התשלום בסוף על הכיף היה לא זול.
כמובן, כשמדובר בכל אירוע שקשור למילה 'חתונה' המחיר מקפצץ לו בחזקות. והרבה חברות של הכלה הבריזו, כי היא גרה בחו"ל כמה שנים. כך ש1,200 שקלים התחלקו בין 7 בנות בלבד. אבל זה לא הציק לי, כמו שהתבאסתי שמרבית הנוכחות היו בנות דודות שלה, שלא ממש בראש פתוח איתנו...
"את נראית לי הכי שובבה", פנתה אליי הסקסולוגית. אני? פתחתי עיניים גדולות דמיוניות ותהיתי ביני לבין עצמי אם כך הדבר.



בולבול משוקולד

כמה קלוריות יש בדבר הזה?

בין לבין התפתחו שיחות נשים מצ'עממות ברקע בזמן האוכל ותוך כדי נישנושים.
אנחנו דיברנו עליה שמברמנת בחלונות הגבוהים ועליי שיוצאת לכל מיני פאבים ושותה המון וויסקי נקי. חוץ ממני וממנה, כולן שם נשואות. אחת עם בטן משונה של חודש שישי (העובר קטן ושוקל 60 גרם פחות ממה שהוא צריך והשאר אחרי לידות. השיחות נסבו סביב נושא שתמיד מלחיץ אותי נורא - ילדים. אמאל'ה!!
קרן סיפרה איך בסופרמרקט בתור לקופה המהירה של עשרה מוצרים, הבן שלה צעק לה "אמא, למה אנחנו הולכים לקופה עם הקופאית הכי שמנה??? תראי זו רזה, וזו רזה וזו רזה ורק שלנו הכי שמנה מכל הקופאיות!".
קרן היתה בשוק. "ראיתי שהיא נעלבה", אמרה.
אחת אחרת סיפרה איך בים היא קנתה לבן שלה ארטיק, שהיה לו לא טעים. הבן בתושייה אמר למוכר בקיוסק "תחליף לי לארטיק אחר,זה כמעט חדש, כמעט לא אכלתי". היא מפודחת התנצלה בפני המוכר ואמרה לו - נקנה חדש, אבל הקטנצ'יק התעקש "לא, מה פתאום שתקני, נחזיר לא נגעתי בזה כמעט לא צריך לשלם".
וככה התווכח איתה ממושכות עד שהאדימה ו"לא חזרתי חודש לבריכה מאז", אמרה.
והם המשיכו לדבר על מה שילדים קולטים בלי שנשים לב. ומה גודל העובר האידיאלי. ושהם מתחילים לשמוע מאמצע חודש שלישי, אז "בלי קללות", ובלה בלה בלה. ואני אולי בת 28, אבל זה נראה לי כל כך רחוק ממני!
ובמקום להצית פעמוני שעון ביולוגי, בעצם זה רוקן לי את הבטריות שכבר היו.

טוב לי עם השחלות המרוקנות מילדים שלי. טוב לי עם הביציות השלמות והלא מתפצלות לתא ועוד תא ועוד תא ועוד אחד. בלי בעיטות בבטן וכאבי גב. כיף לי עם הלבד במיטה. כיף לי עם חיי הרווקות. כיף לי עם המסיבות. כיף לי מהחופש.
וכיף לי הכי בעולם להיות זו שחושבים עליה שהיא ה"שובבה" במסיבת רווקות של חברה מהגן.

קריירה

תמיד חלמתי לעשות טלוויזיה. יש מצב שזה קורם עור וגידים. אני בסוג של משא ומתן מתקדם עם ערוץ מוכר מאד. וכמו שאמרתי השבוע לידיד שלי - אם עד היום טענתי שאני סלב סוג ז', יש מצב שאתקדם לסלב סוג ו'.


נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 16/8/2009 22:29   בקטגוריות מסיבת רווקות, נשים קטנות, סקס  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי ב-15/9/2009 22:25
 



אישהל'ה קטנה שנקראת אני


הפוסט הבא סקסיסטי משהו, יש שיאמרו. אחרים יגידו - הנה סוף סוף מישהי שמדברת תכל'ס. תכל'ס זה סוג של ריוויו על החיים שלי, ככה שאם זה יצא שוביניסטי, כנראה שנולדתי למישהי ששמה הוא לא עירית לינור.

(ירמיהו לא, כא): "כִּי בָרָא ה´ חֲדָשָׁה בָּאָרֶץ נְקֵבָה תְּסוֹבֵב גָּבֶר"
להיות אישה זה לקנות בושם. להשפריץ ממנו בכמויות וללכת ברחוב כשאנשים מסובבים אחרייך את הראש. אני אוהבת להתיז בושם במחשוף, מאחורי האוזניים, על פרק היד ועל השיער. טוב נו, גם שם למטה לפעמים ב'מקום האסור' בשביל התחושה הזנותית וכי ככה הן עושות ביותר מדי סרטים.
תמיד ללכת על נעלי עקב, אולי מגפיים, לפעמים סנדלים גבוהות ולהביט קדימה. כי מה שבצד לא מעניין, "אני כוסית ואני מביטה ישר", משדרת לעולם. טוב, רק לפעמים, אם הוא גבוה ושרירי אז צריך להביט לו בעיניים ולא לשחרר את המבט.

שימלה יותר מחמיאה ממכנסים. גם חצאית. כל מה שחושף רגליים. תכונה נשית היא כמו היום, לאמץ לחיקי שימלה כחולה שעולה 500 שקל ולשכנע את עצמי שהמחיר מוצדק, כי יש לה עוד שכבה מלמטה לבנה (מעין שמלה לבנה בפני עצמה) וחגורה חומה דקה. והיא גם עושה טוסיק חמוד אש.
כשאת אישה את אנוסה להקשיב לחברות שלך מתחבטות באותן דילמות בהן את התחבטת. לפעים זה מעניין, אך לעיתים ממש לא. את חייבת להנהן, לחפור עמוק, להניד ראש בצער ולסנן את המילים "אידיוט", "מפגר", "רע" ו-"הוא לא שווה אותך" כמו מנטרה של רפיק בסדנת מין טנטרי בנגב. במקרה של לסביות תשנני "אידיוטית", "טיפשה", "רעה" ו-"היא לא שווה אותך".

"כל כבודה בת מלך פנימה" (תהלים מה, יד)
בים תמיד תתמרחי בשמן תינוקות ללוק כוכבת הפורנו המתחילה ובשביל לקבל את גוון הגזר אותו מיחצנים תדיר בעיתוני הנשים (ואולי גם סרטן, אבל זה פרט שולי לעומת הגלאם). יש להקפיד למשוח לק אדום לפני בואך לים, או למקום ציבורי בכלל, ולהצטייד במשקפי שמש בכדי שהחתיך ממול לא יקלוט שאת בוחנת אותו. אה, ובגד ים עם מחשוף נדיב, רצוי קשירה, רצוי לא שלם (אלא אם שמנת ממש).


הוא עשני כרצונו, מסתבר

אם עשני כרצונו, מדוע יצאתי כזו מבולבלת?


להיות אישה זה ליהנות ממצבים חסרי אונים. ג'וק במטבח, את לבד בבית, תוך כמה דקות הידיד התורן/חבר מגיע, כמו אביר על סוס לבן. שערו מתבדר ברוח, חמוש בקיי 500, גופיית ברוס וויליס ומבט נחוש, הוא מחנה את האופנוע ועולה למשימת החיסול. אחר-כך הוא יהנה ממשהו שוקלודי שהכנתי - טראפלס או עוגת שוקולד. זה נראה פשוט כל כך טוב בכרזות משנות החמישים, שהייתי חייבת לאמץ את התחביב. להיות אישה זה גם לדעת שיש שירות חדש בתל אביב של אופנועים מחסלי ג'וקים לעת מצוא.


מה מצלמים אותי אופה? אוהו...איזה קטע

אוהו..מצלמים אותי. איזה הפתעעעה!


שמואל א', פרק כ"ז "אישה טובה שכל"
לפעמים הבאסה בלהיות אישה זה ההורמונים. לבכות סתם ככה מסיפור מרגש בעיתון. לבכות סתם ככה כי פספסת את האוטובוס ואת תקועה בתחנה בחום. לבכות כי את מבינה שהתאהבת ואת לא יודעת אם זה שמח או מבאס. לבכות סתם ככה כי בא לי. ואם אני לא מסתובבת עם עיניים נפוחות, יש ימים שההורמונים הוכים אותי לבלאק ממבה קטלנית, "קיל ביל, סטייל. ואז, אבוי לזכר שנמצא בסביבה.
מצד שני ההורומנים, גורמים הלתענג על הקדשת שיר אהבה, על מילות אהבה. אין ספק שמדובר בברכה ובקללה בצידה. וזה עוד מבלי להכנס לימי המחזור הראויים להיקרא "ימי המחבוש".

יחסי אהבה-שינאה עם עצמך. ועם שאר העולם.
גם בר רפאלי קמה בבוקר ומתבאסת מול המראה. למה? ככה. זה הטבע, זה המנגנון. גם אם את רזה ועלית קילו, את מרגישה שמנה. גם אם את מהממת ויצא לך חצקון נסתר, את רואה רק אותו כל היום. וזה גם מה שהופך אותנו ליותר חינניות בעיני. למה השיער לא מסתדר? למה אלוהים ברא פריחות שנוטלות את הגריז הזה שנקרא נטורל פורמולה כדי לשוות לשיער הערווה שצמח על ראשן, מראה סמי-נורמלי? מיהו בוב הבנאי שהמציא את בניית הציפורניים? ומי הנאצי שחשקה נפשו במריטת שערות, ועוד שכלל זאת למכונה אימתנית?? ומה הקשר פירסינג בדגדגן? ומה לקרום בתולין, לקרום המחבר בין אצבעות ולקרום של השוקו, למה לכולם קוראים קרום לעזאזל?

להיות אישה זה לא לכתוב אך ורק על חיי המין שלך בישראבלוג, מו הבלוגרים הזכריים. אלא, להתמקד ברגשות. להיות נקבית. לנתח ת עצמך לדעת, ולכתוב פוסט רווי דילמות על מה זה להיות אישה.
ועכשיו אני בדרך לאמבטיית קצף לילית מפנקת, עם שמנים, מלחי פילינג בריח פאצ'ולי, נרות ומוזיקה. אני אישה, מותר לי.
נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 30/7/2009 00:35   בקטגוריות אינטרוספקציה, מחשבות, תהיות וזיוני שכל, נשים קטנות, פקאצה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסר מעש ב-2/8/2009 23:49
 




דפים:  
60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)