לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לראשונה בחיי שמעתי - 'את מפוטרת'


היום פיטרו אותי מהעבודה. זה מבאס. מעולם לא פיטרו אותי משום מקום. להפך. בדרך כלל היו מציינים אותי לשבח ומצ'פרים אותי. אבל היום בבוקר משהו לא הסתדר לי עם השמיכה כשקמתי. היא היתה לא נוחה ומפנקת כמו בדרך כלל ומשחת השיניים היתה מגעילה עם גושים שנתקעו בפתח שלה ונגעלתי לנקות אותם. אולי אז הייתי צריכה לקלוט רמזים מהקוסמוס. קמתי מוקדם יחסית, התכוננתי לצילומים לאיזה עניין בעבודה. הכנתי קפה עם שני סוכר כדי להתעורר. התמתחתי, פיהקתי, התבוננתי בעצמי במראה, הפרחתי באוויר לעצמי נשיקה ואז טלפון. "תגיעי לעבודה", מלמל הבוס החדש. "או קיי, אני גם ככה מגיעה באחת לצילומים, רוצה להיפגש אחרי זה?", שאלתי. "הצילומים מבוטלים", הוא בישר "זו שיחה אישית, יש לך שימוע".
המילים אלה מכות לך בראש כמו הבחורה הזאתי בMTV ששרה על הג'נגל דראמז שלה...קבום קבום קבום פם פם פם בווום!!

האמת היא, שלא עד כדי כך הופתעתי. לאחרונה, פיטרו גל של עובדים ותיקים כמוני בניסיון לחדש את השורות ובזול. מעבר לכך, לפני שבועיים עזב הבוס הקודם שהספיק להסתכסך איתי. היה לנו ויכוח מקצועי שגלש מצידו לויכוח אישי פרסונלי. ואני החלטתי שעד כאן, לא אכפת לי יותר תפטר אותי, לא תפטר אותי, אני לא נשארת חייבת. ועניתי לו. עקצתי אותו כמו שאני יודעת כשאני רוצה. ולעזאזל עם הכל, זה הרגיש טו-אווב! בתמורה הוא הבטיח נקמה והנה היא התבשלה לאט, התפרסה על פני שבועיים והיום היא הוגשה לשולחני כדי שאקיא כמו בלוגרית פרו-אנה את זה בחזרה לצלחת.

(רגע של נחת ומיד משיכים)
לבוס האידיוט, בעצם לשניהם - זה שעזב והאפס הנוכחי שבצע את גזר הדין בהשאלה, אני רוצה להקדיש את השיר הבא בברכת Fuck you



כעיקרון יש לי שבועיים עד לחלטה הסופית בענייני. השימוע, כנראה הוא חלק פורמאלי...מחר יש לי כבר ריאיון עבודה חדש חמסה, חסה, שום בצל.
החלק המבאס היה ההורים שלי. במקום תמיכה ועידוד קיבלתי סטירות בסגנון "הבאת את זה עצמך" משניהם, כל אחד בתורו. כמה חסרי רגישות הם יכולים להיות? גם אם המקום היה מאוס, כן השתדלתי וכן עשיתי את עבודתי, לא עם אותו רעב לפני שש שנים, אבל בהחלט עם כוונה. "עשית הכל כדי שיפטרו אותך", אמר אבא. "לא עשית מספיק כדי למצוא מקום אחר", נזפה האמא. אבל כן חיפשתי וניסיתי ומה לעשות שכרגע, לא מצאתי. ואולי הבעיטה הזו בישבן (החמוד) שלי תעורר אותי למצוא משהו חדש?



בית הקיט ושלושה תיקנים

הסופש האחרון, שכעת ייזכר לעד כסוף שבוע האחרון לפני פיטוריי, היה מעולה. כפר הדרדסים הוא לא רק סידרה מצוירת עם גרגמל וחתחתול. זה מקום אמיתי, השוכן לא תאמינו בישראל, קוראים לו 'כפר הים', והוא על חופה של מכמורת ממש צמוד לים. במקור זה היה כפר נופש, שמשפחות היפים אורגניות ואקולוגיות השתכנו בו קבע וגרים שם בבתים עם חצרות משותפות, ילדים רצים ערומים (משותפים?), שיער בבצ'חי לבחורות, גלשנים תלויים, רשתות עם חורים ודלתות שלעולם לא נעולות.

אז אני וחברה שחגגה יומולדת, באנו לסוף שבוע של ים ומסיבות במקום אחותה שגרה שם וירדה עם משפחתה לאילת. "לא שכחת מפתח?", שאלתי באוטו עת הנופים השתנו מסביבה אורבנית לדיונות. "איזה מפתח", גיכחה "הם כבר בחופש שלושה ימים ולעולם לא סוגרים את הדלת". כעבור אומגה זמן הגענו לאיזור. מורעבות קפצנו בקטנה להמבורגר ו...ים. נשארנו על החוף עד אחרי השקיעה שם פגשנו את ידיד שלי 'בלונדי' שלומד ביולוגיה ימית על החוף. חזרנו איתו הביתה. ארוחת ערב ו...הוא חזר ללמוד. התקלחתי אחרי הים ולקראת חיי הלילה...אחר כך היא נכנסת למקלחת. בעודי מתארגנת, מתבשמת, מתקשטת ומפדרת את אפי, אני מבחינה בכיור המטבח בפוביה הכי גדולה שלי. רמז: היא חומה, מגעילה, יכולה לעוף ויש לה רגליים שעירות ומחושים שתמיד זוממים משהו. כן מדובר במקק. אני צורחת, צרחות שהיו מעבירות אותי אודישנים ל'אני יודע מה עשית בקיץ אחרון (במכמורת) 3. החברה מתקלחת, צוחקת עליי ומבהירה שאין ריסוס נגד ג'וקים כי זה 'בית אורגני'. לעזאזל עם כל האורגניות הזו, מ הם חוושבים לעצמם כל הכפילי מוש בן ארי האלה עם הראסטות? מצידי לחיות בגז עצבים פלוס לוחמה כימית, העיקר שלא יהיו מקקים בסביבה שלי. עוד לא הספקתי לכלות את גרוני בבעתה והנה ג'וק נוסף הפעם קרוב יותר אליי על הדלפק. צרחה "מאמי, יש פה עוד ג'ווקקקקקקקקקקק. שנננני ג'וקקקקקקקים!!! אהההההההה". והיא בקול חלוש ורגוע עונה -"אני עם הקונדישינר, תכף יוצאת" ואז היא צווחת ומתפקעת מצחוק "איך האקס שלך גר איתך 6 שנים ככה?". ככה זה שאת משחקת בברביות בגן וחברה הכי טובה שלך מעדיפה כדורגל עם הבנים. מיואשת ובאקט לא ברור אני תופסת מטאטא, למרות שברור לי ולמטאטא ולג'וק, שבחיים לא יהיה לי אומץ להוריד אותו על אחד מהם. אני בתחתונים וחולצה פתוחה שממנה מבצבצת חזייה ורודה יודעת שאני נראית מגוחך ומודה על כך שאיש לא צופה בזה. סוף סוף היא יוצאת מהמקלחת. ניסיונותי לשדל אותה לרצח לא עוזרים. היא לוכדת את הג'וק (גיבורה) ומשחררת אותו בטבע, כי היא לא מסוגלת להרוג. את השני לא מצאנו. השלישי...תכף נגיע לשלישי והטראומטי ביותר מבינהם.

בכל אופן, לקול צווחותיי מאימת הג'וקים הגיע סטלן מהדירה הסמוכה. הוא חזה בי עם מקל המטאטא , בתחתונים, רועדת מפחד ומהמבט על פניו זה מאד שיעשע אותו. הוא חיפש וחיפש, ממש רצה להוכיח את גבריותו כמושיע שלנו, אבל האבידה לא נמצאה. שזה הכי גרוע, כי זה כמו למצוא חצי תולעת בתפוח. כנחמה הוא השאיר לי כילה לישון איתה. חמוד.

כדי למשיך ולשמור על דופק גבוה בלילה, היינו במסיבת חוף מטורפת עם 500 איש לאור ירח כמעט מלא. כדי לספר עליה יש להקדיש פוסט שלם, אבל כרגע אני אתענג על הזכרונות עם עצמי. כשחזרנו לכפר הדרדסים לבקתה, אזרתי אומץ לראשונה מאז תקרית הג'וקים לסגור את דלת השירותים מאחורי לפיפי. זה הזמן לרטון ולקבוע שצריך לסקול באבנים את מרפי והחוקים שלו. כי כעבור 30 שניות נחשו מה צץ לו על כיור השירותים וזכה לכינוי הג'וק הכי פאקינג ענק שראיתי בחיי? כן, זה מה שהסתתר מאחורי וילון ג'וקון מס.3

למחרת, שיכורות, מסטולות, ושזופות קמנו לקנות ג'חנון. ואז -ים. וחוף. ושוב ים. ושוב חוף. פגשנו איש חמוד, מכר בשם א' שגר שם וישבנו איתם בקומונת סטלנים על החוף. עשיתי קצת הולה-הופ עם החישוק והרגשתי בסבנטיז. הוא שידל אותנו לחזור לבקר שם בהקדם עם אוהלים ובהחלט יש מצב.
לקראת שקיעה שוב מטיילות על החוף. שקעתי בהרהורים קיומיים ומוללתי את החול באצבעות כף רגלי. בראש התנגנן לו דניאל סלומון (סלאש) התנ"ך "...ולעפר לעולם תשוב...." הרגשתי בפעם המיליון את אירעיות החיים והבנתי שאני ילדה-נערה-אישה של חופש. של הטבע. לא של אף אחד. רק אני והטבע. לבד. וטוב ככה. מושלם.
ובנימה זו, מקווה שהטבע ימצא לי בתמורה עבודה חדשה.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 26/7/2010 00:12   בקטגוריות ים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-27/7/2010 13:27
 



זה רק אני והגלשן שלי


תמונה ראשונה : נשיקה

 

קדמה לזה שאלה שאני אף פעם לא מבינה כשגברים שואלים אותה "אפשר לנשק אותך?". ברור שהסכמתי.

אני ומי שנכנה "גולש הרוח" הולכים יד ביד בשוק הפשפשים ביפו. על הרצפה הרבה חפצים-סירים, מחבתות, צעצועים משומשים ובגדים. "זה יהיה לך יפה" הוא קובע וקונה לי צמיד. "זה יהיה לך יפה , מתאים לעיניים שלך "אני אומרת ומצביעה על מגף שפיץ, עקב סיכה בצבע כחול עם קשירה שנראה מזעזע".

 

תמונה שנייה: הספר הזקן

כבר שנים הם יושבים שם, איש איש בצמוד לדוכנו שלו בשוק. על כסא מעץ בפתח החנות מציעים את מרכולתם לעוברים והשבים. אחד תפס את תשומת לבי במיוחד- איש מבוגר בסביבות גיל ה70, יושב על שרפרף  בפתח חנות קטנה במיוחד. אורכה אולי מטר וחצי ורוחבה מטר. בתוך החנות ניצב בגאון כסא מרהיב,ישן, עתיק מברזל מעט חלוד. ממול הכסא ישנה שידה צהבהבה דהויה. לגופו של האיש הוא לובש חלוק לבן של רופאים, כשבקצהו פס כחול. על ידו שעון נחושת מהדור הישן, כזה שבטח טופל אצל השען כבר עשרות שנים כי "למה לקנות שעון חדש אם יש ישן כל כך עמיד". השלט בחוץ מבשר שהוא מספר ועושה תיגלחת. אבל החנות שוממת. אין יוצא ואין בא ואת ימיו הוא מבלה בציפיה שקטה ללקוחות שאינם. הדור הישן שפעם נהנה מגילוח אצל הספר, כבר איננו. זה רק הוא וסט התערים המצוחצח שלו אותו הוא דואג לשייף מדי שבוע בצאת השבת. סט תערים כסופים שהוא נהנה להתבונן בהם ולהיזכר בימים בהם פרנסי העיר היו באים אליו במיוחד כדי להתפנק על הגילוח המושלם.

אני מתארת לעצמי שאותו מוכר מספר לנכדיו פעם אחר פעם איך משה דיין עצר אצלו פעם כדי להתגלח לפני צאתו לקרב. או כיצד הניצב הראשון של יפו בימי המנדט, רצה לייבא אותו לאנגליה.

אבל הניצב איננו. וגם ממשה דיין נותרו חברת מועצה ובן שמכור לריטלין ולקוק.

והוא נותר לשבת שם יום יום ומחכה. מדבר מעט עם המוכרים שלצידו. מחטא את הכסא עם אלכוהול.

ומחכה.

 


עברו עליי ימים עמוסים בטירוף. טיול בכנרת ובצפון, מסיבות, בלאגן.

ניסיתי לגלוש גלישת רוח, אבל הבעיה שעוד אין ממש רוח. אה וגם שאני לא ממש עשיתי את זה אי פעם לפני כן. אז לא ממש הצליח...

גזר הדין במשפט שחיכיתי לתוצאותיו כמעט 7 שנים ניתן ובאכזבה גדולה. האיש שנמצא אשם בחומרה רבה קיבל רק שנה בכלא. לעומת זאת, מעשיו הותירו צלקות לכל החיים. עוד אכתוב על זה בהרחבה כשאוכל. כרגע זה כואב מדי.

 

מאז תחילת השבוע היום זה היום היחיד שסוף סוף אני קצת בבית לבד עם עצמי. לא נחתי לרגע. אפילו דואר במחשב לא בדקתי כמעט שבוע ו-וואלה-זה עשה לי כל כך טוב.

שיהיה שבוע מתוק לכולם.

 

תמונה שלישית: הולכת לישון. מחר עוד יום של ים... איזה כיף!!!!!!!! 

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 23/4/2009 23:32   בקטגוריות אהבה ויחסים, ים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-28/4/2009 18:53
 



הים שלי



הטלוויזיה הכי מוצלחת בעולם


 

קלישאה - לפעמים תמונה שווה אלף מילים. אבל גם קלישאות נכונות לפעמים.

כך נראה היום שלי אתמול. אז צילמתי פריים אחד ממנו. ניסיתי לתפוס את החסקה בתמונה, אבל היא ברחה לי. הים היה צלול, בריזה נעימה שיחקה לי בשיער. בצאתי מהים, שאריות של מים התייבשו לי על הגוף, טעמן מלוח. בגד הים נשאר רטוב, וחלק מהחול נדבק אליי יוצר לי צורות מעניינות על הרגל.

"איזה ים מדהים" אחד אמר כשישבנו על החוף. "ים?", שאלתי. הם צחקו כשאמרתי שמרוב צרפתים לא רואים את הים. אבל הם באמת הסתירו לי.

אותו אחד סיפר שהוא שונא צרפתים, כי בתור ברמן הם משאירים לו את הטיפים הכי גרועים ומתקמצנים. הוא קורא להם "צרפו-קאים", שילוב של צרפתים-מרוקאים.

"הם אוהבים מנגו יותר מאת מגדל אייפל",הוא קבע ורטן: "אבל אז, כשמציעים להם לבחור בין מיץ מנגו בפחית, או שייק מנגו ב20 שקל,הם תמיד אומרים לי (יש לקרוא במבטא צרפתי) - 'תביא את זה שעולה עשרה שקלים'".

אחר כך, אחרי הרביצה בחוף גורדון ובדרך לאכול משהו, כולם העלו זכרונות מחופים קסומים אחרים...מתאילנד שלהם. לכל אחד, מסתבר, יש סיפור מצחיק על איך חייו ניצלו בתאילנד או איך הציל חיי אחרים. (דווקא הסיפור הכי מצחיק אירע לאחד מהם בכלל באמסטרדם עם עוגיית פטריות שנאכלה במסווה של עוגיית חשיש רגילה וגרמה לפאניקה).

בטיילת הסתכלנו על תפרחתם הגאה של שלושה עצי דקל צמודים. הגענו לבית קפה עם נוף לים ולדקלים ושם חילקו לנו שמיכות. "תדמייני את הערסל...שייק בננה...באקט" אני אוהבת שעושים לי דימיון מודרך.

אולי זה בגלל שעישנתי, ואולי כי ממש רציתי, אבל כשהסתכלתי לשמיים לכיוון העצים ולא ראיתי יותר צרפתים, לרגע, אבל ממש לרגע קטן, הרגשתי שאני בחו"ל.

רגעים קטנים של אושר...

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 14/4/2009 06:17   בקטגוריות ים, פנטזיות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-17/4/2009 10:29
 




דפים:  
60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)