לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הנערה על האי



אני זוכרת אותה על האי. שיערה התבדר ברוח שמצננת מעט את הלחות הטרופית, רוח שמשאירה שאריות של קלות של מלח ים על השפתיים. במבט מהיר אי אפשר היה להתבלבל; בטן קטנה והריונית בלטה מבעד לחצאית הקפלים שעיטרה אותה ילדת האיים. והיא נראתה רגועה, רגועה בהרבה מהסופה שהשתוללה יום קודם על האי.

דיברנו כמו שנהוג לעיתים בטיולים כל אחת סקרנית לגבי השנייה. היא סיפרה על האי ועל המסעדה עם הבונגלוס של בעלה ואיך הגיעה מאנטרטיקה הרחוקה פגשה את בעלה והחליטה להישאר וללדת את תינוקה על האי. היא סיפרה סיפורים מחייה. סיפרה איך ראש המאפייה התאילנדי דורש כופר מכל שוכני האי פעם בחודש ואיך הוא נפטר בגיל 70 עם בחורה בת 17 לצידו וכמות לא מבוטלת של סמים ואלכוהול.


ובאמצע הסיפורים היא הכירה לי חבר חדש - ניגשנו שתינו להכרות עם תינוק מסוג אחר, קוף קטן וחמוד שאת שמו כבר שכחתי אבל את מראהו הקשור לעץ מקפץ מעלה ומטה לא אשכח. והיא ההריונית שיחקה איתו כאילו אין מחלות בעולם. את כל ההורמונים האימהיים המתגבשים אצלה בגוף היא הביעה במשחק עם אותו יצור קטן שקיפץ וריקד מעליה מעל כל חלק ממנה לעיתים באלימות, אבל נשאר מחובר במן חבל טבור אל העץ.

היא סיפרה שהם שומרים עליו כי הבעלים שלו רוצה למכור אותו ושאלה אם אקח אותו אבל מה לי ולקופיף קטן? השארתי אותם למשחקם ושבתי לחפש הרפתקאות. למחרת חיפשתי אותה אבל היא לא היתה שם ויותר לא פגשתי בה.


מדי פעם אני מדמיינת אותם על האי. היא עם ילד קטן ליד הגלים שבאים והולכים כמו אנשים שנכנסים ויוצאים מחיינו. אני מדמיינת אותה, נערת פרחים על האי שזופה ויפה. ובדמיון שלי הקוף הקטן חופשי ומשוחרר וקופץ על עצים שונים, מטפס על צוקים ואולי הקים משפחת קופיפים קטנה משלו אי שם על אי רחוק רחוק מכאן.




נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 11/5/2012 14:33   בקטגוריות טיסה, סיפרותי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידו הראל ב-4/7/2012 08:45
 



על בסיס פלמחים וחייזרים בדיזינגוף סנטר


"את נראית לי מוכרת מאיזשהו מקום? את מבסיס פלמחים?".

הוא ניגש אליי בפאב. מלא ביטחון עצמי. מסתבר שזה לא היה סתם משפט צייד, אלא שבאמת היכן שהוא בבסיס חיל האויר ישנה חיילת שדומה לי שתי טיפות וודקה. הסברתי לו שלא, אני לא חיילת. לא הסגרתי את העובדה שעברו די הרבה שנים מאז הצבא. העדפתי להתענג על המחמאה שיש עוד מי שמאמין שאני מדגמנת מדים. פקמ"צית ליתר דיוק.

 

קשקשנו קצת. מושבניק מאזור עמק יזרעאל שעבר לעיר הגדולה. אחיו מנגן ושר שירה בציבור בבר שישבנו בו. הוא הצעיר מבין שלושה אחים. נראה די טוב...חתיך והוא לא מעשן. "אז מה אתה עושה בחיל האוויר?" התעניינתי כשיחת חולין. ציפיתי לשמוע סמב"צ או איזה שקר כלשהו שקשור בקצונה ושירות קבע אבל הופתעתי "אה, אני טייס" אמר והכנף לא רעדה. פרצוף חתום. של שנינו.

 

הוא סיפר שכל יום הוא קם בחמש בבוקר לטיסה, וחוזר בשמונה בבוקר ומנמנם קצת צהרים. הוא סיפר שהדריך את אסף רמון ז"ל בקורס טייס וגילה לי בסוד שמור, שכנראה כבר לא יהיה כזה שמור אחרי שיפורסם כאן, שמה שהרג אותו בתאונת הטייס היה שהוא לא ישן לילה לפני אימון הטיסה שלו. טעות אנוש.

כעבור כמה צ'ייסרים שליווה אותי בג'נטלמניות הביתה, נדהמנו מהחום בחוץ והוא השוויץ שבסימולטור האימונים בו ביקר היום יש קור נעים של 15 מעלות. כשלא הבנו את דברי הברמן בגלל הרעש, הוא סיפר על פקח טיסה שמילמל הבוקר בקשר והוא לא הבין מה הוא רוצה. הוא סיפר איך הוא שלשום אתמול באילת, ויום אחר בעין גדי וכך הוא טס לו מנקודה א' לנקודה ב' מבסוט מהחיים. גבוה, מעל הבניינים, היונה פורשת כנף.

 

ולא, הוא לא נראה מאוהב בעצמו. שנים חייתי על הסרטים של 'טופ גאן' בהם הטייס החתיך, אופנוען כבד, מלא בטוסטסטרון וקסם אישי שמתנהג משל היה ששי קשת בסרט הלהקה-כלומר, מלא אהבה עצמית. אבל לא. הוא בחור נעים, חכם, מעיד על עצמו שהוא ביישן, צנוע והדבר היחיד שהוא משוויץ בו הוא כרטיס אשראי של 'חבר' שנותן מלא הנחות מגניבות. אה ולימודי גיטרה. ולימודי שייט קטמורנים.

 


טום קרוז. עוד כשהיה טייס סקסי וורגע לפני שקיפצץ על ספות בתוכניות אירוח

 

 

טייס, טייס אבל רגע - מה אתה עף עליי? למה אתה מנסה לנשק בחורה שרק פגשת? תטוס מכאן. ובכלל, תרגיע כי יש לי פחד גבהים. ובל נשכח שכל התאונות טייס האלה בזמן האחרון לא מוסיפות לי בריאות. "חיל האוויר יודע מה הוא עושה. אפשר להיות רגועים" הוא אמר ברגע מסויים, קצת שיכור, קצת מרחף ולא במטוס קרב לשם שינוי. לא רציתי לספר לו שהחולשה שלי היא דווקא לחיל הים.

 


זהירות-חייזרים בסנטר

 

השבוע ביקרתי במיפלט החום המפנק ביותר -דיזינגוף סנטר הממוזג. חברה טובה טסה לגרוזיה לחודש של טראקים בהרים ואני התלוויתי אליה במסע מופלא בחנות הגזלנים 'למטייל'. לאחר שהיא חיפשה את כל השטויות שלה כמו מכנס דגמ"ח מתפרק, שק שינה מקופל קטן-קטן, מטהר מים, גזייה ושאר דברים שהביאו אותה למולטי אורגזמה בשרשרת, עזבנו את המקום והתחלנו לטייל בטראק הכי טוב באיזור - הסיבוב שופינג בחנויות של הסנטר, שהולך ומתעגל בסיבוב מלמעלה למטה.

 

רצינו שקט. רצינו אינטימיות נשית. רצינו לרכל. לפתע ניגש אליי בחור גבוה, גמלוני, מוזר עם מבט משונה, מבטא רוסי וגימגום קל. הוא התחיל לדבר איתי מהר מהר מהר בספיד כאילו הוא על משהו"אפשר לשאול אותך שאלה?" אמר ולא חיכה לתשובה וישר התחיל לירות. שאלות שאלות על יחסים הוא היכה בי - ,למה נשים לא מתחילות עם גברים בפאבים?" הוא שאל. עניתי לו שדווקא כן מתחילות. הוא החליט להדגיש שהוא חננה (כאילו שזה לא היה ברור מחולצת הקומיקס שלבש) וענה לי במשפט שהיה מרטיב כל בחורה- "את יודעת מה זה אפסילון?" פשפשתי בזכרוני, אני ומספרים לא הולכים יחד... המממ...לא. "אפסילון זה שואף לאפס. למדת סטטיסטיקה פעם? זה אומר שהסיכוי שתתחילי איתי בפאב הוא אפס". אחר כך המשיך "אם בארד פיט היה עובר כאן, מה היית אומרת לו? איך היית מתחילה איתו?". הסברתי לו שבמקרה של בראד, הדיבורים מיותרים. התנפלות פיזית היתה עושה את העבודה.

 

בתום החפירה ועם קרקורי הבטן המתגברים שלי ושל החברה חיפפתי אותו. "מוזר מה שהלך פה" אמרתי לה. לא עברה דקה ומוזר מראה, חייזר אחר ניגש אליי "אפשר לשאול אותך שאלה?". "לא!!" עניתי בטון תקיף "כבר עניתי על כל השאלות שלכם". הבחור חייך וירד במדרגות. "משהו פה מסריח" ארתי להלומת הקרב כמוני, שלצידי.

מזועזעות ניסינו לנחש מה הרגע קרה כאן. ההימורים נעו בין מצלמה נסתרת ודחקה על חשבונינו, לבין תחרות נושאת פרסים שבה אנשים צריכים לדבר עם בחורה כמה שיותר זמן במעין תחרות הזויה. החלטתי שאם נראה שוב את הבחור המוזר הראשון, אני אתנפל עליו. ולא בקטע טוב.

 

כעבור שעה הבחנתי במטרה החיזרית צוועד לכיוון החוצה, קומה מתחתיי. הפעם תורי לשאול את השאלות. "היי אתה!" קראתי לו ממעלה גרם המדרגות. זוג עיניים מפוחדות בהו בי. "חכה רגע!" צעקתי לו וירדתי מהר. הוא חיכה. צייתן. מבוהל. לידו עמד איזה בחור, משונה מראה גם כן, שאחז מעל עיניו בגבה אחת בולטת שלמה, עבה ונוכחת. יריתי שאלה ראשונה- "למה תיחקרת אותי קודם ולמי אתה שייך?" .

מתוסכל הביט בחברו. החבר הגיב לפניו, בשיטת המגננה הכי טובה היא התקפה "למה את שואלת?". הסברתי להם שדקה אחרי שהוא תיחקר עוד מישהו תיחקר אותי, או לפחות ניסה ושמשהו כאן לא נראה טוב. "למי אתם שייכים? היכן המצלמה?? WTF?"

החבר ענה "אנחנו בקורס תקשורת". הסתכלתי עליהם במבט הכי קשוח שלי, שביננו זה לא ממש מאיים אבל בכל זאת ואמרתי "תסביר לי בדיוק למה הכוונה. איזה מין תקשורת ועל מה לעזאזל אתה מדבר".

הבחור המוזר הראשון החל לדבר. במקום הדיבור המהיר כששאל אותי את השאלות הוא לפתע דיבר. כל. מילה. בנפרד. נורא. לאט. ונורא. מוזר. ממש. עוצר. בתום. כל. מילה.

הוא גם גימגם וגם מיצמץ בו זמנית. הוא הסביר לי שהוא מתבייש לדבר ליד בנות. ושהוא עובד גם על מהירות הדיבור שלו. הכל הוא שפך והחבר שלו נראה קצת המום כאילו הוא מגלה לי סודות מדינה. לא עזרו נסיונותיו לעצור את שטף הדיבור הקולח. הוא סיפר לי הכל ולפרטים ובעיקר שהם נרשמו לסדנה שנקראת 'אומנות הפיתוי'. ודאי נתקלתם בזה - עין ספאם שקופץ בכל מיני אתרי אינרטנט ומזמין כל מיני הזויים להירשם תחת הכותרת "רוצה להצליח עם כל בחורה?"בסדנא לוקחים קבוצה של בנים ווירדוז,שמתביישים לגשת לבנות ונותנים להם משימות שנועודו לגרום להם להיות, עלאק, סטאד עם בחורות. כך שכוסיות אקראיות בקניונים או בשדרות רוטשילד, הופכות למקרה מבחן או שפנפת מעבדה אומללה לנסיונותיהם הדי פאטתים להתחיל עם בנות המין השני.

"אז אתם רוצים להשכיב בחוורות? זה הקטע", שאלנו. "לא, לא מה פתאום" גמגמו. "זה לא העניין, אלא לדבר, ליצור תקשורת".

אז ביקשתי את הכתובת והטלפון של הסדנא מתוך סקרנות "יש לי ידיד שצריך את זה" שיקרתי. הם הסכימו לתת רק כתובת אי-מייל. האמת, די ריחמתי עליהם. אני לא חושבת שסדנא כזו באמת תביא להם בחורות. אבל הי, אני וחברה דיברנו איתם במצטבר משהו כמו עשר דקות, כך שאולי מבחינתם הם קיבלו תשורה נאה למאה השקלים ששילמו לגרגורי המדריך שלהם בעבור כמה שעות של שיטוטי צייד בדיזינגוף סנטר.

 

מציעה לקרוא כתבה הורסת מצחוק של כתב סמוי שהסתנן לקורס הזה:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3073957,00.html

 

 

שיהיה בוקר טוב לכולם.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 20/8/2010 05:49   בקטגוריות טיסה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אדם אשר מצא את ייעודו ב-27/8/2010 04:20
 



על הקרבה וטיול


תשמעו סיפור נחמד על אהבה.

יזיז שלי שפעם כונה כאן "עקיצת דבורה" ולא בכדי ולימים הפך (בעקבות אותה תקרית) לידיד בלבד, הכיר לפני שנה וחצי חברה. לפני כן הוא היה שרלילון לא קטן ובום. נתפס. קורה לטובים ביותר.
השניים מכירים עוד מהתיכון, אבל מעולם הקשר לא התפתח מעבר. הם הכירו בארץ אבל הבחורה גרה בניו-יורק ולומדת שם. הוא ירושלמי חביב, אינטלקטואל ובעל כורחו גם אשכנזי מסתערב. מה הכוונה? חובב חומוס, לבנה שנחבצה הרגע ופיתה עם זעתר כולם מהשטחים, אותנטי רצוי שנארזו על ברכיה של בתולה סורית. וככה בין גרגר שומשום אחד לשני ניהלו השניים רומן סוער טראנס אטלנטי. לפעמים הוא קפץ אליה לפעמים היא קופצת לישראל. כל אחד והתואר שלו, העיסוקים שלו, המדינה שלו.
פעמים רבות שאלתי אותו איך הם מצליחים לנהל ככה קשר והוא ענה שזה דווקא נוח מאד לשניהם. מתי ידעתי שהוא באמת אוהב אותה? כשהוא אמר לי "זו הפעם הראשונה שאני מרגיש צורך לגונן על מישהי. לדאוג לה". המשפט הזה גרם לי לקנא בה קצת. גם אני רוצה שירצו לגונן עליי ככה. ולא רק שירצו, שגם יבינו שרוצים, כמוהו.
ביומולדת אני מקבלת טלפון עם הרבה מזל טוב וחום. זה נחמד שאפשר להיות בקשר אפלטוני וחברי לחלוטין עם מישהו שעשה אותך פעם. אין מתח מיני, אין קינאה, יש פירגון והכל סבבא. פעם הוא אמר לי שבתקופת הסטוצים שלו, או אז שהיה ביננו קטע וחצי "זה היה אחד הדברים הטובים שקרו לי". למה קטע וחצי אתם שואלים? בפעם השנייה ששכבנו הוא גמר בתחתונים אחרי שתי דקות בקושי ועוד לפני שהספקתי להשתעשע בעצמי. אחר כך הוא לא יכל להסתכל לי בעיניים. וזה נגמר ביננו. אבל נחזור לסיפור..
יומולדת. טלפון. עקיצת דבורה על הקו. "יש לי חדשות" הוא אומר. "אני עוזב הכל, את העבודה, הדירה וטס לגור עם יעל בניו-יורק".
צריך להבין שמדובר באדם שהגיע לתפקיד מרשים מאד בעולם התקשורת הישראלית, בעבודה שאפשרה לו לטייל כל הזמן כאוות נפשו על קו ירושלים-ניו-יורק. זה אדם שכל יום שבת מכין חמין ומביא לסבתא. איש שקשור לארץ ומתענג על תמונות של ירושלים בזריחה, בשקיעה, בשלג.
"איזה יופי!!" פירגנתי לו. והוא אמר "החלטתי לעשות את זה כי אם לא ננסה באמת לא נדע".
וזה מדהים לראות את זה קורה לבחור שעוד מעט בן 28, מותק של בן אדם שעושה כזו הקרבה אמיצה בשביל לדעת.
במסיבת הטיסה שלו אני כבר לא אהיה...אוסטרליה קוראת לי.
אחח...אהבה. כולי קינאה. זה נשמע כמו הסצינה הגנוזה מהסרט 'אישה יפה' או מה'נסיכה הקסומה'.


הכנות לטיול
ובהקשר הזה - שילמתי היום על כרטיס. סך הכל זה יוצא סביב ה1,700 דולר. התאריך - 3 במרץ.
זהו זה קורה אוסטרליה מתקרבת אליי. החלטתי לוותר על ניו-זילנד. גם מטעמי תקציב וגם בגלל ששתי חברות שלי שתכננתי לנסוע אליהן יעבדו בחוות והן טיילו כבר.
מצאתי שותפה חמודה. ירושלמית. שומרת שבת, דבר שיכול להיות קצת בעייתי בנסיעות ברחבי היבשת. אבל זה לא נורא כי מיד עם הנחיתה בסידני אני פוגשת בחור בשם רון, בן של חברים של ההורים. הוא גם לומד שם וגם פתח בית ספר לאגרוף וחוץ מזה הוא גולש.
יש לי הרגשה שהוא ידאג לי שם לפחות בהתחלה כמו שצריך. תכננתי לקחת שיעורי גלישה במקום שהמליצו לי עליו אבל לכו תדעו - אולי הוא ילמד אותי חינם.
הבנתי גם שמחליפים שותפים במהלך הטיול ויכול מאד להיות שזה מה שיקרה. עדיף לגוון מאשר להיתקע עם בן אדם אחד שגם ככה הוא לא חבר טוב שלך (הכרתי אותה בלמטייל).
בכל מקרה, קיבלתי ספר על היבשת של ה"לונלי פלאנט" ליומולדת עם מפות והכל. שמעתי הרצאה מבחור שחזר משם לפני חודש מוקסם לחלוטין. הוא המליץ גם על צניחה חופשית נראה אם יהיה לי אומץ.
בסוף הטיול אני עוצרת לשבוע בתאילנד באי שנקרא קו-סאמט. לא הרבה שמעו עליו, זה לא מקום מתויר על ידי ישראלים, אלא בעיקר המקומיים הולכים אליו. זה נוח כי הוא מרוחק 3 שעות בלבד מבנגקוק ומשם לוקחים מעבורת, כך שלא מתרחקים פנימה לאיים הדרומיים שלוקחים זמן וכסף להגיע. אני נופלת על חבר של ההורים, איזה מיליונר אחד שגר שם עם אישתו וילד ובבעלותו בתים בתאילנד ובית גם באי הזה. בקצב הזה יהיה לי כל כך כיף שאני לא ארצה לחזור.
מצחיק, לא היה לי טיול אחרי צבא ואמנם אני לא נוסעת לשנה אבל נראה לי שסידרתי לי חוויה דומה.
אני יודעת על מה אני אחלום הלילה.
נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 2/2/2008 03:53   בקטגוריות טיסה, אהבה ויחסים  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נבו ס ב-12/2/2008 11:30
 




דפים:  
60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)