לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על הספה עם יאיר. ריאיון דמיוני


מוזיקת פתיחה לתוכנית. אישה עם סקסופון. המצלמה מתעכבת בזום איטי על הגיטריסט. בסוויפט עוברת המצלמה לקלידן. הקלידן מחייך למצלמה ופורט על כל הקלידים מלמעלה למטה בבת אחת. יאיר נכנס לאולפן. ג'ל בשיער, חיוך מבויש ידיים שריריות מדי סופקות אחת את השנייה במגע של אהבה עצמית. דממה.

"צופים וצופות יקרים. התגעגעתי. שמח שהצטרפתם לעונה החדשה בתוכנית האירוח האישית שלי - 'יאיר'. והערב, יש לנו אורחת מיוחדת, הבלוגרית נורמה ולא ג'ין תהיה כאן עוד מעט. כן, כן על הספה הזו. הבמאי לוחש לי באוזניה שהיא לובשת שמלת קולר בעיצוב מיוחד שתפיל אתכם מכורסת הטלוויזיה בבית. אז יש למה לחכות. ובינתיים פ-ר-ס-ו-מ-ו-ת !!".
כפתור הלייב במצלמה כבה. פרסומת לדני ולחיתולים במסך הסמוך. בינתיים בחדר איפור מאפרים לי את המחשוף. אודם-יש.לק כתום-יש. נעלי עקב אדומים -יש.
"ו...חזרנו", יאיר נראה נרגש. הוא מלטף באגביות את קוצי הג'ל שלו ופונה להישיר מבט למצלמה."בלי הרבה עיכובים, אני מזמין לאולפן את האישה והאגדה, תושבת תל אביב בהווה ורמת גן בעבר. אבל לפני כן-כמה עובדות על נורמה עבורכם צופים וצופות יקרים ויקרות:

בגיל 20 היא עזבה את הבית, רק כדי לחזור אליו שוב בגיל 28 ולעזוב שוב בגיל 29. היא שונאת חומוס ולכן משכנעת את עצמה שהיא מאומצת. המקום החביב עליה הוא הים, בכל שעה שהיא. לפני כחודש, דחתה על הסף חיזוריו של סלב מקומי שאותו כינתה בעיני חברותיה 'חתיך כמו ברבי קן אך נטול בינה'. יש לה הומלס משתעל מתחת לבית. היא קונה ויטמינים רק בשביל לשכוח לקחת אותם עד שהם נרקבים על המדף ופגי תוקף. יש לה חולשה ללבנים סקסיים ולמוצרי טיפוח לעור שמריחים טוב. ולנרות. היא מברמנת לעיתים. היא השתתפה בקליפ עם כוכב הוליוודי. היא לא פקאצה, לא צפונבונית אבל גם לא ערסית. אין לה הגדרה של ממש ולמרות הכל, היא עדיין שמרה על תכונה אחת בולטת - תמימות. קבלו במחיאות כפיים - נורמה".

נכנסת לאולפן, שמלת מיני, שיער בוהק, עיני חתול גדולות, סומק קל של מבוכה ושפתי שני. מחקה את יאיר ובתנועה אגבית מעבירה יד בשיער. אחר כך שצפיתי בזה בבית אמרתי לעצמי שאגביות באמת מצטלמת נהדר. חיבוק מהיר ושתי נשיקות על הלחי משל אנו חברים ותיקים. דממה באולפן.
יאיר מוזג לימונדה עם נענע. מודה לו. הנה מתחילים.

יאיר: "נורמה יקירתי, הזמנו אותך לכאן היום כדי לשוחח קצת על החיים בתור רווקה תל אביבית עצמאית - איך החיים?"
נורמה: "אתה יודע יאירק'ה, אפשר לקרוא לך יאירק'ה או שליהי לא מרשה?"
יאיר: "אפשר, אפשר".
נורמה: "אז שיהיה,יאירק'ה. החיים דבש. חברות, מסיבות, מוזיקה מצוינת שבוקעת מבית הקפה הסמוך לבית. אבל הכי כיף, תחושה שאתה בא הביתה בסוף היום למיטה שאתה אוהב, מותש ממאורעות העיר ומרגיש עטוף ברוגע אינסופי".
יאיר: "זה נכון מה שאומרים על תל אביב?שזו עיר החטאים? עיר של ריקנות? סקס מזדמן נטול משמעות? רווקים בני חמישים שמסרבים להתבגר?"
נורמה: "הכל בעיני המתבונן. אני מאמינה שגם כאן, מאחורי הרווקים הזקנים, הסמים, האלכוהול, הפיק אפ ברז יש נשמות טובות. יש תמימות. יש אנשים שלא נכנעים לפוזה מול החבר'ה ולחיי הריקנות. אני לא מאמינה בעיר החטאים. אני מאמינה שחטאים נמצאים בכל מקום, גם מחוץ לתל אביב, כמו שמעשים טובים יכולים להתקיים גם בתל אביב. ואני בוחרת בחיי התום. למעשה יאיר, אני פה רק במקרה. אני רק אורחת פורחת בעיר הזו בדרך לדבר האמיתי - החיים בטבע, בהרמוניה, בשלווה עצמית ופנימית עם אהבה עצמית ואהבה זוגית לכשתבוא. הדבר האמיתי זה לא לצאת כל ערב ולבזבז כסף על אלכוהול. זה לא מעניין אותי".
יאיר: "ובכל זאת - יש משהו מרגש בלצאת ערב אחר ערב, לא?"
נורמה: "ודאי שלצאת עם חברות זה כיף. וגם כשאגור מחוץ לתל אביב ביום מן הימים אמשיך לצאת לעיר כדי לנשום פיח, להתאוורר. כמובן שגם מחניף לאגו הבלאגן שבעיר הזאתי. אבל וואלה יאירק'ה, פאב נסגר. פאב אחר נפתח בדיוק באותו מקום שהיה בו הפאב הקודם רק עם שם חדש. התאריך בלוח השנה מתחלף ועוד שנה עוברת. הכל אותו דבר. אשים אותו הדבר הבחורות זהות וגם הבחורים. אפילו המוזיקה אותו הדבר. הכלבים נובחים, השיירה עוברת. הכל חולף. כמו השיר - אנחנו רק אבק ברוח".
יאיר: "שיר נהדר נורמה. אני מכיר אותו, שיר נהדר. מיד ממשיכים".

הפסקת פרסומות נוספת. גבינה של תנובה. TNT וFOX. פרומו לתחקיר של אילנה דיין. ו... השיחה ממשיכה.
יאיר: "חזרנו לשוחח עם האישה, נערה, ילדה שלפניי. מאחורי כל החיוכים, מה הכי מאכזב אותך בימים אלה".
נורמה: "בחורות".
יאיר המופתע: "בחורות?" 
נורמה: "כן. בחורות. יש פה אמזונות בתל אביב. נשים שהתקלקלו. בחורות שחיות כמו בחורים מקולקלים. טורפות גברים. מנטרלות רגשות. וזה מאכזב אותי, הדבר הזה שהן הופכות אליו - רווק תל אביבי מנייאק. כי רווק תל אביב זה משהו מגעיל גם כשהוא בא במקור - בגבר, לא רק באישה".
יאיר: "נתקלים בזה הרבה בתופעה הזו של נשים-גברים?"
נורמה: "בוודאי. יש לי למשל חברה שלא מסוגלת לנהל זוגיות בלי לבגוד וזה מגעיל אותי. היא מגעילה אותי. אני חושבת שהפמיניזם צמח בעשור האחרון למשהו חדש-נאו-פמיניזם שהוא קטלני ומסוכן עבור נשים. אני לא אומרת שאישה צריכה להיות הבחורה הקטנה בבית, לבשל ולנקות, אישה כן צריכה לנהל משק משותף עם בן זוג שעוזר לה ובמקביל לפתח את עצמה בקריירה ולימודים. אבל כן יש משהו במבנה המסורתי שהיה נכון יותר עבור נשים וגם כיבד אותן יותר".

בשלב הזה אני מושיטה ידיים אחורה בכדי להוריד את החזייה, 75 C לסקרנים, ולשרוף אותה בשידור חי עם מצית שהכנתי מבעוד מועד. הבעיה - נזכרתי שאני בלי חזייה היום. הפתרון - בחורה מהקהל זורקת לעברי חזייה. תוך 30 שניות לא נשאר דבר פרט לברזל לוהט. אני מרגישה כמו מרסל דושאמפ והמשתנה. מרסלה דושאמפה בשבילכם. 

בתום האקט, יאיר מביט בי במבט מרוכך שמתחלף שוב במבט אוהב. כלפי עצמו. "את יודעת שאני מתאגרף חובב?" הוא אומר (באגביות) ומצביע על צמד שרירים בגודל של הראש שלי. הוא שולף זוג כפפות עבורו וזוג נוסף מעוטר בלבבות עבורי. יחד אנחנו מדגימים את מה שהוא מכנה בתוכניתו החדשה - פינת 'הוצאת הקיטור של מלחמת המינים'.  הרעיון די פשוט, אנחנו מנהלים קרב איגרוף בשידור חי. יאיר חוטף קטנה לסנטר. אופס. גאלפ. היד שלי כואבת מזה רצח. אני בורחת ומנסה תוך כדי מנוסה כשהוא מתקרב להכות שוב. הצלחתי? "נתתי לך לנצח", הוא ממלמל בזמן שהוא נופל מעולף על רצפת הפרקט הקרה. "כן גבירותיי ורבותי, בעיקר רבותי", אני פונה לצופים בבית - "האשכים. נקודת התורפה שלכם, הדבר שמנחה אתכם בחיים, הדבר שמפיל אתכם בחיים - אשכים".
בהפסקת הפרסומות הבאה מככבת לה פרסומת לויאגרה. כתוביות. יאיר על הרגליים מודה לכולם. אני קדה קידה. מוזיקת סיום. מחיאות כפיים. 


ואני בכלל חשבתי לכתוב את זה אחרי שקראתי כתבה על כך שיש קונדום לנשים שמשווק עכשיו בלחץ. מעניין אם הוא בא בטעמים:

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 22/4/2010 17:51   בקטגוריות עיר החטאים, אופטימי  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-1/7/2010 03:11
 



דו רה מי פה סול לה סי דו


לא כתבתי כאן הרבה זמן. וכעת, שהטיפות רוקדות על החלון בקצב הרומבה חשבתי שזה זמן טוב.
בשנה וחצי האחרונות חזרתי לקן, לחממה בבית הורי -פרבר קרוב לתל אביב. חזרתי לפינוק, להתעניינות, לחידוש הקשר עם הוריי ובעיקר עם אחותי. אבל אני צריכה חופש לעצמי, פרטיות לחיי ושקט, כמו כל חברותיי בנות גילי. אז מצאתי דירה להשכיר, השכנים נאים בעיני ומחר אני חוזרת לתל-אביב והפעם למרכז ללב העניינים.
בזמן הזה שגרתי אצל ההורים הספיק להיות לי לתקופה קצרה חבר שחיבבתי, לא אהבתי. הוא היה אובססיבי, חנק וחנק עד שבסוף גם קצת שנאתי אותו. אני לא אשכח איך באחד הימים כשכבר ידעתי בוודאות שזה "לא זה", וחיכיתי לרגע מתאים כדי לחתוך, הוא השתכר והביט לי בעיניים במבט מאד אוהב ושאל אותי - "את לא תעזבי אותי, נכון?". ושתקתי. לא רציתי לשקר. וריחמתי עליו חמלה מהולה ברגש אימהי, התחשק לי ללטף לו את השיער ולהגיד לו -"יהיה בסדר". אבל כל מה שיצא לי מהפה זו שתיקה רועמת. תם עידן הרוקר. זה בסדר, יש לו מספיק מעריצות שהוא יכול להתנחם אצלן. עד כמה שאני מכירה אותו, הוא כבר מחבר עליי שיר שיטנה לדיסק החדש שלו. בחיי שהיו לי כוונות טובות.

ועכשיו אני לבד וטוב לי עם זה. אולי זו הטראומה מהחניקה שלו, אבל אני הכי לבד שיש והכי טוב לי עם זה בעולם. מסתבר,כך הבנתי על עצמי, שיש גם בנות שמפחדות ממחויבות. בגלל זה לפעמים הן בוחרות לפעמים בטיפוסים שהם סוג של ראי כי ככה שני הצדדים לא ממשים מחויבות שנפסת בעיננו השרוטים כה מפחידה.

אז למה לבד?
היתה תקופה לא מזמן שניסיתי דייטים. זה לא בשבילי. פשוט לא בא לי קשר מכל סוג שהוא עם אף אחד.
האמת שמחזרים לא חסרים, וזה מחמיא לאגו. ולפעמים נדמה שדווקא כשבאמת לא רוצים כלום אפילו לא סטוצים (אני סולדת מזה בכל מקרה), אז הם באים יותר, רוצים יותר, לא מבינים 'לא'. אולי משהו בריחוק, מביא איתו את הבחורים בפאבים או בפייסבוק שחלקם ממש חמודים, אבל פשוט הטיימינג שלהם מחורבן. ומסתבר שכשרגילים ללבד אז יש בזה גם משהו משחרר. סגפנות היא לא בהכרח מילה רעה.
אני לבד ועם זאת, אני לא בודדה. אני יוצאת המון למסיבות ועם חברות. אני ישנה מחובקת כפיות עם החתולה שמחממת אותי, אני בוחרת מה ואיך לעצב את הבית. יש לי את הזכות להתקלח ראשונה כשהמים חמים. ובלי כאבי ראש מיותרים של מערכות יחסים.
גם הסקס לא חסר לי, לא יודעת אולי ירד לי החשק.
בכל מקרה, מישהו פעם כתב בבלוג שלו שגם אם מפרקים שיר לתו בודד מגלים את היופי של התו או משהו בסגנון. אז אני כרגע תו בודד וחמוד שברח מספר התווים. אני מניחה שאני "מי". ואולי אני בכלל תו מסיפור אחר?

אז היום ומחר שוב אורזים. הדירה החדשה מקסימה, שתי קומות שיתמלאו בקרוב באהבה.


כמה מילים על ידידים

פעם היו לי המון. היום אין לי ממש די ניתקתי קשרים. נכוויתי. הגעתי למסקנה שידידים במקרים רבים פשוט חברים שלי בגלל שהם רוצים סקס איתי. כן, יש שם אוזן קשבת, וכן יש חום ואכפתיות אבל יש גם כוונות לא מדוברות. מצידם.
למעט פעם אחת שיצא בטעות שידיד נהיה חבר שלי - יש אצלי הפרדה מוחלטת. אני לא נמשכת לידידים שלי. אבל יצא שכמה מידידי רמזו לי שהם בעניין ואחד אף התחיל לפני כחודש בצורה ששלא משתמעת לשתי פנים. ואז החלטתי שחלאס.
אני תמיד שמחה לתת עצה טובות, ולהקשיב. אבל שומרת על ריחוק.
עכשיו אני מוקפת בנות, כמו חבורת דתיות באולפנא. שלא תבינו, אלה בנות מגניבות לגמרי שחיות את הלילה ויוצאות ומתבליינות. אבל בנות. חברות. ולמרות שהן ממש אוהבות אותי, לפחות לכתיבת שורות אלה, אני די סגורה על זה שהן לא רוצות לזיין אותי. אבל בימינו, לכו תדעו.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 28/2/2010 14:13   בקטגוריות עיר החטאים, אופטימי, אהבה ויחסים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-6/3/2010 12:36
 



חשפנית (1) וכלב (2)


זה התחיל מתמונה בפיייסבוק. לא תמונה אמיתית, אלא אחת שחלמתי.
נכנסתי לתוך התמונה הישר לסצינה של מועדון חשפנות. זה לא היה מקום כמו שאנחנו רגילים לראות בסרטים. לא היתה שם במה אחת עליה הופיע בכל פעם מישהי אחרת מעורטלת. לא הבחנתי בבר משקאות. זה גם לא היה מקום אפל או סליזי. אולי אם הייתי גבר זה היה נראה אחרת.
המקום היה מואר באור ניאון. מצד שמאל היו שולחנות עגולים קטנים וחומים. מאמצע כל שולחן התחבר לתקרה המוט הארוך המפורסם, הפאלי מסביבו הן רקדו, החשפניות, בלבוש חלקי. מסביב לכל שולחן ישבו משהו כמו שלושה גברים והביטו בבנות על השולחן. הם היו ללא פנים. לפחות לא כאלה שיכולתי לזהות. גם הנשים היו נטולות הפנים ומטבע טבעי הסטרייטי, המופע שלהן לא ממש הזיז לי..
נכנסתי לשם ערומה. פעם היו לי חלומות שבהן הייתי ערומה וניסיתי לברוח, להסתתר, למצוא משהו, בגד או עיתון שיסתיר אותי תוך כדי מנוסה. פה מעצם טיבו של המקום, פחות התביישתי.
ובכל זאת, הפנו אותי לקומת התלבושות, שהיתה למעלה. עליתי במדרגות והגעתי לחדר שהזכיר חנות בגדים עם המון, המון תאי מדידה. התאים היו עשויים וילונות תחרה לבנים, עם עיטורים. האוירה היתה כמו מאחרוי קלעים של הפקת אופנה "תבחרי מה שאת רוצה" אמרה לי אחת הבנות. בכל תא היו מלא בגדים תלויים, חלקם נראו לי משומשים ואחרים חדשים. ראיתי חוטיני עם פנינים. אבל פחדתי ממחלות ולא ידעתי אם לקחת ולכבס בבית או שלא. ראיתי חזייה, לבנה, מדדתי אותה. כך מדדתי עוד בגדים והתלבשתי. יצאתי החוצה, לא בטוחה אם מותר לי להוציא את הבגדים, אבל התחושה היתה נעימה.
בחוץ חיכה לי נהג מונית. וידיד שלי שבהתחלה אמרתי לו "בוא תכנס, תראה" ואז נזכרתי שהוא נשוי ואמרתי לו "אבל רק בעיניים עצומות, אתה נשוי עכשיו". אז הוא ויתר.

החלום הזה עשה לי חשק ללמוד ריקוד. לא בהכרח אירוטי, אם כי שמעתי שאפשר ללמוד גם ריקוד אירוטי, לא לצרכי מעבר לתחום הזנות חלילה, אלא סתם בשביל הפאן. וזה נשמע לי כיף. בא לי להסתובב סביב המוט כמו ילדה קטנה במלא סיבובים. ומצד שני בא לי להרגיש סקסית ולראות עיניים בוחנות, מחכות לראות כל תנועה איטית שלי, עד שהכל, כמעט, יורד ממני. במקביל, יש לי חשק לאחרונה דווקא ללמוד משהו שיש בו אגרופים, ולהוציא קצת אנרגיה גם עם בעיטות. אין טעם להבין, אני עצמי לא ממש מבינה את עצמי.
אני חושבת שחלמתי את החלום הזה מהסיבה הפשוטה שלאחרונה, פשוט הפסקתי ללכת עם תחתונים. למעט מקרים חריגים. יש משהו בשילוב של קומפלקס הבתולה והזונה שעושה לי את זה. לדעת שאף אחד לא יודע שמתחת לחצאית אין לי כלום בעצם. ועם זאת, להגיד את המשפטים הכי תמימים וחמודים בעולם, ולהתנהג בצורה חסודה. ורק אני יודעת את הסוד שלי. קינקי? דבילי? אני נהנית מזה.


כי ככה הכי מוי כיף



אני חושבת גם שמשהו משתנה אצלי. מסוג התהליכים שאדם עובר בחייו, אבל הוא לא יכול לשים את האצבע בדיוק על מה ואיך. אני מניחה שאדע בדיעבד. ועכשיו סיפור על 'איש (עם מוח של) ציפור'.



עלילות אעמש"צ בעיר הגדולה


מעשה באיש ששמו הוא גם שם של ציפור. מאחר והוא די טיפש נקרא לו כאן, כאמור, 'איש (עם מוח של) ציפור', או בקיצור אעמש"צ. טוב נסגור על א'.
א' הוא בחור לא יפה, אבל גם לא דוחה. במראה החיצוני, הוא בהחלט עונה להגדרה של רגיל. יש לו חיוך ממזרי, שיניים עקומות, אבל בגדול הוא בחור צנום, לא מרשים, אחד שסתם עובר ברחוב בלי שתשים לב אליו.
חיים עם מעט מזל הביאו אותו למצב בו הוא היה חלק מקבוצה של אנשים ש"עשו את המכה". הם היו מסודרים, כמו בתוכנית, אבל הוא היה מהאנשים הקטנים. אלה שקיבלו את השאריות, לפטאוברז. ועדיין זה הספיק לו בכדי לעמוד על הרגליים. ויש לו כסף והוא נהנה לשחק איתו.
בהיותו חננה, ילד כאפות מגיל קטן, התחיל א' לגלות את הגבריות שלו בסביבות גיל ה-20 עת עבר לגור במרכז תל-אביב. הוא שמע על עיתון אחד, 'פלייבוי' אותו חיבב בנערותו, תלש משם פוסטרים והדביק בבית. ובהמשך, כפטריוט אמיתי עבר למגזין 'בלייזר', אותו  עיתון שמבטיח לך שאם תבצע אותו אחד לאחד, את כל הכללים, את כל העצות, במדויק, בלי חריגות אתה תמות לבד. בעצם לא לגמרי לבד, אתה תמות עם הגיליון האחרון של בלייזר מחובק איתך בכפיות. אבל עדיין ערירי (מונח שמשום מה מתעקש להתחפש לרומנטי באותו עיתון עצמו בכינוי 'זאב בודד').





אז א'קרא, והפנים - הוא קנה מעיל עור שחור לפוזה, עשה עגיל באוזן וענד אותו גם כשבבלייזר כתבו שזה כבר טרנד להומואים, (הוא לא עודכן בגיליונות האחרונים). הוא התחיל לקנות אלכוהול הביתה, והתחיל לצאת לפאבים, לצוד. לאט לאט, חי את תל-אביב ותל-אביב חיה אותו. במקביל הוא הרגיש את עצמו בוס גדול, של מקום קטן. תסביך נפוליאון מוכר.
אבל אבוי. גם ילד בתחפושת יקרה ומושקעת, נשאר ילד בתחפושת. וגם שנים של אימונים לא יהפכו חברבורות של נמר, שלמעשה הוא בכלל לטאה קטנה וחמודה עם כרבולת מגניבה וזנב שנחתך בשוגג כל יומיים, וצומח מחדש. או כמו שאמרו בספר הילדים 'מעשה בחמישה בלונים' זה סופו של כל בלון.

מאחורי הפוזה המהוקצעת, המטופחת, המשופשת, הפאטתית, מסתתר גבר בעייתי ומסכן.
א' לא אוהב סקס. בניגוד לעיתונים שהוא קונה, לתכנים שבהם הוא עוסק בעבודה, הוא פשוט פריג'יד. מכירים את הבחורות האלה "מאמי, לא היום, כואב לי הראש"...אז מאחורי הגבר-גבר עומד ילדון קטן ומבוייש שמתעסק עיסוק יתר בסקס, רק כדי לפצות על העובדה שהוא לא מסוגל לפצות את האישה שלידו.
וכך קרה, שפגש בבחורה שאף חפץ לשאתה לאישה. בכל זאת, עוד מעט ארבעים ולבד. אולם מהר מאד החל לבגוד בה. והיא תפסה אותו.ולא פעם אחת. ובטיפשותה (הזמנית לפחות, יאמר לזכותה) נשארה. וגם לה היה זה מובן - הוא בגד בה לא כי לא אהב אותה, אלא באופן אבסורד, כי הוא לא מסוגל להזדיין עם כל בחורה יותר מפעם-פעמיים. גם אם יש אהבה, הזין לא עומד והשכל לא בתחת. הפלייבוי הגדול, זה שאוהב להצטלם עם בחורות, זה שמשוויץ בכיבושיו, הוא למעשה סוג של א-מיני. מופרך ככל שזה נשמע. הוא מנסה למצוא את האחת שכן תגרום לו לרצות את זה לטווח ארוך, אבל שום גירוי לא עוזר במקרה הזה. וגם שנים של טיפול לא שינו דבר.

והנה, הם נוסעים לצימר רומנטי בצפון. היא בנוהל יוזמת סקס, מנסה ליזום אם לדייק, והוא עוצר אותה. היא מרגישה חרא עם עצמה. למחרת בג'קוזי המשותף, הוא מפלרטט עם הזוג בצימר הסמוך, כמעט מציע רביעייה. אבל רק הוא והיא מגיעים לחדר ו..כלום.
כך גם בדירתם המשותפת, ימים שלמים היא היוזמת, הוא מדי פעם משתף פעולה. חששות, על נטיותיו המיניות האמיתיות החלו צצות בשיחות טלפון בוכיות שלה לתוך הלילה. במקביל היא מגלה שהוא מפלרטט עם עוד בנות, חלקן מכרות שלה, מאחורי גבה. היא מפנה חפצים מהדירה "אל תעזבי אותי, אני אוהב אותך", היה בוכה, דמעות תנין וקונה ללה פרחים. "תעזרי לי, יש לי בעיה", התחנן. אבל בסוף היא עזבה אותו, לא רק בגלל הבגידות, אלא בגלל חוסר חשק. שלו.
והוא?  מי אמר פאטתי בקהל? הוא ממשיך בשלו, מצטלם עם בחורות ומעלה אינטרנט, גבר בגיל 35 שלמצלמה משחק אותה שמח, בכל פעם עם בחורה אחרת רק בשביל ה'להראות לחבר'ה'. אבל במציאות כנראה שהוא נמשך לחבר'ה יותר מאשר לחברה שהוא אוהב. לימים גם התברר כי לא היתה לו אף לא חברה אחת, שהוא לא בגד בה.
אתם חושבים שהוא אי פעם יהיה נורמלי?

אין מוסר השכל לסיפור. וגם לא סוף הוליוודי. אולי רק מסקנה: לפעמים זאב בודד הוא סתם כלב.

מוקדש באהבה לאחת שלא קוראת פה, אבל אולי יום אחד היא תקרא. היא כל כך מאושרת בלעדיו..תענוג.

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 12/7/2009 22:49   בקטגוריות מחשבות, תהיות וזיוני שכל, עיר החטאים, בלייזר לאנטי-גבר שרוצה להרגיש גבר-גבר, חלומות, ילדות רעות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-18/7/2009 02:21
 




דפים:  
60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)