לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לילות לבנים


בחורה - אישה - נערה שכותבת על מחשבות, תהיות, על גברים, על נשים, על יחסים. על שמח ועצוב. על שחור, על לבן. בעיקר על מה שקורה לה בלילה לבן.

Avatarכינוי:  נורמה ולא ג'ין

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מיני חשיפה לכבוד היומולדת


אז לאחר הרמת כוסית, וכשאני קצת מסטולה מהיין ורגע לפני החגיגות הגדולות להיווסדי כולם לתקוע בחצוצרה - נורמה בת 27.
כבר שנה שאני כותבת כאן. וואו. הזמן טס.
"את נראית כמו חיילת. עד שאת פותחת את הפה" בישר לי השותף בממזריות. "אז אם ככה, מוטב שאני אשתוק", עניתי וכל גן פולני בגופי היה גאה על התשובה. אל דאגה, זה לא יסתום לי את הפה.
אחר כך קיבלתי טלפון מתאילנד שחימם לי את הלב ועשה לי להתגעגע אליו...וגם כמה אס.אם.אסים מחברים טובים.."לצידך תמיד", מישהו כתב. כיף לדעת שאוהבים אותך. אבל יותר כיף לשתות אז יאללה פורקן


כרגיל, המועד מזמן לו ספירת מלאי מסוימת:

גובה: 1.64
משקל: 54 (עליתי 4 ק"ג מהתיכון)
חבר: יש
אקס מיתולוגי: יש
אקס נשוי: גם יש
קטע לסבי: יש ויש
קטע סאדו-מאזו: הממ...אפשר להגיד...
קעקוע: אין אבל בקרוב יהיה. כנראה של פייה. פרטים בהמשך
אוכל אהוב: אגס בנדיקט, שוקולד מריר (עדיף מקס ברנר), פילה בקר, רביולי בטטה ובכלל פסטה, קרמנשניט, כדורי עוף חמוץ מתוק סיניים, סלט אבוקדו (רצוי את זה שאמא של פאטאל מכינה..זו המצאה יותר טובה מהחשמל), קובה סלק עיראקי מרמת גן, מרק עוף ומרק סרטנים. יאמי יאמי
אוכל מגעיל: גפילטע פיש (מצטערת סבא-סבתא), רגל קרושה (שוב סליחה), דייסה, סחוס של עוף ,מוח, קורקבן, לבבות, חלזונות, כשהלבן בחביתת עין לא מבושל מספיק ורועד בצלחת, וריד עם דם בשניצל, מרבית המאכלים שאמא שלי מכינה למרות שהיא באמת מנסה באהבה (לא ברור איך יצאתי כזו בשלנית על...כנראה מאבא)
משקה אהוב: תפוזים סחוט, מים מינרלים, משקה שוקולד וכל סוג אלכוהול
משקה שנוא: כל מה שמכיל אניס. כולל ערק
אוספים (לפי סדר כרונולוגי): ברביות, דובוני אכפת לי, בולים, מכתביות ריחניות, אלבומי מדבקות - דובוני אכפת לי, פוני קטן וחבורת הזבל, פיות והאוסף העדכני - חרדות.
אוהבת ללקק: את חבר שלי בכל מקום...אבל גם סוכריה וקוקילידה זה נחמד
חיית מחמד: נושי החתולה. בעברי - צ'יקי הכלב, רמבו הכלב, פאני החתולה, פאני שתיים, טופו החתול הגבר-גבר
תחביבים: כתיבה, קריאה, טניס, ספיניג, כל מה שקשור לים, ציור וצילום
שחקן: אדוארד נורטון, חואקין פיניקס, טום הנקס
שחקנית: ג'וליט לואיס
ספר שגרם לי לייבב כמו יתומה עזובה בתחנה המרכזית הישנה בלוד(ג'): "מוכרת הגפרורים הקטנה", "וכי נחש ממית"
פריט מידע שולי שלא ברור למה יוצא לי לדבר עליו לפעמים: "כן, אמרו לי פעם שמזל דלי עם אופק עקרב הוא מזל מאד מיני וממגנט" וגם "ג'וליאני הפך את כל הפושעים לשוטרים וככה הוא חיסל את רמות הפשע בניו-יורק"..."אחרי שאוכלים אספרגוס לשתן יש ריח מסריח של רקוב"
איבר מועדף: עיניים, אף מנומש, ישבן עסיסי וחזה C75 עומד (תודה לאל)
התפרנסתי מ: ליחצ"ן מועדונים, פקידה בחברת נסיעות, גרפיקה, כתיבה, משחק, מכירת פופקורן ביום העצמאות, בייביסיטר, מלצרות
אוהבת...בתפנוקייה: שעושים לי נעים, מסג' ובכלל מפנקים אותי. חוץ מזה הכי כיף להתיילד להרגיש כמו ילדה קטנה ולעשות שטויות. וגם ולהשתכר או להסתמם וכמובן - להתכרבל במיטה שעות
טראומות או "רגעים ששוה לזכור": בעיקר המאונן בחנייה מול בית ספר...הבת מצווה שלי. וגם הזוועה בלגלות שבגדו בך
זיכרון מתוק: לקפוץ על טרמפולינה ענקית ביוון כמו בגיל 10, ביוטופ בתיכון עם צלילות באילת והרבה דגים, לכבות את כל הנרות בעוגת יומולדת, נשיקה ראשונה והפעם הראשונה שעשו לי היקי, ראס אה-שטן, כשאחותי הקטנה נולדה אחרי כמה הפלות של אמא והייתי האדם הכי מאושר בעולם כי סוף סוף גם לי היתה אחות
זיכרון כואב: מוות של סבתא לפני שנה וקצת, הפרידות מהאקס, טעויות שעשיתי ופגעו באחרים וטועיות של אחרים שפגעו בי ולעולם יהיו גיבנת על הגב הקטן שלי וצלקת בלב
תכונה אהובה: תמימות
תכונה שהייתי משנה: תמימות
מפליא אותי: שהחיים יפים בלי טלוויזיה...שזה נכון - בלי סקס אוכלים מלא שוקולד (כולה עבר שבוע וכל החדר מלא חפיסות ריקות)
Bad habits: לכסוס ציפורניים במצבי לחץ, לעשות כלים בסבבה, לדגדג, למצוץ עם סוכריות קופצות
המשפט ששמעתי הכי הרבה פעמים בחיים שלי: "בואנה, את כלבה"..."יש לך את הגוף הכי סקסי שראיתי" (כן אני צנועה אבל מגיע לי)..."את מוכרת לי מאיזה מקום"...
מתנת היומולדת הכי מושקעת שקיבלתי: 25 מתנות שוות כמספר הגיל שלי (ואחת לשנה הבאה)
מתנת היומולדת הכי מקורית: שיעור טיס במטוס צסנה. שתיהן מהאקס המיתולוגי
שאיפות לשנה הקרובה: לטוס לאוסטרליה עוד חודש בדיוק, לסיים את התואר הראשון סוף סוף, להתקדם בעבודה ובכלל - הגשמה עצמית, להוציא רישיון צלילה

ליליה טוב. מחר תחילת המסיבה...נשיקות



נעים מאד. נורמה ולא ג'ין לשירותכם

נכתב על ידי נורמה ולא ג'ין , 29/1/2008 01:56   בקטגוריות אופטימי, יומולדת  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של s.m ב-9/2/2008 03:49
 



60,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה ולא ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה ולא ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)