לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Victoria Zaborov


בלוג לחובבי אמנות ומוסיקה

Avatarכינוי:  Victoria Zaborov

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

Awsome New Music


אני חייבת להודות, מאכזב אבל נכון, שעד היום העדפתי להוריד את המוסיקה שלי מהאינטרנט ולא להטריח את עצמי בקניית דיסקים מקוריים. כל זה השתנה לפני כמה שבועות כאשר גיליתי כמה להקות חדשות (יחסית) הודות להמלצות של ספריית ה- iTunes שלי. למי שלא מכיר את ספריית האייטיונז, כדאי להוריד אותה ומהר. לפני רכישת המוסיקה ניתן להקשיב ל-30 שניות מהשיר, לקרוא דירוגים של גולשים אחרים וכמובן לקבל המלצות על סמך רשימת השמעה אישית שלכם. אני חושבת שזה רק מחזק את הטענה - שאם המוסיקה היום היתה באמת שווה, אנשים לא היו גונבים אותה ברשת (אבל אולי אני טועה).

 

אז נתחיל?

 

אחת הלהקות היותר מוצלחות שגיליתי בשנה האחרונה נקראת Kaiser Chiefs כשהדיסק האחרון שלהם Yours Truly, Angry Mob מומלץ בחום. הסיבה שאני מזכירה אותם כעת, היא בגלל הסינגל החדש שיצא להם Never Miss a Beat - וכמו הכותרת של הבלוג - !!!it's awsome

 

 

נעבור הלאה ללהקה משובחת עם שם נורא ארוך - The Last Shadow Puppets. זהו הדיסק הראשון שלהם, וכבר יצאו שלושה סינגלים אדירים ממנו. נשמע ממש מוכר ונורא מוצלח. אני חייבת להודות שמה שמשך אותי אליהם בהתחלה, היה הקליף המדליק של - The Age of the Understatment - מאוד מקורי :)

וכמובן, שיר מעולה נוסף - Standing Next to Me

 

 

ולבסוף, איימת השכנים שלי (ששומעים את הדיסק הזה מהרגע שבו אני מתעוררת ושוב כשאני חוזרת מהעבודה) - Arctic Monkeys. לא הצלחתי להחליט איזה מבין השירים להמליץ כאן, בגלל שכל הדיסק פשוט מעולה, אז החלטתי לשים את אלה שנמצאים ברשימת ההשמעה שלי ב- iPod.

 

Old Yellow Bricks

 

I Bet You Look Good On The Dancefloor

 

Teddy Picker

 

Fluorescent Adolescent

 

 

נכתב על ידי Victoria Zaborov , 21/10/2008 17:45  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,008
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVictoria Zaborov אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Victoria Zaborov ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)