לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של חסרת המצח


הבלוג של חסרת המצח והגרב שלה

כינוי: 

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

השיבה מהודו


אללי! נזכרתי בססמא! כמה טוב לחזור~

 

שלום לכל פשוטי העם ופשוטי הגרביים הסקסיים לכאורה שלי :}

אתם בטח מאוכזבים מהעזיבה הפתאומית שלי. אני בטוחה שחיכיתם הרבה ליום בו אשוב מהמגירה לספק לכם דקות מספר של בידור ודאחקות אוטנתיים.

אז זהו,שעל הזין שלי D:

נכון שהייתי צריכה להודיע לפני שארזתי את חפציי מלוא הגרב בניסיון להתחיל את חיי החדשים בהודו,אך פשוט לא יצא.

הניתוח שלי עבר בשלום,אך לפני זמן מה צמחה לי ציפורן נוספת וחסרת המצח האגואיסטית מסרבת לקצוץ את המטרד.

ובכן,מה עבר עליי בהודו?

הסתובבתי בשווקים,עישנתי,רקדתי..היה שמח

עד שהגיע הומלס לאזור. מאחר ולא היה לי שקל על התחת הצעתי לו את עצמי כחימום לרגלו היחפה [והיחידה ]

הוא שמח מאוד מאוד והתחיל לרקוד-יומפה יומפהפה יומפה יומפה יומפהפה יומפה יומפה יומפהפה יומפה יומפה היי!!

אני והזקן נקשרנו אחד לשני,כל יום היה נותן לי ג'וינט ואוכל לכלבים שהיה מזונו היחיד בכפר הקטן.

לאט לאט צמחו ציפורניו של הזקן והרגשתי איך מתחיל לעקצץ לי בנחיר. בכל יום שעבר זה רק הלך ונהיה יותר כואב,ובכל יום נזכרתי כמה אני מתגעגעת לציפורניה הארוכות והמטופחות של חסרת המצח,על אף הכאב.

יום אחד החלטתי שדי. מנגינות "בחוף של טרפטוני" שבקעו מדוכן המיצים ליד כבר שיגעו אותי,והצחנה מרגלו של הזקן עשתה לי חשק לחרבן לו עליה,הרי היא תקועה לי בדיוק בתוך התחת ואין פתרון טוב יותר כמו נקמה.

אחרי שהשתחררתי מהלחצים ארזתי את חפציי,קצצתי את הראסטות שהספיקו להווצר מעצמן בזמן השהייה שלי ושבתי ארצה היישר לזרועותיה של הספרית שלי,מי אם לא חסרת המצח הסקסית אחושרמוטה,בעיקר כשהטחינה מהפלאפל מטפטפת לה בחינניות על הסנטר. היא צבעה את שיערי מחדש ולקחה אותי לנגב חומוס ביפו,בחומוסייה של אבו סאלח-לובש השחורים הקשוח 666.

תמונות מהודו אין,כי נכנסתי עם המצלמה לשכשך במיי הגאנגס הקרירים

אבל לא נורא,חזרתי עם אייפוד עם מקום לעד 12 שירים ואוזניות שבאוזן ימין אפשר לשמוע את הים,הבה נגילה :)

 

עד כאן להפעם

צלצלו אליי בווקי טוקי,תעלו לקפה

סטלה [וחסרת המצח]

 

נכתב על ידי , 5/6/2008 17:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



392

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstela אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stela ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)