לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

see saw



Avatarכינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

הרצון לעוצמה


כל פעולה שלי נובעת מתוך הרצון לגדול ולשפר את עצמי.

בעיניי מי?

מי בוחן אותי?

אני כבר לא בטוח לפי מה אני מודד את עצמי. שזה חבל.

כי פעם היה לי מושג די טוב לגבי זה.

אבל אני מתחיל להרגיש את זה לגמרי.

את הפוטנציאל הגדול שיש בי.

באמת.

הקרע הפנימי הזה שניטשה מדבר עליו,

הבחירות שאמורות כביכול לשחרר אותנו ממנו,

אני מרגיש שאני בדרך הנכונה לשם.

ושם ממצים את הפוטנציאל כל רגע.



נכתב על ידי , 23/4/2009 01:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נזכרתי פתאום.

נזכרתי שאני יודע לחשוב.

שאני יודע דברים.

גדולים.

שכחתי מזה כאילו זה לא חלק ממני.

אסור לי להתעלם. אני אטבע בתוך איזשהו סוג של עצמי.

וככה אני אף פעם לא אהיה על הפסגה הזאת שאני מדבר עליה.

 

למעלה למעלה איפה שאנחנו בכלל לא מדמיינים.

רוב הזמן.

נכתב על ידי , 17/4/2009 00:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



bling bling moon


אני לא בטוח אם להאמין לעצמי.

אולי אני סתם אומר דברים בשביל להתחמק מלחשוב.

ואם כן- לא הייתי אמור לדעת על זה?

כי אני זה אני.
קטע מוזר עם המוח הזה.

פעם זה היה המקום היחידי שיכולתי להיות בו לבד.
היום אני לא לבד אף פעם.

לא יודע מה יש לי.

נכתב על ידי , 5/4/2009 05:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmr.bungle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mr.bungle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)