לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אאאאאאאאאני



Avatarכינוי:  ליזה .

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שאלון, תמונה, ומתי אלדד ימות !? \:


 

חחח שאלון שמצאתי אצל קרינה XD

 

- נתקעת פעם בקיר. > אהמ אלדד .. הוא זינק לקיר במטרה לשמור על הכדור והתוצאה היא יד שבורה XD !!

- צעקת על המחשב. > בר מתאבל עליו כשמתנקים לו אותו .

- התעצבת על המנחה בטלוויזיה והתחלת לקלל אותו במחשבה שזה יעזור. > חח כן יש הרבה מנחים טמבלים .

- התווכחת עם מישו על צורה של ענן.  >בארור D:

- יש לך פיצול. > דהה חחח .. אל תשאלו ^^"

- נפלת במדרגות. > לא אבל גררו אותי במדרגות .. א ל ד ד . רואים שהוא הרע ואני הטובה !? העיקר לא להאמין .. \:

- שכחת את השם שלך. > חחח קטי אתמול שהיא התקשרה 3: 

- בכית וצחקת באותו זמן. > בואו תנסו אתם לא לצחוק כשקופצים עליכם ומדגדגים אותכם ><"

- אכלת ושתית בו זמנית. > אממ , אממ .. וודקה עם לחם נחשב ? Oם"

- נפל לך אוקספורד על הראש. > תשאלו את אלדד על אלגברות <:

- קמת בבוקר ונתקעת בדלת. > נו בטחחח , כל בוקר בחדר 47 אני נתקעת בבוקר בדלת כשהיא נעולה .. 

- התיישבת על מסטיק. > אז מה ? רשה על מלפפון ..  

- נתקעת בעמוד באמצע הרחוב.  >תאמת , אפעם . חייב לעשות את זה לאלדד .

- כשמשעמם לך זה מצחיק אותך. > לע .. אני מציקה לאלדד , הרבה יותר כייף .

- מישהו אמר "מזלג" ופשוט לא יכולת להפסיק לצחוק. >לא. אבל רק שתדעו שסכינים של חדר אוכל לא חותכים בגרוש ..

לאדד אפילו לא ירד דם .. כוסעמק -__-"

- קבעת עם מישהו ללכת לאנשהו, ושכחת להגיע. > חח אני ואלדד אמרנו לאלמוג שאנחנו בת"א וניפגש איתו . הוא חיפש אותנו

שננההה בתחנה המרכזית XP .

- לעסת את החולצה שלך. > הייתי קטנה . עכשיו אני לועסת תפלאפון .

- התלבטת שעות בתור של מקדונדלס, ובסוף החלטת שלא בא לך.  >זה קורה לי בכל מקום חחח אני תמיד מתלבטת

- התחלת לדלג באמצע הרחוב בלי סיבה. > דילגתי עם אלדד במזדרון בכיתה ח' אבל הוא מתכחיש !! לפחות דור לא מכחיש ..

- נזכרת במשהו מצחיק תוך כדי ששתית, וירקת את כל השתייה. >שיררההה! עם התה ומישהי מירדן XD ואז כשעשינו שידור חוזר

שוב ירקתי את כל התה בטעות XDDD

- אתה שואל את חיית המחמד שלך שאלות, ומחכה לתשובה. > לייק דההההה ! אלדד ..

- כשהחיה לא עונה לך, אתה מתעצבן. >תאמת התשובות שלו יותר מעצבנות ..

- נפלת על המקרר. > איך !? חח

- כשאומרים "בום" , אתה מת מצחוק. > מעניין למה .. X:  אתם לא רוצים לדעת למה ! [אלדד שתוק לא לספר]

- כשאתה עושה סמיילים בפורום/מסן/אייסיקיו, אתה מזדהה איתם, ובאותו רגע נראה בדיוק כמוהם. > הם יותר מזכירים לי את אלדד

כי אין להם שיער והם מכוערים .

- אתה מתייעץ עם עצמך. >אני מתווכחת עם כל דבר שיש חחח

- שיחקת עם ברווז באמבטיה. > לאלדד יש רומן עם הברווזים שלי :X

- התקשרת למישהו, התכוננת מלא זמן על מה שתגיד לו, ובסוף שכחת. > חחח זה תמיד קורה לי .

- התקשרת למישהו הביתה ושאלת איפה הוא. >חחח אורי תמיד עושה את זה XD

- שאלת מישהו שנמצא בשירותים אם הוא טבע. > כןכן D: חחח הלוואי אלדד יטבע בשירותים חחחח

- פעם אמרת למישהו "שכחתי. אה נזכרתי הנה. שכחתי. אה אה נזכרתי".  > מה אני אדווה ? חחחח סתם כן אבל לא כמו לאדווה .

 

________________

 

חח טוב אני תקועה בבית ולומדת ולומדת ולומדת . ואמא שלי חופרת ..

אבל סכ"ה בסדר חחח היום אני בטח אצא ..

ואורי וסטיופה באו אלי והעירו אותי משנת צהרים וגררו אותי החוצה 3:

אני אוהבת אותכם 3333>

 



ומשהו לאלדד -



לא רומזת כלום .

אני פשוט אומרת לך את זה כל יום 3: .

 

טוב בעיייי [; !

נכתב על ידי ליזה . , 18/7/2008 15:03  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Diarrhoea ב-5/8/2008 16:40



7,348

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליזה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליזה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)