לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Endless Road (הבלוג נסגר - תודה!)


היכולת מצמיחה כנפיים אבל רק הרצון מאפשר לעוף


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

טוב טוב טוב!!


בסדרררר. אני מעדכן. הינה.

 

אין לי כ"כ זמן עכשיו

גם חולה. גם עייף. גם לא יודע מה. אוף. נמאסססס.

כימיה. איכס. בצפר. איכס.

הכל איכס פההה!!!

 

טוב נו חוץ מהגדנ"ע של שבוע שעבר...

אני אכתוב פה נראה לי קצת עליה מחר וכו' וכו'

 

אקיצרררררר

ממש בא לי ....

 

לנתק אותי מהחוטים

להוציא אותי מהכבלים

אין לי כוח לחיים כ"כ מעצבנים

אני רוצה לכייף לעשות חיים

להוציא את המוח

ולזרוק לפח

להתנהג כמו טיפש

אך מאושר ללא כל חשש =]

 

עכשיו לדברים אישים:

 כל הכבוד לפותר החידההה

רעעעע אוהבבב אותךךך 3>

למרות שאתה לא אותי P:

 

לעינתוששש על ה108 במגןןן

איך 108 אבל?!?!!?!?!

אאההה בטח ה8 ק"ג  שעלית משנה שעברה? XD

 

לגיגי שהתקבלל לאממ...קרוואן הזההה או מה שזה לא יהיה בעעע מזלל טובבב, המונים המונים. 8)

 

וכמובןןן לכל מי שחולה - החלמה מהירההההה!

נכתב על ידי Midnight Ranner , 24/1/2007 23:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אווו...בני גורןןןןן@@@@


מחר מבחן במתמטיקה

כל יום ה"חופש" הזה בוזבז על מתמטיכסעעע

אני לא מבין איך כל הנגזרות של הפרבולה ומציאת נקודות קיצון ופיתול מזדיינות יעזרו לי בחיים!!!עצבני

גם כן חמש יחידות!!!

 

מתמטיקה = איכס!

 

זו המשוואה היחידה!

 

וחידההה שהמורה כתבה פעם על הלוח...מי יודע למה?P:

sinx = six

          n   

 

 

 

נכתב על ידי Midnight Ranner , 11/1/2007 00:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אווו......יום ראשוןן


גם כן יום ראשון

קררר לי

ומחר יש לי מבחן מזויין בספרות :X

אין לי זין לזה!

 

אווו ד"א שמתם לב לתאריך היום? 07.01.07 -> נכון מגניבב?!

 

אההה וזה נוד, נוד מים חוחו איזה שם תקעו לו....!! XD

נכתב על ידי Midnight Ranner , 7/1/2007 20:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Midnight Ranner

בן: 34

ICQ: 311483656 

תמונה




605
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMidnight Ranner אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Midnight Ranner ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)