לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DOBI_1987

כמו שחבר טוב מאוד שלי אמר עם האבתם את הבלוג שלי ספרו לחברים שלכם ועם לא אז אני מקווה שאין לכם חברים!!!!!!!!!!! ולא לא מקנים אותי דובי רק בישביל הכיף!! יש לי עוד קנואים אבל אותם אתם צריחים לישעול אותי מה הם!!!!!!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

אני שוב פה וכן עוד מבועס וקצת מדוכה!!!


אני אני פה שוב מצאתי את הסיסמה שוה היא נעלמת לי כל פעם מחדש!!!!!! (זה מעצבן)
אז ככה לא האיתי פה החרבה זמן ו 10000000000עחוז אף אחד לא מענין אותו או אותה איפה העיתי ומה עסיתי !!!!!

אבל אני יספר הכל מיקרה!!!!!!!!!

אז ככה עזבתי את הביתצפר כי אני לא יחול ליהיות רטח ביגלל אסטמה ושאני לא יחול לעמוד הרבה זמן בשנאי הרגלעים באותו הזמן כי יש לי רגך שהיא 1cm יוטר קצרה מהשניה אני יודע שזה לא ערבה אבל זה מספיק שאני לא יחול לעמוד על שנאי הרגלעים באותו זמן למשך זמן ערוך אבל אין מה לעסות עם זה אז עכשיו אני מחקה שאני יקבל קורס במיקצוע הבא שמענין אותי וזה ליבנות כלאי נגינה רק הבעיה שזה לוקך זמן לכבל אישור שאני יקבל את הקורסס הזה מהמדינה ככה אני לא משלם את הכסף שאין לי חחחחח וזה גם יעקב אני החזרה שלי לישראל באיזה שנתאים FUCK!!!!!!
זה לא כיף ביחלל ליהיות אני לא רק אני מעבד קשר עם החברים שלי שזה הדבר החי חשוב לי בחיים אני גם צריח לחקות פה במדינה המחורבנת הזות פה עד שאני יקבל משהוא פה אני גם בסוף יהיה לבד וזה מה שמפחיד אותי החי ארבה בלי חברים ולבד כן זה למה אני מדוקה ומבעס המקום הזה פה גורם להרגיש כעילו כלום כבר לא שווה בחיים והפיטרון היחיד זה נו ..... אתם יודעים מה הפיטרון כןכן BANG BANG BYEBYE FUCK UP WORLD!!!!! ממש ככה אני מרגיש כבוור 6 שנים עוד מעת זה היה האחלתה החי מטומתמת לעבור לפה!!!!!!!!!!!
ומעז שעברתי לפה אני מרגיש רק לחץ נפשי ואיך שאני מסתכל על הכל ישתנה לרע ואני לא רוצה אני זה ככה יוטר!!!! אני החראי הקוס הזה שאני עמור לקבל אני אף מיפה לתמיד ומכווה שהכל ישתנה בחזרה לאיך שזה היה פעם!!!!!!!!!!!

אז ככה זה הפעם הזות אז ביי מימני!!!!!!!!!!(בנתעים)
נכתב על ידי , 20/12/2008 22:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 168372590 

תמונה




326
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDOBI_1987 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DOBI_1987 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)