לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני , אני ו....אני.



Avatarכינוי:  \\\ strange girl \\\

מין: נקבה

ICQ: 457006002 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

אומייגודד פאקינג דיד איט!!!


וואי#%&%^* זה היה אחד הדברים המדהימים...

אני ולנה סופסוף עשינו את זה..

תכננו לעשות את זה הרבה פעמים אבל, לא יצא ><" וסופסוף! וואי אני לא מאמינה...

טוב אז ככה:

 

לנה באה לישון אצלי...

ואז בסביבות 10 ככה עלה הרעיון לצאת בלילה לכמה דק' לטייל...סתם כזה...רק כדי סופסוף לעשות את זה..

אז כשאמא שלי סופסוף נרדמה!!! בסביבות 2 ורבע ככה יצאנו החוצה בשיא הפחד! כלכך פחדנו...אשכרה הרחוב שלנו פשוט נורא חשוך ולאדעת...

אז איכשו לנה הציעה ללכת למרכז העיר...כי שם יש הכי הרבה אור...

אז זה מה שעשינו...כשעברנו איזו צומת פתאום עברה לידינו איזה מכונית עצרה התחילה לצפור ואז אני שומעת "ילדה בואי לפה!!" והינו ברחוב רק אני ולנה...><"

ופשוט התעלמנו...אחרי זה אני שומעת אותו כזה צורח עלי "כוס אמא שלך יא שרמוטה יא ירקרקה יא מלפפון חמוץ..." ובדיוק לבשתי ירוק ופשוט התחלנו להקרע מצחוק..

קיצור באנו ליד העיריה..ופשוט התיישבנו ליד איזה חבורה [יעני במספיק מרחק כדי לרכל..ומספיק מרחק כדי לשמוע מה הם מדברים]

בכל מקרה ואאז קמה בחורה אחת מהחבורה ואמרה משו כמו "היי מה נשמע?תקשיבו אני פשוט די נואשת לחברה..כי שני אלה שם כל הזמן מתמזמזים ואני כבר לא יכולה לראות את זה..אז אם אתן רוצות אתן יכולות לבוא.." אחרי איזה 15 דק' סופסוף הצלחתי לשכנע את לנה לבוא...

ואני שמחה שעשינו את זה..

בכל מקרה באמת היה שם זוג שכל הזמן התמזמזו..והתחרמנו...וזה היה מטריד!

וזה היה אחד הדברים הכפים שעשיתי...

אני כלכך מקווה לראות אותם שוב!!

חחח

הכי התרשמתי שם משלושה אנשים שניים בנים ואחת בת...אחד מהבנים יותר בקטע החברי [יעני ידידים] והשני בקטע אחר...אח..הפעם באמת אני מרשה לעצמי להגיד:

אחחח מה היתי עושה לו..

נכתב על ידי \\\ strange girl \\\ , 25/8/2008 05:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואי איזה כייך ליבי בירן בגמר!!!!! D:


חח טוב, סליחה על התפרצות ההערצה הזאת...

אני יודעת שיהיו הרבה שיחשבו אותי לשטחית אבל חפיף.....
ליבי בגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   D:

OMG..אני כלכך שמחה בשבילו...

הכי מתאים לו להיות שם, והוא הכי שווה את זה...

וואי אני אאאשכרה ממש ממש ממש שמחה בשבילו #^%**(%$%!

וואי איזה כייף...חחח...

איזה באסה שהסיכוי שהוא יקרא את זה הוא...אמ...לא קיים בכלל..

אבל ליבי אם אתה קורא את זה...תדע שלדעתי הכי מתאים לך [כמו שכבר הבנת..]

 

איך אפשר לסיים בלי תמונה [?!]

 

לי בירן 3>

 

וזייההווו

 

כפרעליו.... [חחח ^^"] ושוב סליחה על הפוסט הזה...יש לי מידי פעם התפרצויות כאלה...חחח...זה הכל מהתרגשות

 

 

יאוו איזה כייף שהוא בגמר!!!!!!!!!!#%^##%^&

 

 

 

http://www.israelidol.co.il/mitmodedim/libi.php?singer_e=li&flix_id=2648928

 

 

טוב עכשיו באמת זהו =]]

 

 

נכתב על ידי \\\ strange girl \\\ , 18/8/2008 23:16  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו סתם עדכון משעשע וחסר משמעות! =P


לא יודעת איך לקרוא לזה אבל תנסו לצרף מהאותיות האלה ת'שם שלכם...

=P שווה..

 

A: You like to drink

 B : You like people.

 C : You are really silly.

 D: You like to drink.

 E: Awesome in bed

. F : You are dead sexy

. G : You never let people tell you what to do.

H: You have a very good personality and good looks.

 I : You Are Great in bed.

 J : People adore you.

 K : You're wild and crazy.

 L :Everyone loves you.

 M :Best kisser ever.

 N :You like to drink.

 O :Awesome kisser.

 P :You are popular with all types of people.

Q :You are a hypocrite.

 R :Easy to fall in love with.

 S :Fuckin crazy.

 T :You're loyal to those you love.

U :You really like to chill.

V :You are not judgmental.

 W :You are very broad minded.

 X : You never let people tell you what to do.

 Y: Best bf/gf anyone could ask for

-

 

 L :Everyone loves you.

 I : You Are Great in bed.

 T :You're loyal to those you love.

A: You like to drink

 L :Everyone loves you.

 

חעחע אנשים אוהבים אותי !%$^*$#%& ולא סתם אוהבים ממש ממש אוהבים ^^

אמ..DO I GREAT IN BAD???

חעחעחע...

 

 

תכלס היום היה סתם יום חסר משמעות..

התעוררתי ב16:30 ><"...

ועכשיו אני מתחננת ללכת לישון..

זתומרת שהחופש הזה, אני מנווטת בין המיטה,למחשב לטלויזיה..ואני כלכך כלכך אוהבת את זה!!!!!!!

כולם חוץ ממני מסתדרים לאט לאט בזוגות..

טוב על מי אני עובדת.?! לא כולם...רק אלה שאני מבלה איתם הכי הרבה זמן..

אני מרגישה שבזמן האחרון התחיל לחזור לי הביטחון העצמי בכל מה שקשור לאהבה.. ^^

אני כבר כלכך רוצה למצוא מישהו שהרגשות שלי כלפיו יהיו הדדים...

אבל בסדר, יבוא הרגע [אני מקווה]...

 

 

אני אופטימית...רוצה להיות נאהבת...ולא מפסיקה לאהוב!!!!

 

3> ליטל =]

 

 

 

 

נכתב על ידי \\\ strange girl \\\ , 11/8/2008 02:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,298
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל\\\ strange girl \\\ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על \\\ strange girl \\\ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)