לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגשות..מחשבות..וכו' =)



Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

הייייי


 

 

אז ככה  היה לי כל כך הרבה חדש אבל בראש ובראשונה מה שהכי חשוב זה..

שאחותי היקרה בת ה15 ניפטרה ונירצחה ביגלל גבר בן 26....שאנס אותה

ודרס אותה למוות....

אני מממש מיתגעגעת ואוהבת אותה ואני לא יכולה רגע בילעדי אחותי החמודה שתמיד הביאה אושר ואור לביתת...

אני ממש שונאת את המישפחה הזאת והלוואי שהם כולם ישרפו בגיהנום ולא יישאר מהם אפילו סימן רוח חיים..

למרות ששום דבר כבר לא יחזיר לי את הגבר שהכי אהבתי ואני לא יכולה ביעדיו את אחותי..

אין ביכולתי לתאר לכם את הכאב והצער והגעגעועים אני מרגישה כל יום לחיבוק לריבים לכל דבר קטן שהיינו עושות ביחד.

אני רק רוצה לבקש מימכם בקשה קטנה אים לא קשה לכם תפסיקו לישתות זה הטעות הכי גדולה שאתם יכולים לעשות ואז להיתחרט עליה כל החיים שלכםפ..

אני ממש ישמח אים תשמעו מעצתי ותילמדו לקח מהסיפור של אחותי הקטנה והיקרה לאה  אלונה דרנקין..

אני ממש מקווה שתשמעו אותי ותעשות כעצתי אבל אים לא אז חבל עליכם ועל החיים של ההורים שלכם ושל הקרובים שלכם...

שדואגים לכם ותמיד יהיו שם שתיצטרכו אותם.....

טוב יאללה חברס אני זזה לילה טוב לכולם..

ואני עוד פעם רוצה להגיד שאני ממש מיתגעגעת ואוהבת אותך אחותי היקרה והחמודה שזכרונך יהיה ברוך ושתנוחי אמן בגן עדן...

נכתב על ידי , 17/12/2009 22:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,096

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל16sivan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 16sivan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)