לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי :)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

:)



היום הייתה אזעקת שווא במושב שלי ! קפצתי מהמיטה ב-12 בבוקר ! כוס עמממק ! :|

 

כל היום הייתי תקוע בבית ! ב8 וחצי אני נוסע למסיבת יומולדת של ידידה ממש ממש טובה שלי :)

 

מקווה שיהיה טוב ! :)

 

עוד 13 ימים - יומולללללללללללללללללדת :) איך אני מחכה לזה כבר !!!

אולי אני עושה מסיבה עם עוד שלושה חברים שלי, שנולדו גם בינואר ! יהיה טוב .

 

 

 

 

 תגיבו אם באלכם ! XD

 

 

אוהד .

נכתב על ידי החיים הם אחלה !? , 1/1/2009 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שנת 2009 טובה לכולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

נקווה שהשנה תיהיה הרבה הרבה הרבה יותר טובה משנת 2008 !!!!!!!!1 :)

=

 

בלי מלחמות, בלי מחלות, בלי לאבד מישהו שממש קרוב אליך :( , בלי שביתות (אולי רק קצת .. :P), בלי תאונות דרכים, למצוא אהבה (אין לי מושג מה זו המילה הזאת כבר !) והכי חשוב -

להיות מאושר !!!!!!!!!!!!!! :)

 

 

 

אוהב אתכם @!

 

קבלו תמונות מהעולם :

 

 

אוסטרליה-סידני

!צילום: AFP

 

 

 

מלזיה

צילום: רויטרס

 

 

 

מלזיה

צילום: AP

 

 

 

סינגפור

צילום: רויטרס

 

 

ובישראל ? מלחמה ? ננהההההההההההההה..

 

למרות שאני בטווח, חגגתי "סילבסטר" את שנת 2009 !

 

באמת, זה מרגש  ! באמת ! לא כל יום משתנה שנה אחרת, והשנה החולפת כבר לא תשוב !

 

2008- היה ונגמר !

בשנה הזו היה לי הכי קשה להתמודד עם מות סבתא שלי ! אני כלכך אהבתי אותה ! היא הייתה הנפש התאומה שלי ! וזה בעצם מה שמזכיר לי את השנה הזאת ! לא אכפת לי ממשהו אחר :|

 

אבל כמו שאומר השיר של אהברם טל - "הזמן עושה את שלו, והוא מזור לכל שכואב"

 

חחחח ניהיתי משורר !

 

 

קיצר, נהנתי בחגיגות ! יש לי אחלה חברים וידידות !

 

מת על כולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם :)

נכתב על ידי החיים הם אחלה !? , 1/1/2009 03:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  החיים הם אחלה !?

בן: 31




146
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים הם אחלה !? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים הם אחלה !? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)