לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי :)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008


מ-ל-ח-מ-ה-!

 

 

טוב, אני גר בין גן יבנה לגדרה, מה שאומר שגם אני בטווח הירי של החמאס !

 

אתמול בסביבות 11 בערב, שמעתי אזעקה וישר רצתי לממ"ד !!

 

לפניי חודשים, כשהירי היה רק על יישובי עוטף עזה, אתה רואה בחדשות את כל מה שקורה, ואתה אומר - "אפשר לחשוב, שומעים אזעקה-נכנסים למקלטים! וזהו ! "

 

אז זהו, כשזה קורה לך, אתה סוף סוף מבין איך הרגישו אותם אזרחים ! אי אפשר לתאר את הפחד הזה !, ולאחר שאתה שומע את הבום הנוראי הזה של הקסאם/גראד/רקטה- יש לך איזשהי עכלה, שלא אתה היית הקורבן !

 

 

באמת שאי אפשר לתאר את הפחד הזה ! הלב שלך משתתק !

 

אני מאוד מעריך את הפעולות של צה"ל בעזה ! הם פשוט גיבורים  על החיילים שלנו !

 

אבל ממה שאני מבואס- זה מהתקשורת בעולם !!!! איך הם מוציאים אותנו כרוצחים, כמדינה שכולה מדבר אחד גדול !

 

אבל הכל שקר !!! החמאס התחילו, וישראל הזהירה אותם שאם לא ייפסקו ירי הקאסמים- אנחנו נפעל !!!

 

וככה זה קרה !

 

 

 

 

היום אין לי בי"ס ! גיליתי את זה רק אחרי שקמתי ב7 :|

 

יהיה בסדר ;)

 

אני רוצה שכל אחד ייראה את הסירטון הזה, ושיעביר אותו לכמה שיותר אנשים ! ושכל העולם ייראה את זה  !! :

 

http://sderot.aish.com/SderotPetitions/15Seconds.php

 

(חובה לראות !!!!!!!!!!!11 )

 

 

 

 

 

זהו, סיימתי את הפוסט ! אני מקווה שיהיה טוב ! :)

 

 

 

ישראל ח-ז-ק-ה-!

 

 

 

נכתב על ידי החיים הם אחלה !? , 30/12/2008 09:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיפרה ! מזל טוב :)


הצביעו שיפרה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

בבקשההה !!!! והנה ההסבר למה :

 

 

מי שרואה ה"אח הגדול" בטח הבין שלשיפרה הייתה יומולדת !

 

עינב כלכך עצבנה אותי שהיא לא אמרה לה אפילו מזל טובבבבב !!!!!!!!!!!!!!!11

 

אבל אם לעינב הייתה יומולדת, כל הבית היה צוהל ושמח, ואני בטוח ששיפרה הייתה שמחה בשמחת עינב !

 

 

אבל הקטע שבאמת עצבן אותי הוא בחירת הסרטים !

 

שיפרה רצתה את "ללכת על המים"

עינב+יוסי רצו "צארלי וחצי"

 

טוב......... היה תיקו של ללכת על המים עם צ'ארלי וחצי !!

 

עינב לוקחת את הדיסק של הסרט "ללכת על המים" וישר תוקפת - "אדם יהודי פולני, גיבור, ניצול שואהההה - "

 

ישר קטעה את דיבורה וצעקה- "אייככססהה מה איכפת לי מהשואה עכשיו ! "

 

יוסי בולבלבייביבלךב - "סרט גועל נפש"

 

 

 

וזהו .

 

עידן הבובלינים ניגמר מבחינתי ! הישראלי המצוי,המכוער, וככה רואים אותנו שאר העולם ! אז שלא ניתפלא !

 

 

 

 

 

שיפרה ? אנייי איתך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

 

אז בבקשה הצביעו 5 למספר 2020 ! תעשו טובה :P

 

 

* ולמי שלא מבין למה אני כלכך ניסער, זה כי אני עקבתי אחרי התוכנית, והתמכרתי ! כן כן, כמו רובכם .. מה לעשות :|

 

אני מקווה שהבנתם למה כתבתי את זה, ושלא ישר תתקפו ! תחשבו שנייה :)

 

 

אוהד :) .

 

 

נכתב על ידי החיים הם אחלה !? , 10/12/2008 18:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב, חזרתי לעדכן אחרי שנתיים ו....

 

רציתי ר'ק לכתוב על הידידה שלי, שחייתי איתה מגיל שנה !

קוראים לה אופיר, הוריה אימצו אותה בגיל שנה מרומניה ... (יש שמועות שאימה הביולוגית הייתה זונה וכל החרא הזה ..)

טוב .. אופיר חיה את חייה, איתי במושב.. עברנו את כל הגנים והכיתות ביחד ! עד גיל 12 היא הייתה ילדה טובה וחרוצה, ככה עד כיתה ח' !

 

מאז שהגיעה לכיתה ח', חייה השתנו ! היא התחילה לעשן, להסתובב עם ילדים שה' לא רצה לברוא בכלל.. ולאט לאט, התחילה להחליף חברים ואהבות בקצב, התחילה להשתרלל, להתחרמן, ובגיל 13- לשכב עם חבר שלה !!!!!!

 

טוב, עכשיו זה כבר הקטע הדפוק שבה ! - היא ממש לא מתביישת במעשיה, אז היא מספרת הכלללללללללל ! לכל מי שרק רוצה וידיד "טוב" שלה ..

 

איזה תנוחות הם שוכבים, כמה, מתי, איפה, הקונדום נקרע?, מציצות?, גלולות .......................

 

סיפוריי זוועה מה שהיא מספרת ! כיום היא כבר בת 15, עם אותו חבר .. לפניי חודש בערך היא ברחה מהבית .. הורים שלה "עצבנו" אותה ..

למעשה זאת הפעם השנייה שלה, היא כבר ברחה בגיל 14 לביצו של חבר שלה ..

 

היא ישנה כשבועיים אצל סבא וסבתא שלה.. וכעבור חודשיים היא חזרה הביתה "כי היא מוכנה לחזור" ....

 

עכשיו, אני כבר לא ראיתי אותה שבוע בערך ! ידיד טוב שלה, וחבר טוב שלי, אמר לי ששלחו אותה למוסד, כי היא ברחה אותפם מהבית !

 

שלחו את אופיר למוסד לשלושה חודשים ! איזה יופיייייייייי :|

 

שתבינו, ילדה שגדלתי איתה 15 שנים, הולכת למוסד כי היא חולה בראש !!!

 

אלו רק דברים קטנים שסיפרתי לכם עלייה ! היא רוצה להיות אנורקסית, היא בגדה בחבר שלה למעלה מ3 פעמים,היא גנבת, מניפולטיבית, אבל בסך הכל? אם היא הייתה רוצה, היא הילדה הכי טוב בעולם ! וזה כלכך אבל כלכך עצוב לי !!!!!! איך אפשר להגיע לרמה כזאת ?! .!!

 

ואפילו אני "התאהבתי" בה לפניי חצי שנה בערך , והיה לנו קטע ממש קטן !

 

 

 

 

 

 

בקיצור, אני רוצה לטובתה, למרות שאני שונא ולא שונא אותה .. אני לא יכול להסביר זאת !!!

 

היא באמת ילדה מסכנה ! באמת !

אני מאחל לה אושר ! אבל בשביל האושר הזה היא צריכה להשתנות :|

 

 

אופיר ? אני מקווה שתחזרי מהמוסד/פנימייה - נקייה ומאושרת !

 

שלכם, אוהד .

נכתב על ידי החיים הם אחלה !? , 8/12/2008 19:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  החיים הם אחלה !?

בן: 31




146
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים הם אחלה !? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים הם אחלה !? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)