לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג ה-שלנו!!!


השיעמום שלנו ועוד...

כינוי: 

בת: 33

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

עוד פוסט...


אהלן, מה קורה? הרבה זמן שלא כתבתי פה פוסט (זאת חני כן?) התגעגעתי..

האמת בלימודים יש יותר זמן וכח לכתוב..ויש גם מה! אז הנה נמשיך את מנהגינו ועכשיו נכתוב לעיתים קרובות יותר.

קודם כל משהו שכ"כ רציתי לכתוב כבר משבוע שעבר- נמלטים חזרר!!! זאת הסידרה הכי יפה שראיתי! רציני!

אתם חייבים פשוט לראות,אביה שוב! את לא יודעת כמה את מפסידה..אבל עכשיו כבר מאוחר מידי..יש שלוש עונות.

וסתם ככה קבלו תמונה (שוב..) של מייקל (וונטוורת' מילר)..

 

אז היום היה לנו מבחן בהיסטוריה על 4 פרקים..היה דווקא קל!

המורה עשתה לנו תמבחן בול מהשאלות בגרות שהיא נתנה לנו לחזרה..אז היה אחלה (:

 

אגב,מישהו שמע על הווירוסים שיש במסנג'ר?! זה כ"כ מעצבן! מלא אנשים שולחים לי כל שניה קבצים כאלה..

בהתחלה לא ידעתי מזה אז חסמתי כמה אנשים כי זה היה כבר נמאס..

בכל אופן, כבר יום שלם שלא שולחים לי תווירוסים (: נקווה שזה ימשיך ככה.

 

צום יום כיפור עבר ממש טוב! זה היה הצום הכי קל שהיה לי עד עכשיו!

ישנתי ביום שבת צהריים..שקמתי כבר לא הרגשתי רעב..ועוד בהתחלה לא חשבתי לישון בכלל.מזל.

כי בד"כ די קשה לי לצום..אני נהיית רעבה בצ'יק..

 

מחר אנחנו מסיימות תלימודים ב1..כמה נחמד!! :)

אוי שיט. עכשיו בדקתי ביומן שיוצא שאנחנו נפסיד את שיעור חברה..לא שווה!!!

 

איזה חג שווה זה סוכות! אני ממש אוהבת אותו! דבר ראשון יש מלא חופש..וגם נפגשים עם כל הדודים..

אז זה סבבה לגמרי.

 

כל אופן, שיהיה לכם המשך יום טוב!!

 

קבלו סתם משהו ש"ציירתי" בצייר..מרוב השעמום זה מה שיצא

חח...לא לצחוקק! (אבל יצא חמוד..).

 

 

תהנו.

 

ו...סתם משפט חמוד שאהבתי:

 

אם מישהו גונב לאישתך את כרטיס האשראי אל תדווח, הוא בטח יבזבז פחות ממנה.:-)

נכתב על ידי , 24/9/2007 15:41  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליי (: ב-9/10/2007 17:13



2,445

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchani and avia=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chani and avia=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)