לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג ה-שלנו!!!


השיעמום שלנו ועוד...

כינוי: 

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שלום..


שלום..

 

אין לי כל כך מצב רוח לכתוב פוסט עכשיו,אך ביגלל אילוצים רבים של חני לבסוף אני כותבת.

 

אז מה היה לנו השבוע?

-חזרנו לאחר החופש המערנן של סוכות במצב רוח טוב יחסית.

-לודה כהרגלה ישבה בכיתה ולא הזיזה איבר (נו.. "זומבי"מה אתם מצפים)

-חיה ,חברתינו,חזרה מחופשה של חודש בארה"ב,ניו יורק., היא מרבה לומר שהיה: "מדהים",טוב ראינו את התמונות מהמסע והם בהחלט מעוררות קינאה.

-כל הכיתה עמלים כמו נמלים בכדי להספיק להכין בזמן את העבודה למורה מירי.

-בינתיים אני וחני החלטנו סופית לשנות את העיצוב (המעצבן)בבלוג.תשפטו בעצמכם למה.

 

כיון שאין לי מה לכתוב אני אוסיף כמה דברים "נחמדים" (איזו מילה ילדותית זאת..מזכירה כל פעם מחדש את "פרפר-נחמד.)

 

אז הינה הדברים "הנחמדים".. אני מדגישה ,אם אתם אנשים עדינים, כאלו שמשמיעים :"אוייי" כאשר אתם רואים פרפר. אל תביטו למטה.

 

מה אתם אומרים על "איש המסטיק"?

 

איזה כיף לה ,כמה צעדים והבית מטואטא...




והינה "ברבי אנג'לינה ג'ולי"


ובשביל ליפסקר,את בטח מזהה מי זה.

 

 

והינה המשפטים האהובים עלי ביותר..משפטי "אמא שלך.."

 

-אמא שלך כול כך שמנה
אני מכיר אותה 20 שנה ועדיין לא ראיתי את כולה 

-אמא שלך כל כך שמנה ,כשהיא הלכה לאודישנים של "סקס והעיר הגדולה"-קיבלו אותה להיות בתפקיד העיר הגדולה.

-אמא שלך כל כך זקנה,הטיול השנתי שלך היה יציאת מצרים.

-אמא שלך כל כך מכוערת שכשהיא מציצה החוצה מהחלון היא מקבלת דו"ח.

-אמא שלך כל כך שמנה שכשהיא שולחת תחתונים למכבסה,מחזירים לה פתק שהם לא מכבסים אוהלים.
-אמא שלך כל כך שמנה, כשהיא הולכת עם מעיל גשם צהוב אנשים צועקים "מונית"

-אמא שלך כל כך מטומטת שהיא נותנת כיף לתמרור עצור.
-אמא שלך כל כך שמנה שבקיץ היא מיתפרנסת ממכרית צל.
-אמא שלך כל כך שמנה שכשהיא רוצה להיצטלם היא מבקשת מנס"א לכוון את הלוויינים.

עד פה "לאמא שלך"..

 

הפוסט הזה קצר מהרגיל כי הוא זמני,כיון שבינתיים אין משהו לכתוב...אז יאללה המשך יום נעים.!

 

נכתב על ידי , 10/10/2007 19:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוראלוש!=]] ב-22/10/2007 14:23



2,445

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchani and avia=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על chani and avia=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)