לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציפוווווו'ש :)


הבלוג של ציפי...!!!

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 330952065 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

ואו כמה עבר וכמה השתנה ...


אני שמה לב שיש המון שינויים בזמן כל כך מועט ... 

הפרשים של חודשיים בסה"כ והכל משתנה מקצה לקצה 

אז כן רון הוא כבר לא ממש חלק מחיי, אפילו די ירד לי ממנו בקטע של ידיד , 

הוא לא שם בשבילי כמו שהייתי רוצה שיהיה 

ומעבר לזה הוא נשי מידי ומצאתי את עצמי נמשכת לגברים אחרים בכלל

כנות עצובה .. אבל כנות היא כנות (: 

אני כבר במקום שונה , במקום הרבה יותר טוב מאז,

התחלתי לקחת החלטות על החיים שלי ,

בעזרת אדם קרוב לליבי , מישהו סוף סוף שלא חייב לגעת בשביל להכנס ללב... מישהו שיש לי חיבור איתו משיחה , 

אנחנו בני אותו מזל , סרטן... עדינים ורגישים, אבל אמיצים ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו בעולם הזה ...

יודעים שמסוגלים להרבה יותר ממה שכרגע אנחנו מציעים !

אני כרגע זועמת על הגברים שנתתי להם להכנס לחיי.. על גברים מטומטמים , נצלנים , וחארות שלא יודעים להעריך כלום ! לא יודעים לכבד אישה , לא יודעים מה זאת אהבה .. מתבלבלים בין התשוקה לאהבה אמיתית ...

סאמק איזה עצבים .... אבל מיותר לתת לראש להתעסק בכאלו חארות נמאס לי ...

נכתב על ידי , 28/4/2017 16:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,653
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל0o0~Tsiposh~0o0 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 0o0~Tsiposh~0o0 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)